پخش بلور موسوی

💎 پخش عمده بلور موسوی💎

💎 نماینده رسمی بلور کاوه اصفهان، نوری تازه،زنگان💎

💎💎💎💎💎💎💎💎💎

💥ارسال به سراسر کشور💥

💎 ویژگی ظروف بلور چیست؟

🔸🔹ظرف‌های بلور، ظروف شیشه‌ای هستند که در تولید آن‌ها اکسید سرب به کار نمی‌رود. به علاوه اگر برای مقاومت و شکل‌دهی به این ظروف نیاز به اکسید سرب باشد هم به مقدار بسیار ناچیز از آن استفاده می‌شود.

🔸🔹بلور در دمای پایین‌تری نسبت به بیشتر ظروف شیشه‌ای دیگر تولید می‌شود و معمولا با دمایی حدود 300 تا 400 درجه سانتیگراد ظروف از این جنس به خوبی شکل گرفته و پخته می‌شوند. نبود سرب یا سرب کمتر از 24 درصد در کل ترکیبات ظرف‌های بلوری باعث شده که این ظروف برای استفاده روزمره هم هیچ خطری نداشته باشند.

💎 ظروف بلور چه تفاوتی با کریستال دارند؟

🔸🔹اگر تا به حال برای خرید ظرف‌های بلوری به بازار مراجعه کرده باشید احتمال ظروف زیادی را مشابه با بلور دیده‌اید که از نظر قیمت تفاوت زیادی با هم دارند. این ظروف کریستال هستند که از نظر ترکیبات مانند بلور بوده اما در آن‌ها سرب به کار می‌رود.

🔸🔹این ویژگی باعث شده که ظروف کریستال مناسب پذیرایی و استفاده در دکور باشند و برای مصرف روزمره با آزاد کردن سرب در مواد غذایی مشکلاتی برای سلامتی افراد به وجود بیاورند.

💎 مزایای خرید ظروف بلوری

🔸🔹ظرف‌های بلوری طرفداران زیادی دارند، این ظروف جز محبوب‌ترین ظروف بازار به خصوص برای جهیزیه و هدیه دادن هستند. البته شاید بعضی از فروشندگان خرید محصولات کریستال را به جای بلور به مشتریان خود توصیه کنند اما اگر با مزایای بلور و ظروف تولید شده از آن آشنا باشید قطعا انتخاب شما در هر شرایطی این ظروف خواهد بود.

🔸🔹باید دقت کرد که اگر ظرف‌های بلوری را از انواع با کیفیت و از برندهای معتبر خریداری کنید، تفاوت زیادی بین آن‌ها و کریستال از نظر ظاهری وجود نخواهد داشت و این در حالی است که تنوع آن‌ها نسبت به کریستال چند برابر است.

💎 وزن پایین 

🔸🔹وزن پایین اولین مزیت ظرف‌های بلوری نسبت به کریستال است. افرادی که به دنبال ظروف مناسب برای پذیرایی یا استفاده روزمره هستند، بهترین انتخاب برای آن‌ها ظروف بلوری است که به دلیل وزن پایین خود به سادگی جابجا شده و در شستشو هم راحت‌تر از ظروف کریستال هستند.

💎 قیمت مناسب 

🔸🔹دیگر مزیت خرید ظرف‌های بلوری نسبت به انواع مشابه مانند کریستال قیمت مناسب آن‌هاست. یک سرویس کامل بلور قیمتی بسیار پایین‌تر از یک سرویس چند پارچه کریستال دارد، البته این به دلیل بی‌کیفیت بودن بلور نیست. وزن پایین‌تر و تفاوت ساختاری بلور و کریستال باعث این اتفاق است. همچنین ساخت بلور زحمت کریستال را ندارد و چون در دمان پایین‌تر ساخته می‌شود، فرآیند تولید آن سریع‌تر است که این مسئله هم در پایین‌تر بودن قیمت این ظروف با کیفیت تقریبا مشابه بی‌تاثیر نیست. 

💎 شفافیت ظروف بلور

🔸🔹دیگر مزیت ظرف‌های بلوری شفافیت آن‌هاست. این ظروف حالت منشوری و تراش‌های ظروف کریستال را ندارند بنابراین در ظاهر شفاف‌تر هستند و موادی که داخل آن‌ها ریخته‌ می‌شود بیشتر قابل مشاهده هستند. البته از همین نوع ظروف هستند انواعی که با مواد دیگر ترکیب شده یا از نوع کدر و رنگی ساخته شوند که در این صورت شفافیت مد نظر را ندارند. اما برای افرادی که به دنبال هزینه مناسب، نگهداری آسان و در عین حال زیبایی کریستال هستند ظرف‌های بلوری شفاف بهترین انتخاب هستند.

💎 بهداشتی و بدون خطر بودن ظروف بلور 

🔸🔹همان‌طور که در مورد ویژگی‌های ساخت ظروف بلوری گفته شد، این ظروف بدون سرب یا با درصد سرب بسیار پایین تولید می‌شوند. این ویژگی باعث می‌شود که در شستشو یا ریختن مواد خوراکی در آن‌ها هیچ سربی آزاد نکرده و وارد بدن نشود، در نتیجه برای سلامتی انسان کاملا بی‌خطر هستند. حتی بلورهایی که در تولید آن‌ها از درصد پایین سرب استفاده می‌شود هم همین ویژگی را دارند و معمولا بدون هیچ خطری می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

مدیریت : سید رضا موسوی

 

 

لینک واتساپ

 

 

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

 

 

 

ظروف بلور و شیشه , قیمت ظروف بلور , ظروف بلور رنگی , ظرف بلور پایه دار , فرق بلور و کریستال , بلور چیست , بشقاب بلور ,