نمایشگاه مبلمان پارادایس

💥محصولات ارائه شده در گالری مبل پارادایس از بهترین مواد و متریال ساخته شده است. طراح های این گالری بی نظیر است. انتخاب چوب و پارچه و رنگ بندی محصول به سلیقه شما عزیزان قابل تغییر است. ما در نمایشگاه مبل پارادایس بهترین های صنعت مبلمان را برای شما طراحی و تولید می کنیم.

✳️ویژگی‌‌‌های مبل مناسب:

🔺ارتفاع پشتی یک مبل خوب باید بگونه‌ای باشد که شانه‌ها و قسمتی از گردن را محافظت کند.مبلمان الماس 

🔺قسمت پشتی یک میل استاندارد باید بتواند گودی کمر را پوشش دهد. 

🔺ارتفاع مبل از سطح زمین باید به گونه‌ای باشد که پا‌ها نه چندان کشیده و نه خم شوند. 

🔺چنانچه رویه مبل از چرم تهیه شده باشد، باید از سطحی ناصاف جهت جلوگیری از تعریق برخوردار باشد. 

🔺قسمت‌های مختلف مبل باید نرمی‌استانداردی داشته باشند به گونه‌ای که نه آنچنان سفت باشند که باعث برهم زدن آرامش شوند و نه آنچنان نرم که قسمت‌های چوبی مبل لمس شوند.

🔺وزن مبل یکی از ویژگی‌هایی ایست که باید به آن توجه شود. مبلمان منزل باید از وزن سبکی برخوردار باشند و حمل آن به سادگی میسر باشد.

✳️به طور کلی مبلمان  از ۴ قسمت تشکیل میشود:

۱.اسکلت ۲.زیرکار  ۳.پارچه ۴.پایه‌ها و فِرم هایی که مبل روی آن سوار است.

💫اسکلت(کلاف)

🔹🔸به تأیید اکثر تولید کنندگان و نجِّاران این حرفه بهترین چوب برای یک مبل تمام پارچه، چوب روسی یا همان نراد که نام رایج آن در دنیا Fir و Sapen، میباشد.

🔹🔸این چوب فاقد درون چوب مشخص و رنگ سفید مایل به قرمز و فاقد مجاری صمغی، راست کار، سبک، واکشیدگی و همکشیدگی کم، قابلیت ترک خوردن کم هنگام خشک شدن، بسیار خوش کار سنباده خوری خوب، میخ خوری و پیچ خوری عالی است.

🔹🔸به همین منظور تمامی‌کلاف‌‌‌های این گروه از چوب‌‌‌های روسی نو به انضمام تخته‌‌‌های چند لایی ۱۶ میل میباشد.

💫زیرکار (فوم، اسفنج و یراق آلات داخلی) 

🔹🔸از مهمترین دغدغه‌‌‌های کسانی که قصد خرید مبل دارند این است که آیا تشک مبل دوام کافی را دارد و در برابر نشستن‌‌‌های مداوم از فرم خارج نمیشود؟

🔹🔸لازم به توضیح است که، اسفنج‌ها برحسب کیلوگرم دسته بندی میشوند که منظور از کیلوگرم چگالی آن میباشد مانند اسفنج ۳۰،۲۵،۲۰،۱۷،۱۵،۱۲ ودر نهایت ۳۵ کیلویی ؛ هرچه چگالی اسفنج بالاتر باشد طول عمر اسفنج بیشتر است اسفنج ۳۵ کیلویی و فوم‌‌‌های سرد بهترین گزینه برای نشیمن مبل میباشد.

💫 پارچه

🔹🔸پارچه‌‌‌های استفاده شده در تولیدات این گروه از جنس نانو و محصول کشور ترکیه میباشد از مشخصه‌‌‌های این پارچه کیفیت بالای رنگ، تنوع در طرح و رنگ، بافتی بی نظیر، عدم استفاده از مواد شیمیایی حساسیت زا، عدم ایجاد پرز و مقاومت زیاد در برابر سایش و کمرنگ شدن، پاک شدن آسان از آلودگی، ضد آب و ضد حریق بودن آن است.

💫 پایه‌ها و فِرم هایی که مبل روی آن سوار است.

🔹🔸پایه‌ها از اجزای پرمصرف مبل هستند، که تمامی‌وزن مبل و شخص استفاده کننده بر روی پایه‌‌‌های مبل میباشد و همچنین پایه‌ها نقش بسیاری د زیبایی مبل ایفا میکنند. به همین منظور این گروه از چوب وارداتی بسیار مقاوم که به چوب راش گرجستان معروف ا ست استفاده میکند که چوبی نیمه سنگین دارای بافتی همگن و مقاوم در مقابل حشرات و قارچ‌ها میباشد.

