Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

درب اتوماتیک و دوربین مداربسته سام درب

⭐️نصب کرکره برقی شهرک صنعتی صفادشت⭐️

✳️کرکره برقی  

🌀کرکره برقی نوعی درب ایمنی و حفاظ برای ساختمان است. این سازه فضای داخل را در برابر سرقت و ورود بیگانگان حفظ می‌کند. در مقایسه با درب‌‌‌های کرکره ای اهنی قدیمی، کرکره برقی و درب اتوماتیک کارایی بهتری دارند.

🌀همین موضوع موجب شده تا هر روز کاربرد کرکره برقی بیشتر شود. طیف وسیعی از ساختمان‌‌‌های تجاری و فروشگاهی با درب‌‌‌های کرکره ای مقاوم، حفاظت می‌شوند. حتی در بسیاری از ویلاها و مجتمع‌‌‌های مسکونی نیز به دلیل سهولت کاربری انواع کرکره برقی، برای درب پارکینگ نصب شده است.

✳️کاربرد کرکره برقی 

🔺کرکره‌‌‌های برقی عایق صدا و حرارت هستند و مانع ورود گرد و خاک به فضای داخل می‌شوند. این محصول دارای تنوع طرح و رنگ زیادی است و سازگاری خوبی با نمای ساختمان دارد. انواع کرکره برقی استاندارد به این زودی‌ها خراب نمی‌شود و نیاز به تعمیر ندارد.

🔺با توجه به اینکه کرکره‌ها اغلب در فضای خارجی نصب می‌شوند، این سازه مقاومت خوبی در برابر شرایط آب و هوایی دارد.بارندگی و رطوبت و اشعه خورشید موجب پوسیدگی و یا رنگ پریدگی درب کرکره ای نمی‌شود. در مقایسه با کرکره‌‌‌های آهنی قدیمی‌این سازه طول عمر بسیار بالاتری دارد و قابلیت نصب در هر ساختمانی دارد.

 

 

✳️کاربرد کرکره برقی خانگی 

💫از نظر زیبایی و سهولت کاربری درب‌‌‌های کرکره ای توجه مالکین بنا را جلب کرده اند. انواع کرکره‌‌‌های خانگی از جنس آلومینیوم هستند که با فوم مخصوص پر شده اند. این فوم نوعی عایق صوتی به حساب می‌آید.

💫با توجه به نوع کاربری متریال ساخت کرکره برقی خانگی از کرکره‌‌‌های صنعیتی و فروشگاهی استحکام کمتری دارد. کرکره برقی خانگی سبک و ساده طراحی شده و برای حفظ ایمنی، در ساختمان‌‌‌های مسکونی نصب می‌شود. بیشترین کاربری این سازه به عنوان درب ویلایی و یا در مجتمع‌‌‌های مسکونی است.

✳️کاربرد کرکره برقی پارکینگ  

💎درب‌‌‌های پارکینگ دارای ایمنی و استحکام بیشتری از کرکره‌‌‌های خانگی هستند. این سازه رفاه بیشتری برای ساکنین بنا ایجاد کرده است. در واقع راننده بدون اینکه پیاده شود می‌تواند با ریموت کنترل درب کرکره ای را باز کرده و با راحتی ماشین را پارک کند. این سازه از انواع درب اتوماتیک پارکینگ به حساب می‌آید. انواع کرکره پارکینگی با تیغه‌‌‌های آلومینیومی‌و فولادی تولید شده است.

💎تیغه‌‌‌های فولادی در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند. کرکره برقی پارکینگ در برابر شرایط آب و هوایی دچار آسیب نمی‌شود. معمولا از موتور توبلار در این سازه استفاده شده که کارایی خوبی هم دارد. این نوع کرکه برقی مناسب درب پارکینگ خانگی یا مجمتع‌‌‌های اداری-تجاری است.

 

 

درب اتوماتیک و دوربین مداربسته سام درب رحیمی در تهران

✳️درب اتوماتیک چیست؟

💠درب اتوماتیک نوعی از انواع درب می باشد که برای باز و بسته شدن، به نیروی دست نیاز ندارد و از طریق موتور الکترونیکی و برد الکتریکی، باز و بسته می شود.

 

 

 

 

 

 

درب اتوماتیک و دوربین مداربسته سام درب رحیمی در تهران

بنابراین درب اتوماتیک سبب راحتی کاربرد آن برای اشخاص شده و برای کسانی که از توانایی جسمی ضعیفی برخوردارند یا همراه بچه، وارد مکانی می شوند، بسیار کاربردی می باشد‌. زیرا به صورت اتوماتیک، باز و بسته شده و نیازی به استفاده از دست ندارد.

درب اتوماتیک و دوربین مداربسته سام درب رحیمی در تهران

💠درب اتوماتیک به دو صورت عمودی و افقی حرکت می کند. درب اتوماتیک شیشه ای به صورت افقی حرکت می کند و درب های اتوماتیک پارکینگی و حفاظتی، شکل حرکتشان به صورت عمودی است.بنابراین درب اتوماتیک شیشه ای به صورت عمودی حرکت نمی کند، مگر در سیستم های دکوراتیو و نمایشی‌.

 

 

به مدیریت:سامان رحیمی

تعویض کرکره برقی پلی کربنات برای بانک شهر

 

 

نصب کرکره برقی شهرک صنعتی صفادشت

 

 

 

 

 

 

نصب کرکره برقی فتح 11

نصب کرکره برقی در باقرشهر
تیغه palar
موتور 600 کیلو

کرکره برقی شرکت فرآورده های دارویی و تزریقی شهر ری
نصب کرکره برقی توبولار تهرانسر
نصب درب فولد آپ پر سرعت در شرکت ساپکو
نصب کرکره برقی حسن آباد قم
کرکره برقی حسن آباد قم
نصب کرکره برقی در شرکت ساپکو
نصب کرکره برقی اسلامشهر تهران
نصب کرکره برقی اسلامشهر تهران
نصب کرکره برقی صالحیه تهران
کرکره برقی در مجتمع مسکونی چیتگر
کرکره برقی اریاشهر تهران

 

 

نصب درب اتوماتیک در تهران , اجرای درب اتوماتیک در تهران ,  نصب دوربین مداربسته و تجهیزات شبکه در تهران , اجرای دوربین مداربسته در تهران , مجموعه ی سام درب در تهران , هزینه نصب دوربین مداربسته در تهران , درب اتوماتیک و دوربین مداربسته سام درب رحیمی در تهران , سام درب در تهران ,