Address & Contact

Our Address

قم

Telephone

نصب و اجرا دوربین مداربسته مهندسی حاست

مهندسی حاست با 32سال سابقه کاری

به مدیریت : حمید جعفری
سلام ما در استان گیلان و مازندران دنبال بازار یاب هستیم اگر مورد حرفه ای سراغ داشتید در خدمت هستیم حوزه فعالیت ما استان قم تهران گیلان مازندران اصفهان مرکزی می باشد

🔴ویژگی‌‌‌های دوربین مداربسته با کیفیت:

⚡️قابلیت دید در شب (IR): یکی از قابلیت‌‌‌های لازم برای هر دوربین، دید در شب است. توانایی دوربین در این مورد باعث می‌شود تا در شب دوربین در شب تصاویر مناسبی را تا شعاع مشخصی ثبت نمایند. (شروع از ۲۰ متر)

⚡️کیفیت تصویر (رزولوشن): دوربین‌‌‌های مداربسته در انواع مختلف و در کیفیت‌‌‌های متفاوت به بازار ارائه میشوند. تا این زمان شرکت‌‌‌های تولید کننده ی دوربین‌‌‌های مداربسته دوربین‌‌‌های خود را با رزولیشن‌‌‌های ۱ مگاپیکسل، ۲ مگاپیکسل، ۳ مگاپیکسل، تعداد کمی‌۴ مگا پیکسل، ۵ مگاپکسل و ۸ مگاپیکسل به بازار عرضه می‌شوند.

⚡️برابری تصویر دوربین با تصویر ضبط شده: یکی از ویزگی‌‌‌های مهم در نصب سیستم‌‌‌های نظارتی این است که برخی از دوربین‌‌‌های مدار بسته کیفیت مناسبی را در تصویر اولیه در اختیار شما می‌گذارند اما تصاویر ضبط شده در دوربین بر خلاف تصاویر دوربین از کیفیت لازم برخوردار نیستند. بسیار مهم است که در هنگام انتخاب دوربین‌‌‌های مدار بسته از برند هایی استفاده کنیم تا کیفیت مناسب را در تصاویر ضبط شده با کمترین حجم ممکن در اختیار ما قرار دهند.

⚡️مقاوم در برابر گرد و غبار و بارندگی: برای نصب دوربین درمکان‌‌‌های باز لازم است تا دوربین در برابر هرگونه گرد و غبار و بارندگی مقاومت لازم را داشته باشد.

💠دوربین مداربسته چه انواعی دارد؟

⚜️دوربین مداربسته از لحاظ های مختلفی مانند پروتکل ارتباطی شبکه یا آنالوگ ، با سیم یا بدون سیم بودن، کیفیت تصویر، مقدار دید در شب، درجه حفاظت محیطی، جنس بدنه و… انواع گوناگون دارد، از این رو مهم است که هنگام خرید دوربین مداربسته با توجه به محیط و هدف خود بهترین نوع آن را انتخاب کنیم.

🔻بازه قیمت دوربین مداربسته چه قدر است؟

🌀دوربین مداربسته با توجه به نوع دوربین، برند، کیفیت تصویر، جنس بدنه و سنسور های مختلف آن قیمت های مختلفی دارد در نتیجه نمیتوان گفت قیمت دوربین مداربسته مقداری ثابت یا بازه ای ثابت دارد. ابتدا باید نوع دوربین مداربسته مشخص شود تا بتوان بازه قیمت دوربین مداربسته را مشخص کرد. شما میتوانید برای بدست آوردن قیمت دوربین مدار بسته مورد نیاز خود با ما تماس یگیرید.

 

 

 

 

نصب و اجرا دوربین مداربسته مهندسی حاست در قم , نصب و اجرا دوربین مداربسته  , دوربین مداربسته در قم  , نصب دوربین مداربسته , نصب دوربین مداربسته در قم  , ویژگی‌‌‌های دوربین مداربسته  ,