Address & Contact

Our Address

تهران،میدان هرویی،خیابان گلزار،پلاک2

نصب و فروش ایزوگام و قیرگونی عباسی

? شرکت ایزوگام عباسی ارائه دهنده بهترین انواع ایزوگام در مناطق مختلف تهران و شهرستان های اطراف در اکثر نقاط کشور می باشد . این شرکت در زمینه قیرگونی  و انجام  آسفالت بام با کیفیت بسیار عالی و همچنین نصب ایزوگام در تهران توسط بهترین اپراتورهای نصب ایزوگام  نیز فعال می باشد .

? ایزوگام یک پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و با استفاده از گرما بر بستر بام و مکان مورد نظر نصب و چسبانده می‌شود و از ایزوگام برای عایق کردن سطوح مختلفی همچون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می شود و قابل ذکر است عمر ایزوگام کیفیت خوب به ‌طور متوسط ۱۵ سال است.

? یک ایزوگام مرغوب و استاندارد را چگونه می‌توان شناخت؟

? برچسب عایق ‌های استاندارد باید شامل مشخصات تولیدکننده، تاریخ تولید، نوع عایق، علامت استاندارد و… باشد.

? در ایزوگام نامرغوب به‌ جای استفاده از پلیمر یا قیر مرغوب پودرهای معدنی یا مواد غیر پلیمری به کار می‌رود و از همین رو نوع تقلبی آن بویی نامطبوع و مشابه گازوئیل صنعتی (مازوت) می‌دهد، اگر دستتان را بر قسمتی از لایه خارجی و بدون پوشش ایزوگام نامرغوب بکشید نیز ذرات و رنگ‌دانه‌های سیاه به دستتان می‌چسبد.

?اندازه‌گیری ضخامت لایه با توجه به ضخامت لایه ایزوگام درخواستی

به مدیریت:محمد عباسی

ایزوگام , انواع ایزوگام , قیمت انواع ایزوگام در تهران , نصب و فروش ایزوگام و قیرگونی عباسی در تهران , قیرگونی و آسفالت بام , عایق رطوبتی , اجرای ایزوگام در تهران , کاربرد عایق در ساختمان , قیرگونی چیست , ویژگی های ایزوگام مرغوب چیست , شرکت ایزوگام عباسی ,