شرکت فنی مهندسی برج امید نقش جهان

مشاوره،اجرا و طراحی انواع آسانسورو پله برقی

نگهداری و تعمیرات انواع موتور گیربکس،گیرلس،درایو و انکودر آسانسور و پله برقی

❇️ویژگی‌های یک سیستم خوب:

سهولت در استفاده نخستین ویژگی مهم یک دستگاه خوب است. مقصود،دسترسی راحت کاربر،عدم آلودگی صوتی و حرکت با شیب کنترل شده ی سیستم است.

بازدهی مناسب دیگر ویژگی مهم یک دستگاه کارآمد خوب است. مقصود از بازدهی مناسب آن است که ساختار و طراحی بسته به موقعیت مورد استفاده به‌نحوی باشد که از نظر ظرفیت، سرعت و جایگزاری جواب‌گوی نیاز افراد باشد. بازدهی مناسب بیش از هرچیز از هدررفت وقت،انرژی و سرمایه جلوگیری می‌کند.

دسترسی مناسب ویژگی مهم دیگر یک سیستم خوب است. مقصود از دسترسی سیستم درواقع تأمین این اطمینان در کاربر که می‌تواند در هر زمان به‌هنگام نیاز از آن استفاده کند.

ویژگی مهم دیگری که بی‌تردید یکی از ضروری‌ترین و اساسی‌ترین ویژگی‌های هر دستگاه به‌شمار می‌آید، ایمنی است. طراحی  و اجرا باید به‌نحوی باشد که از بروز هرگونه حادثه‌ ممانعت به‌عمل آید و احتمال بروز هرگونه پیش‌آمد ناگوار به حداقل ممکن رسد. هیچ‌چیز مهم‌تر از جلوگیری از بروز خسارت‌ها و صدمه‌های مالی و جانی نیست

❇️کاربرد آسانسورهای هیدرولیک و پنوماتیک

سیستمهای هیدرولیکی و یا پنوماتیک به دو دسته کلی نفر بر و باربرتقسیم می شوند،که در همه ی آسانسورها مشترک است. موارد استفاده ی آن معمولا در کارخانه ها، فروشگاه ها، مغازه ها، انبار ها، ساختمان های مسکونی و تجاری است.
برای حمل کالاها و بارها سنگین در فروشگاه ها 
برای سازه هایی باحداقل فضا در عمق چاله و اورهد
برای حمل نفر در منازل با طراحی خاص
قابلیت راه هندازی با برق تک فاز و ۳ فاز
میزان تخریب بسیار کم 

سهولت و سرعت بالا در جاگزاری و اجرا

سرویس و نگهداری تخصصی
امنیت بسیار بالا

 

❇️کاربرد آسانسورهای گیرلس

سیستمهای گیرلس به دو دسته کلی نفر بر و باربرتقسیم می شوند،که در همه ی آسانسورها مشترک است.مبنای حرکت این سیستم بر اساس اصطحکاک و کشش است.موارد استفاده ی آن معمولا در کارخانه ها، فروشگاه ها، مغازه ها، انبار ها، ساختمان های مسکونی و تجاری با ارتفاع و استارت بسیار بالا است.
برای حمل کالاها و بارها سنگین در فروشگاه ها در زمان کم
برای حمل نفر در منازل با طراحی ،سرعت،ظرفیت و ارتفاع خاص
قابلیت راه هندازی با ۳ فاز
سهولت و سرعت بالا در جاگزاری و اجرا

سرویس و نگهداری تخصصی

امنیت بالا و حرکت با کنترل نا محدود 

 

❇️کاربرد آسانسورهای گیربکس{ساده}

سیستمهای گیربکس به دو دسته کلی نفر بر و باربرتقسیم می شوند،که در همه ی آسانسورها مشترک است.مبنای حرکت این سیستم بر اساس اصطحکاک و کشش است.موارد استفاده ی آن معمولا در کارخانه ها، فروشگاه ها، مغازه ها، انبار ها، ساختمان های مسکونی و تجاری با ارتفاع محدود و استارت کنترل شده است.
برای حمل کالاها و بارها در فروشگاه ها با زمان بندی کافی
برای حمل نفر در منازل با طراحی ،سرعت،ظرفیت و ارتفاع محدود
قابلیت راه هندازی با ۳ فاز و تک فاز
سهولت و سرعت بالا در جاگزاری و اجرا

سرویس و نگهداری 

امنیت و حرکت با کنترل محدود

 

❇️اجرای انواع پله برقی و پیاده روی متحرک

به مدیریت : آقای اصفهانی

مدیر فنی : آقای حیدری

شماره های تماس:
۰۹۱۳۱۶۷۹۹۳۹
۰۹۱۳۴۲۴۱۰۹۰
۰۳۱۳۶۶۷۲۷۲۹

 

 

 

 

 

 

آسانسور , انواع آسانسور , نصب و سرویس و تعمیرات انواع آسانسور , شرکت فنی مهندسی برج امید نقش جهان در اصفهان , تعمیرات گیربکس آسانسور در اصفهان , کاربرد بالابر , هزینه تعمیرات آسانسور در اصفهان , مشاوره و طراحی انواع آسانسور در اصفهان ,