Address & Contact

Our Address

زنجان

Telephone

تولیدکننده انواع پیچ و سیاه کاری و سخت کاری خان محمدی در زنجان

✨نصب و راه اندازی خط تولید انواع پیچ

❇️یپچ یک وسیله مهم برای اتصال است که معمولا جنس آن از یک فلز مانند آلومینیوم، آهن، فولاد، استیل و … می باشد. بخش هندسی موجود در سر پیچ، معمولا به صورت اشکال مختلف وجود دارد اما شاخص ترین اشکال سر پیچ به صورت گرد، مربعی و شش ضلعی است.

❇️از پیچ و مهره، معمولا در اتصالات قابل باز و بسته شدن استفاده میشود و این اتصال به صورت دائم نمیباشد. برای اتصالاتی که نیاز به باز و بسته شدن مجدد نمیباشد، از اتصال جوش استفاده میشود.

🔴راه اندازی خط تولید پیچ

🔩 سوال اساسی افراد در مورد راه اندازی خط تولید پیچ این است که آیا تولید پیچ فعالیت سودآوری است یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال باید به بازار فروش آن توجه نماییم. همانطور که میدانیم به واسطه حضور پیچ و مهره در هر فعالیت صنعتی و ساختمانی، تقاضای بالایی برای خرید آن وجود دارد که این موضوع می تواند منجر به فروش مناسبی گردد.

🔩 همچنین برخلاف بسیاری از فعالیت های اقتصادی که نیاز به دانش فنی و سرمایه اولیه بالایی دارد، تولید این محصول به کمک دستگاه تولید پیچ، نه سرمایه اولیه بالایی می طلبد و نه دانش فنی بسیاری می خواهد. این نکته می تواند به شما کمک کند که با سرمایه مناسب، اقدام به تولید پیچ نمایید.

🔴قیمت دستگاه تولید پیچ

🔩 قیمت دستگاه تولید پیچ همانند هر دستگاه دیگری، متناسب با امکاناتی که در اختیار شما قرار میدهد، تعیین می شود. عوامل بسیار دیگری نیز در تعیین قیمت این دستگاه دخیل است که از مهم ترین این عوامل می توان به شرکت سازنده، جنس بدنه، ظرفیت تولید، تکنولوژی به کار رفته و اتوماتیک بودن اشاره نمود.

🔴سیاه کاری پیچ و مهره

🔩 سیاه کاری پیچ و مهره یک فرآیند پوشش دهی تبدیلی است که بر روی انواع پیچ و مهره صورت می‌گیرد. این پوشش سیاه از طریق واکنش شیمیایی با آهن موجود در فلز ایجاد می شود.

🔩 پوشش ایجاد شده به عنوان یک لایه محافظتی در برابر خوردگی و رطوبت عمل می کند. این روش پوشش دهی بسیار مرسوم بوده و در صنایع مختلف کاربرد دارد، که یکی از آنها ایجاد لایه پوششی پیچ و مهره است.

🔴مزایای سیاه کاری

🔩 اکسید سیاه به دلیل قیمت ارزانی که دارد، نسبت به سایر روش ها و ترکیبات پوششی از محبوبیت بسیار زیادی در صنعت تولید پیچ و مهره برخوردار است. مقاومت در برابر خوردگی و کاهش اصطحکاک دو مزیت بسیار مهم این پوشش هستند، این دو مزیت می‌توانند کیفیت محصول نهایی را نسبت به فولاد و فلز تنها ارتقا ببخشند.

🔩 ضخامت این پوشش بین ۵ تا ۱۰ میلیونیوم اینچ می باشد. شاید در ابتدا این مقدار قابل توجه نباشد، اما یک مزیت برای حفظ دقت قطعاتی چون مته، آچار و … و کاهش اصحکاک پیچ یا مهره به شمار می رود.استفاده از اکسید سیاه برای ابزاری که جنبه جنگی دارند، بسیار مناسب است زیرا درخشندگی ذاتی فولاد را از آن گرفته و در نهایت محصولی مات و بی جلا را شکل می دهد.

به مدیریت:خان محمدی

 

 

 

پیچ , پیچ و مهره , انواع پیچ , نصب و راه اندازی خط تولید پیچ خان محمدی در زنجان , تولید انواع پیچ در زنجان , سیاه کاری و سخت کاری انواع پیچ در زنجان , هزینه تولید انواع پیچ در زنجان , مزایای روش سیاه کاری پیچ , خط تولید پیچ و مهره در زنجان ,