Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی، شهرستان مرند ،خیابان شهید صفرزاده

Telephone

ساخت و تولید فروش و نصب انواع شیشه و پنجره ابوالفضل مردی

💫شیشه دوجداره 

⚡️شیشه دوجداره همانطور که از نامش پیداست از دو جداره شیشه که به موازات هم قرار گرفته اند و فاصله بین آن ها با هوا یا مواد خشک کننده پر شده، تشکیل شده است.

⚡️این شیشه ها عایق بسیار خوبی در برابر انتقال صوت و هوا می باشند و با استفاده از آن ها می توان دمای اتاق را در حد تعادل نگه داشت. شیشه دوجداره در مکان های مختلف کاربرد دارد و به دلیل عدم انتقال گرما و سرما هوای محیط را در حد مطلوب حفظ می کند.

💫پنجره سه جداره 

💎از مهمترین ویژگی پنجره سه جداره ، مقدار صداگیری بیشتر است.البته این نوع پنجره بیشتر در مصارف صنعتی ای به کار میرود که میزان آلودگی صوتی بالایی دارند.ضخامت پروفیل این پنجره ها بیشتر از درب و پنجره دو جداره است و در نتیجه دارای تعداد کانال داخلی بیشتری دارا است .

💎این امر این امکان را برای ما فراهم میکند که از شیشه سه جداره و یا دو جداره با ضخامت بالاتری استفاده کنیم . نکته حائز اهمیت این است که کارایی این پنجره ها نسبت به درب و پنجره دوجداره چندین برابر بیشتر است.

💎برای استفاده از آنها حتما باید محل مورد نظر کارشناسی دقیق شود تا بیشترین بازدهی را داشته باشم تا از اتلاف انرژی جلوگیری شود.باید توجه داشت که میزان کیفیت و کارایی این نوع پنجره ها بستگی به بضاعت فنی کارخانه ی تولید کننده پروفیل یو پی وی سی و دقت در طراحی آنها،و در مرحله آخر ، دقت در نصب ، دارد .

💫شیشه سکوریت چیست؟ 

🔶شیشه سکوریت هفت برابر از شیشه های معمولی یا خام مقاوم تر است که در مواقع شکستگی به تکه های کوچک بی ضرر و ایمن تبدیل می شود.

💫تفاوت بین شیشه سکوریت و شیشه معمولی 

🔹🔸تفاوت اصلی بین شیشه سکوریت و شیشه های خام نحوه ساخت و تولید آن می باشد که شیشه خام توسط کوره های مخصوص به دمای بالا رسیده و به سرعت توسط فشار هوای بالا خنک می شود و با ساختار متفاوت همان شیشه سکوریت بیرون می آید .

🔹🔸شیشه های سکوریت در صورت شکستن به حالت پودری تغییر حالت کرده ولی شیشه های خام درز برداشته و حالت شمشیری به خود میگیرند .

🔹🔸شیشه های سکوریت دمای حدود ۳۰۰ درجه را تحمل میکنند ولی شیشه های خام حداکثر تا ۶۰ درجه سانتیگراد را تحمل میکنند .

💫شیشه ساده یا تخت (شیشه فلوت) 

✨شیشه فلوت شیشه ای است بدون موج و کاملا صاف است که بعد از بیرون آمدن شیشه از کوره برای صاف و مسطح شدن و ضخامت دار شدن آن، شیشه را در حوضچه مذاب قلع غوطه ور میکنند تا تبدیل به شیشه فلوت می شود. نام دیگر شیشه خام و سکوریت نشده شیه فلوت می باشد که امروزه در صنعت ساختمانی کمترین کاربرد را دارد

✨شیشه فلوت یا شیشه تخت، اولیه ترین حالت شیشه تولید شده می باشد. شیشه فلوت در ضخامت های مختلف از ۲ میلی متر تا بیش از ۲۰ میلی متر تولید و عرضه می شود اما به صورت متداول ضخامت های ۴-۸ میلی متر در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

