Address & Contact

Our Address

بندرعباس

Telephone

نصب و تعمیرات کرکره برقی و دربهای اتومات و شیشه سکوریت کریمی

💫درب اتوماتیک ، نوعی از درب بوده که به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست باز و بسته می‌شود. این درب از سنسورهایی تشکیل شده که نسبت به حرکت حساس هستند و به محض مشاهده افراد باز و بسته می‌شوند.

🟣 کرکره برقی چیست؟

💫کرکره اتوماتیک نوعی از درب اتوماتیک می باشد. درب های اتوماتیک جزو سازه های مدرنی به حساب می آید که امروزه در ساخت و ساز خانه ها، آپارتمان ها، مغازه ها و مراکز تجاری و … به کار می روند. درب های اتوماتیک دو ویژگی بسیار مهم دارند که آن ها را از درب های سنتی جدا می کند و نسبت به آن برتری می دهد. این ویژگی ها امنیت بالا و راحتی در استفاده می باشد. درب های سنتی از این دو ویژگی برخوردار نبودند و به همین دلیل درب های اتوماتیک توانستند به کلی جای آن ها را بگیرند.

💫درب های اتوماتیک انواع متنوعی دارند و در جاهای مختلفی برای مصارف و کاربردهای متفاوت به کار می روند. کرکره های برقی نیز یکی از انواع درب های اتوماتیک می باشند که بیشتر به عنوان درب اتوماتیک پارکینگ و مغازه ها و مراکز تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرند.

🟢 مزایای استفاده از کرکره برقی

💫دلیل های بسیاری وجود دارد که باید از همین حالا برای محیط کار و خانه خود از کرکره برقی استفاده کنید که یکی از این علت ها این است که، این نوع کرکره ها در هر نوع آب و هوا میتوانند کاربرد خود را داشته باشند و آسیبی به جنس و عملکرد ان ها وارد نشود.استفاده آسان از این کرکره های برقی باعث شده است که همه افراد بتوانند به سادگی از آن استفاده کنند..

🔴 قیمت کرکره برقی

💫اگر می خواهید قیمت دقیق کرکره های مکان این وجود ندارد، که قیمت کرکره برقی را به صورت دقیق بیان کنیم چرا که ابعاد، اندازه، رنگ، جنس و نوع کرکره برقی میتواند در قیمت آن واقعا تاثیرگذار باشد. پی به صورت کلی فاکتور های بسیار زیادی هستند که بر روی قیمت کرکره برقی تاثیر میگذارند که یکی از آن ها نوع تیغه و موتور آن است.دقت داشته باشید که کرکره برقی در رنگ های متنوعی وجود دارد و در بازار عرضه میشود اما رنگ سفید کرکره برقی کمی از دیگر رنگ های کرکره برقی ارزان تر است.

مدیریت : بهرام کریمی

 

 

 

قیمت درب برقی , کرکره برقی مشکی , کرکره برقی آسان در , دستگاه کرکره برقی , مرکز فروش درب کرکره ای در تهران , شیشه سکوریت کریمی در بندرعباس  ,