نمایندگی بازسازی ظروف حاتم وند

?مجموعه ما تمامی ظروف آسیب دیده که روکش تفلون داخل آنها از بین رفته را تبدیل به گرانیت با کیفیت کرده و رنگ بیرون ظرف هم به انتخاب مشتری می باشد.

?روکش ظروف تفلون مانند بسیاری از ظروف دیگر بسیار حساس است و به دلایل گوناگون از جمله کیفیت پایین یا استفاده نادرست دچار آسیب می شود. آسیب دیدن روکش ظروف تفلون در واقع به معنای ایجاد خراش روی روکش، شکستن لایه هایی از آن و یا حتی جدا شدن بعضی از قسمت های روکش می باشد. طبیعی است که در هر کدام از این حالت ها روکش استحکام و انسجام خود را از دست می دهد و در هر لحظه امکان جدا شدن قسمت های دیگر نیز وجود دارد.

?به عبارت دیگر ممکن است قسمت هایی از روکش به همراه غذای طبخ شده وارد بدن شما شود و خطرات جدی برای سلامتی شما به وجود آورد. به همین دلیل توصیه می شود قابلمه Homeking یا تابه با روکش آسیب دیده به هیچ وجه مورد استفاده قرار نگیرد و بلافاصله به مراکز تعمیر و بازسازی قابلمه گرانیتی ارجاع داده شود.

?بازسازی ظروف فرایندی است که در آن روکش روی ظرف کاملا تعمیر و بازسازی می شود. لازم به ذکر است که این فرایند دقیقا مشابه فرایند تولید ظروف در کارخانه است و به شرطی که توسط افراد با تجربه و ماهر صورت پذیرد، می تواند کیفیت روکش ظروف را به وضعیت ایده آل بر گرداند. در مورد بهداشتی بودن این فرایند نیز می توان گفت در بسیاری از مراکز معتبر بازسازی ظروف پخت و پز از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و تمامی اقدامات با دقت بالایی صورت می پذیرد.

?مراحل بازسازی ظروف گرانیتی:

?از بین بردن روکش داخلی قدیمی و جداسازی کامل تمام قسمت های آن
?نصب پوشش گرانیتی چند لایه
?اعمال رنگ جدید روی قسمت های خارجی ظرف

?آیا بازسازی ظروف گرانیتی برای سلامتی خطرناک است؟

در مراحل بازسازی ظروف روکش قدیمی کاملا از بین می رود و روکش جدید روی بدنه فلزی قابلمه یا تابه اعمال می شود. این یعنی تا زمانی که از مواد اولیه مرغوب در تهیه روکش جدید استفاده شده باشد و فرایند های بازسازی با رعایت اصول بهداشتی صورت پذیرد، بازسازی ظروف هیچ خطری برای سلامتی شما به وجود نمی آورد.

بعد از بازسازی ظروف برای استفاده ی اواین بار ابتدار ظرف رو شسته و سپس به مدت ۶ تا ۸ ساعت داخل ظرف رو چرب نموده و بعداز آن استفاده کنید.

به مدیریت:آقای حاتم وند

 

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

 

 

ظروف تفلون , تعمیر و نوسازی انواع ظروف تفلون در خرم آباد , نمایندگی بازسازی ظروف حاتم وند در خرم آباد , کاربرد ظروف گرانیتی , نگهداری مناسب از ظروف , تعمیر و نوسازی ظروف حاتم وند در لرستان , روکش گرانیتی ,