✨شیشه فلوت به دلیل روش تولید خاص خود، اغلب بدون موج و خمیدگی می باشد، به همین دلیل در ساختمان ها و بخصوص پنجره ها کاربرد فراوانی دارد. شیشه فلوت را می توان به صورت اولیه و یا به صورت فراوری شده و افزایش کارایی های جدید مورد استفاده قرار داد

💫شیشه لمینت 

🌀شیشه لمینت نوعی شیشه ایمنی است که شامل دو یا تعداد بیشتری از لایه های شیشه همراه با لایه های طلق PVB ( پلی وینیل بوتیرات ) طی یک فرآیند ترکیبی فشار و دما بوجود می آید. طلق PVB با ضخامتهای مختلف که کاربردی ترین آنها mm 0.38 و mm 0.76 و mm 1.52 می باشد جهت ساخت انواع شیشه های لمینت بکار می رود. تعداد لایه های شیشه لمینت براساس نوع کاربرد آنها تعیین می گردد.

💫شیشه شیت 

🌀شیشه شیت که از گروه شیشه های خام است، به دلیل سطح مواج و وجود حباب درون آن کیفیت بالایی ندارد. تصویر اجسام در درون این شیشه نامنظم و نامشخص است. درجه کیفیت شیت بر اساس ظاهر و با توجه به ریزموج ها، خطوط، خراش و همچنین وجود حباب درون آن مشخص می شود.

🌀در مقایسه، شیشه فلوت دارای کیفیت ظاهری بالاتری است. در سطح این شیشه موج یا حبابی وجود ندارد و در ساخت آن از عنصر قلع استفاده می شود. اگر در مراحل ساخت فلوت از ابزارآلات و تکنولوژی پیشرفته استفاده کنیم، قادر به تولید شیشه التراکلیر، کریستال ساختمانی، سوپرکلیر و اکستراکلیر خواهیم بود.

✳️انواع پنجره 

🌟پنجره pvc و upvc 

🔺این نوع پنجره‌ها استفاده گسترده‌ای در صنعت ساختمان دارند. پروفیل‌های pvc و upvc مواد قابل بازیافتی هستند که برای طبیعت آسیب خاصی ایجاد نمی‌کنند. در حالت کلی upvc متریال بهبود یافته‌ی نوع pvc است. چرا که خاصیت انعطاف‌پذیر pvc را ندارد و همچنین عایق بهتری در برابر صدا و حرارت است.

🔺در واقع هر دوی این متریال به عنوان یک پلاستیک قوی و سبک در صنعت به کار گرفته می‌شوند، در pvc با افزودن روان‌کننده یک انعطاف خاصی ایجاد می‌شود که آن را برای لوله‌کشی (فاضلاب، آبیاری و …) بسیار کاربردی می‌کند. اما در upvc هیچ روان‌کننده‌ای اضافه نمی‌شود تا این متریال در نقش چوب و فلز بتواند بهترین پروفیل پنجره را ایجاد کند.

🌟پنجره آلومینیومی 

🔺اولین ویژگی قابل توجه پروفیل آلومینیومی وزن پایین آن است. این خصوصیت به فرآیند حمل و نصب کمک زیادی می‌کند. نکته دیگر مقاومت و دوام بالای پنجره آلومینیومی در برابر شرایط جوی، رطوبت و باران است. به علاوه در صورت نیاز به دید و چشم انداز بیشتر در فضا، پروفیل آلومینیومی قابلیت ساخت فریم‌های کم‌حجم و نازک‌تری را می‌دهد.

به مدیریت:ابوالفضل مَردی

ساخت انواع شیشه و پنجره ابوالفضل مردی در مرند , تولید انواع شیشه و پنجره ابوالفضل مردی در مرند , فروش انواع شیشه و پنجره ابوالفضل مردی در مرند , نصب انواع شیشه و پنجره ابوالفضل مردی در مرند , انواع شیشه و پنجره ابوالفضل مردی در مرند , شیشه و پنجره ابوالفضل مردی , قیمت شیشه و پنجره در مرند , بهترین تولیدی شیشه و پنجره در مرند , ارزانترین شیشه و پنجره , با کیفیت ترین شیشه و پنجره ,