نصب و تعمیر و عیب یابی و شارژ گاز انواع کولر کامیون اکبر

🌀 سیستم کولر ماشین شامل یک مبرد است که از طریق کمپرسور دچار میعان قرار می گیرد و پس از عبور از کندانسور عبور آن را خنک می کند. سپس به واسطه گذر هوا توسط اواپراتور هوای خنک وارد کابین می شود. فرایند عملکرد کولر خودرو دقیقاً مشابه آن چیزی است که در بخاری خودرو از آن استفاده می شود.

🔰 اجزا و قطعات سیستم کولر خودرو

1) فن الکتریکی کولر خودرو
2) اواپراتور کولر خودرو
3) کمپرسور کولر خودرو
4) کندانسور کولر خودرو (رادیاتور کولر)
5) رسیوردرایر کولر خودرو
6) شیر انبساط کولر خودرو
7) سیم کشی سیستم کولر خودرو
8) کلید کنترل فشار یا مانوستات کولر خودرو

✅ کولرهای مدرن خودرو

🌀 در تمامی خودروهای امروزی، از مدل های ارزان گرفته تا مدل های گران و پیشرفته، همه و همه از یک تئوری یکسان برای خنک کردن خودرو استفاده می کنند و تفاوت انواع اتومبیل از نظر سیستم گرامیش و سرمایش در امکانات جانبی و نحوه پیاده سازی آن ها است. برای مثال در برخی از خودروهای فول آپشن امروزی از کامپیوترهای درون سازی شده برای تنظیم و کنترل بهترین و ایده آل ترین وضعیت دمایی استفاده می شود. در طراحی این کولرها و خروجی های آن ها باید به شکل بدنه خودرو، محل قرار گیری سرنشیان و سایر موارد مشابه توجه می شود.

✅ سیستم های تهویه مطبوع هوشمند خودرو

🌀 کولر خودرو یکی از مهمترین برخش های سیستم تهویه مطبوع خودرو است. البته این سیستم از بخش های دیگری نظیر فیلترهای هوا، بخاری و سایر بخش های مشابه تشکیل شده است. در خودروهای هوشمند امروزی، از سیستم های تهویه و سرمایش و گرمایش هوشمند استفاده می شود.

🌀 این سیستم ها می توانند در زمان آلودگی محیط اطراف به طور خودکار قطع شوند و از ورود هوای آلوده به داخل کابین خودرو جلوگیری نمایند. علاوه بر این، این دسته از سیستم ها در برخی از خودروها می توانند سطح اکسیژن درون کابین را بسنجند، دما را به حد متعادل برسانند و به صورت کاملاً خودکار و با توجه به تنظیمات عمل نمایند.

مدیریت : اکبر تقی زاده

شماره تماس _____09171344613

 

 

فن کولر خودرو , کولر کامیون , ترموستات کولر ماشین کجاست , بهترین درجه کولر ماشین , علائم خرابی ترموستات کولر خودرو , قیمت کولر کامیون ,