✳️ویژگی‌ها و خصوصیات مبلمان کلاسیک 

💫ظرافت مبلمان کلاسیک 

🔹🔸مبل های کلاسیک جزو ظریف ترین انواع مبلمان است که منظور از ظریف بودن، ضعیف بودن و شکننده بودن جنس مبلمان نیست بلکه ظرافت و هنری است که در طراحی این آزمون به کار گرفته می شود.از برجسته‌ترین ویژگی‌های مبلمان کلاسیک هم همین ظرافتی است که در طراحی و نقش نگار این مجموعه به کار رفته است.

💫استفاده از چوب در مبلمان کلاسیک 

🔹🔸برای طراحی مبل های کلاسیک حفظ چوب این مبلمان که به عنوان بخشی از طبیعت برای انتقال حس و حال زندگی به زندگی افراد است و بسیار با اهمیت است. علت آرام بخش بودن مبل های کلاسیک گرمایی هست که از چوب این نوع مبلمان نشأت می‌گیرد و همچنین نقش و نگارهای زیبایی که روی آن به صورت منبت ایجاد می شود باعث به وجود آمدن یک فضای جذاب و زیبا و متنوع در منزل می شود.

💫منبت کاری مبلمان کلاسیک 

🔹🔸برای منبت کاری مبل های کلاسیک اصولاً از پشتی های بلند که تاج های تراشیده و منبت کاری شده دارد در پشت مبلمان استفاده می‌کنند و با طرح ها و نقش های که بر روی چوب با منبت کاری ایجاد می‌شود از نمای مختلف برای انواع مبلمان کلاسیک را ایجاد می کند. قسمت های کنده کاری شده مبل های کلاسیک و همچنین استفاده از تشکچه های با پارچه های سنگین و مخمل از ویژگی‌های برجسته مبل های کلاسیک است.

💫کیفیت بالای مبلمان کلاسیک 

🔹🔸بالا بودن کیفیت مبل های کلاسیک از برجسته‌ترین ویژگی‌های این نوع مبلمان است که باعث می شود مدت زمان زیادی بتوان از آنها استفاده کرد و هنگامی که هزینه زیادی را برای این مبلمان می‌پردازیم خیالمان از بابت مدت دوامی که این مبلمان دارند راحت است و اگر بتوانیم به خوبی از آنها مراقبت و نگهداری کنیم می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. کیفیت بالایی که مبلمان کلاسیک دارد به خاطر چوبی است که در این مبلمان استفاده شده است.

✳️ویژگی های مبل استیل یا همان سلطنتی 

💫دارا بودن منبت و نقش و نگار 

🔹🔸منبت‌های زیبا و هنری فراوان روی مبل‌های استیل یا سلطنتی بارزترین ویژگی این نوع مبلمان است و می‌توان گفت مبل‌های استیل در با منبت کاری و نقش و نگار زیاد شناخته می‌شوند؛ نقش و نگارهایی اغلب به رنگ طلایی بوده و حالتی اشرافی به مبلمان می‌بخشند.

💫ارتفاع بلندتر نسبت به سایر مبل‌ها 

🔹🔸در مقایسه با مبلمان راحتی، و مخصوصا مدل های جدید مبل راحتی، ارتفاع مبلمان استیل بلندتر است و علت آن هم داشتن تاج است که مستلزم ارتفاع بیشتر می‌باشد. تولیدی انواع مبلمان سلطنتی و راحتی عزتی

💫داشتن حالت رسمی 

🔹🔸مبل‌های سلطنتی بهترین نوع مبلمان برای استفاده در پذیرایی و برای میهمانی‌های رسمی به شمار می‌رود و به همین دلیل بسیاری از افراد که قصد خرید مبل برای منزل خود را داشته و خانه نسبتا بزرگی دارند، یک دست مبل استیل همراه با یک ست مبل راحتی خریداری کرده و از مبلمان استیل برای میهمانی‌ها و برای دور همی‌های خانوادگی از مبل راحتی استفاده می‌کنند.

💫قیمت بالاتر نسبت به سایر سبک‌های مبلمان

🔹🔸اگر سری به بازار مبلمان و یا فروشگاه های اینترنتی مبلمان زده باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که قیمت مبل های مدل استیل نسبت در حالت کلی نسبت به مبل های راحتی و کلاسیک بالاتر است. یکی از علت‌های این امر نیز به خاطر وجود منبت کاری های فراوان روی این نوع مبلمان است.

به مدیریت:بهرام قمشلویی شراهی

 

 

 

نمایشگاه مبلمان پارادایس در اراک , نمایشگاه مبلمان پارادایس , نمایشگاه مبلمان در اراک , قیمت مبلمان در اراک , بهترین نمایشگاه مبلمان در اراک , بهترین تولیدی مبلمان در اراک , مبلمان قمشلویی , انواع مبلمان در اراک , مبلمان پارادیس , مبلمان با کیفیت در اراک ,