Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

نصب و فروش بلکا پتینه و نصب موکت نظری

✳️پتینه کاری چیست؟

نصب و فروش بلکا پتینه و نصب موکت نظری
💫پتینه نامی ست که بر روی حالت سبز رنگ خوردگی، کهنگی و زنگ زدگی بر روی فلز مس یا سایر فلزات، چوب و یا سنگ می گذارند. پتینه کاری را می توان یکی از تکنیک های نقاشی دانست. هنری که حالت های کهنگی و خوردگی را به کمک رنگ های متنوع و تکنیک های خاص بر روی اشیاء مختلف شبیه سازی و خلق می کند. استفاده از تکنیک پتینه کاری جلوه ی بصری بسیار زیادی دارد و اغلب توجه همه را به خود جلب می کند.

💫پتینه کاری در ساختمان را نیز به نوعی می توان یکی از تکنیک های نقاشی ساختمان دانست؛ اما کاربردهای آن در واقع فراتر از نقاشی ساختمان می باشد. به عنوان مثال در پتینه کاری بر خلاف نقاشی، علاوه بر تغییر رنگ سقف، درب و یا دیوار ساختمان می توانیم بافت ظاهری آن ها را نیز تغییر دهیم.

💫 بلکا چیست ؟

بلکا جایگزین مناسب رنگ و کاغذ دیواری، نوعی پوشش سلولوزی با الیاف طبیعی پنبه سلولز می‌باشد که توسط دستگاه‌های مخصوص در ابعاد بسیار ریز خرد شده و سپس با میزان مشخصی از رزین سلولزی وسنگ‌های تزئینی کاملاً مخلوط شده‌است.

بلکا از سلولز طبیعی تشکیل شده است. عایق حرارتی، برودتی و همچنین عایق صوتی می باشد. به زیر سازی نیازی ندارد و قابل ترمیم می باشد. در برابر ضربه، آتش سوزی و شعله ور شدن مقاوم است. به دلیل دارا بودن خاصیت آنتی استاتیک و ساختار فیبری گرد و غبار هوا را به خود جذب نمی کند.

💫 ویژگی های بلکا

این دیوار پوش جذاب ویژگی های خاص خود را دارد که در زیر بصورت فهرت وار به آن اشاره میکنم :

عایق حرارت
عایق برودت
عایق صوت
بی نیاز از زیرسازی
نداشتن بو و مواد فرار هنگام اجرا
قابلیت شستشو (با ابر و شامپوی فرش)
خاصیت آنتی استاتیک: به دلیل ساختار فیبری گرد و غبار و ملکول‌های سوخته در هوا را جذب نمی‌کند.
مقاومت در برابر آتش و شعله ور نشدن
ترک‌ها را می پوشاند
مقاومت در برابر ضربه
کاهش بازتاب مستقیم نور
قابلیت ترمیم

مدیریت : نظری

بلکا , پتینه , نصب موکت , بلکا قیمت , خرید بلکا ,