Address & Contact

Our Address

گیلان.رضوانشهر.،خیابان امام،میدان نماز،مجتمع تجاری فردوس،طبقه اول واحد ۱۱

اولین نماینده انحصاری خانه هوشمند الماس سبز غرب گیلان

💠 مشاوره ، طراحی و اجرای سیستم هوشمند سازی ساختمان ، کلید هوشمند و پنل هوشمند 💠

⚜️ هوشمند سازی کلیات داخل ساختمانهای مسکونی تجاری اداری صنعتی از جمله آبیاری اتوماتیک باغ های کوچک و بزرگ خانگی و صنعتی⚜️

⚜️از خانه هوشمندتان لذت ببرید⚜️

خانه هوشمند الماس سبز غرب گیلان

💠 انواع هوشمند سازی

امروزه سیستم های هوشمند سازی زیادی تهیه و آماده می شوند که هر کدام با امکاناتی که دارند می توانند یک فضای خاص و فعال را ایجاد کنند. از جمله انواع هوشمند سازی می توان به هوشمند سازی خانه یا محل کار، هوشمند سازی ساختمان و هوشمند سازی صنعتی اشاره کرد.

هوشمند سازی خانه یا محل کار: به دلیل این که محیط خانه یا کار یک فضای اختصاصی است می توان از نوع پیشرفته هوشمند سازی برای امنیت و رفاه آن ها استفاده کرد. این هوشمند سازی ها یک فضای لوکس و مدرن را ایجاد می کند. در این نوع، ابتدا داده ها توسط حسگر دریافت می شود سپس فرمان هایی که از قبل مشخص شده بود با استفاده از کنترل کننده مرکزی پردازش و صادر شده و برای اجرا به دستگاه های مصرفی ارسال می شوند.

هوشمند سازی ساختمان: از طریق هوشمند سازی یک ساختمان می توان کلیه تجهیزات الکترونیکی مشترک ساختمان را به وسیله سنسورها و حسگر ها با برنامه مشخص شده قبلی به صورت یکپارچه تحت کنترل درآورد. از جمله تجهیزات مربوط به هوشمند سازی ساختمان می توان به موتورخانه ها، هواسازها، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، چیلرها، دوربین های مداربسته، سیستم های حفاظتی، آسانسورها، برق اضطراری اشاره کرد.

هوشمند سازی صنعتی: از جمله کاربردهای هوشمند سازی صنعتی می توان به خدمات رباتیک، خدمات پزشکی، خدمات آموزشی، سرگرمی، نقل و انتقالات هوشمند، تشخیص هوشمند و… اشاره کرد.

💠 کاربرد هوشمند سازی

سیستم های هوشمندسازی در زمینه های مختلفی به صورت وسیع کاربرد دارند. از جمله آن ها می توان به اتوماسیون صنعتی، احراز هویت، پزشکی، رباتیک، حمل و نقل هوشمند، خدمات آموزشی، خدمات بازرسی و نظرات می توان اشاره کرد.

مدیریت : کوروش خادمی گیل چالان
۰۹۱۲۷۱۵۰۳۶۲
۰۱۳۴۴۶۲۷۳۸۴

 

 

 

 

تجهیزات هوشمند سازی ساختمان , صفر تا صد هوشمند سازی ساختمان , هوشمند سازی ساختمان چیست , شرکت هوشمند سازی ساختمان , کلید هوشمند , کلید لمسی هوشمند چیست , پنل هوشمند ,