Address & Contact

Our Address

شیراز ، بلوار مدرس ، نبش کوچه 5 ، نمایندگی بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران کد ۳۴۶۳۷ 

? بیمه مسئولیت ساختمانی
?  بیمه مسئولیت عمرانی ، خدماتی ، تولیدی و بازرگانی
? بیمه آتش سوزی و مهندسی
? بیمه های حوادث ، عمر ، نازایی ، سرطان ، اصناف ، باربری
? بیمه بدنه اتومبیل
? بیمه شخص ثالث اتومبیل و درمان تکمیلی

? برخی از اتفاقات و حوادث قابل پیشگیری نیستند و از طرفی تمامی پیشگیری های لازم همیشه تضمین کننده عدم وقوع حوادث ناگوار نیستن. از این جهت جبران خسارت و یا به حداقل رساندن خسارات ناشی از حوادث همیشه از دغدغه های انسان بوده و همواره تمهیداتی برای آن اندیشیده است. قدیمی ترین راهکارهای انسان که مشابه بیمه های امروزی باشد را مربوط به هزاران سال پیش و دوران کهن در میان ملتهایی مثل چینینان، ایرانیان، رومیان و یونانیان م یدانند. در منطقه خاورمیانه، فنیقی ها برای جبران خسارت راهکاری مالی داشتند به این صورت که اگر بازرگانی برای خرید کشتی و یا اجناس تجاری خود از دولت وام دریافت میکرد و بر اثر حوادث دچار خسارت یا مورد دستبرد واقع میشد، از پرداخت خسارت معاف بود.

? خدمات و رشته های بیمه ای در بیمه ایران
بیمه ایران در ارایه تمامی رشته های بیمه فعال بوده بنا به آمار منتشره خود،۵۰% از سهم بیمه بازرگانی کشور را در دست دارد. بیمه هایی که در بیمه ایران ارایه می شود شامل بیمه های زیر است:

? بیمه ماشین بیمه ایران
بیمه اتومبیل شامل انواع بیمه هایی است که خسارات مختلف مالی ناشی از آتش سوزی، سرقت و یا تصادف اتومبیل و نیز خسارت جانی بیمه گزار و اشخاص ثالث را تحت پوشش قرار می دهد. انواع رشته بیمه اتومبیل به شرح زیر است:

? بیمه شخص ثالث ایران
بیمه شخص ثالث برای همه دارندگان موتورسیکلت و خودرو، اجباری است و در تصادفاتی که بیمه گزار مقصر باشد، بیمه ایران حوادث راننده اعم از خسارات جانی و مالی وارده شده به اشخاص ثالث را پرداخت خواهد کرد. بیمه شخص ثالث بیمه ایران به صورت یکساله، شش‌ماهه و حتی در کوتاه مدت به صورت یکماهه و دوماهه نیز قابل خریداری است و همچنین بیمه شخص ثالث ایران اینترنتی نیز قابل دریافت است کافی است به بیمیتو مراجعه کنید و با ورود به بخش مقایسه بیمه شخص ثالث ایران قیمت و دیگر مشخصات آن را ببینید و با دیگر شرکت  ها مقایسه کنید و در نهایت آن را خریداری کنید. اگر با بیمیتو همراه باشید در بسیاری از مواقع بیمه شخص ثالث ایران با تخفیف نیز ارایه می  شود و میتوانید از این مزیت نیز استفاده کنید.

 

? بیمه بدنه ایران
بیمه بدنه ایران چیست؟ اگر این سوال شما است باید بگوییم به طور کلی در این بیمه، بیمه گزار موظف است مبلغی تحت عنوان حق بیمه پرداخت کند و چنانچه اتومبیل وی تحت سوانح دچار آسیبدیدگی شود،بیمه بدنه بیمه ایران خسارت وارد شده را پرداخت خواهد کرد. در بیمه بدنه ایران محاسبه قیمت و پذیرش درخواست بیمه به دو عامل بستگی دارد یکی سال ساخت و دیگری آخرین بازدید کارشناس فنی از اتومبیل.

 

? بیمه اشخاص ایران
بیمه های اشخاص ایران شامل بیمه های درمان، بیمه های عمر و بیمه های حوادث می شود که هدف از این بیمه ها تأمین آسایش و رفاه زندگی در دوران پیری و تضمین جبران خسارات در زمان های بحران و بیماری ها است هر کدام از این دو نوع بیمه زیررشته های مختلفی دارند.

? بیمه مسافرتی بیمه ایران
این بیمه در زمان مسافرت به خصوص سفرهای طولانی و خارج از کشور توصیه می شود. بیمه مسافرتی ایران پوشش های مختلفی دارد و جان و مال مسافر در مقابل حوادث را تحت پوشش خود قرار می دهد. همچنین شما در هرجا و هر زمان که بخواهید میتوانید بیمه مسافرتی خود را به صورت آنلاین از بیمیتو دریافت کنید.

? بیمه درمان ایران
در بیمه درمان بیمه ایران ، در ازای دریافت حق بیمه، بیمه گر متعهد می شود که هزینه های درمانی بیمه گزار مانند هزینه بیمارستان و هزینه های درمان را پرداخت کند. این هزینه ها شامل مواردی مانند حق ویزیت، هزینه دارو، هزینه بستری، هزینه های جراحی و یا هزینه دندانپزشکی و در کل همه هزینه های درمانی بیمه گزار می شود. این بیمه در بیمه ایران دارای سه زیررشته به شرح زیر است:

بیمه درمان گروهی تمام درمان: بیمه ایران در این بیمه، هزینه های درمانی بیمهشدگان را پرداخت خواهد کرد.
بیمه درمان مسافرت به خارج از کشور: این بیمه برای مسافرینی است که قصد خروج از کشور دارند و خسارات وارده در محل به ارز قابل پرداخت است.
بیمه درمان مسافران خارجی به داخل کشور است: این بیمه برای اتباع خارجی و ساکنین خارج از کشور در نظر گرفته شده که طی آن بیمه گزار از خدمات بیمه ایران استفاده خواهد کرد.

? بیمه عمر ایران
بیمه عمر ایران چیست؟ بیمه عمر پوشش دهنده زندگی اشخاص است و در صورت بروز سوانح منجر به فوت یا ازکارافتادگی و یا دچار شدن فرد به بیماری های خاص به وی یا ذینفعان او پرداخت خسارت می کند. بیمه عمر ایران برای کودکان نیز تحت عنوان بیمه تامین آتیه فرزندان ارایه می شود. دریافت بیمه عمر بیمه ایران شرایط پیچیدهای ندارد و این بیمه نامه بسیار انعطاف پذیر است و بیمه گزار مطابق توان و علاقه خود می تواند آن را تهیه کند. همچنین بیمه عمر ایران جدول محاسب های دارد که از طریق استعلام آنلاین می توان آن را به دست آورد. این جدول مانند یک صورتحساب تمام اطلاعات مالی اعم از حق بیمه های پرداختی در هر سال، میزان سود و اندوخته و دیگر اطلاعات مالی بیمه نامه را به شما نشان می دهد. بیمه عمر ایران مان یا بیمه عمر مان نام دیگری برای بیمه عمر ایران است. انواع بیمه های عمر در بیمه ایران ارایه می شود که به طور مختصر به آنها اشاره می کنیم.

و …

 

 

مدیریت : آقای امیرعباس احمدپور

 

 

 

 

پرداخت اقساط بیمه ایران , استعلام آنلاین بیمه ایران , نمایندگی بیمه ایران در شیراز , بیمه ایران آنلاین ,