Address & Contact

Our Address

کردستان ، قروه ،شهر دزج

Telephone

نمایندگی بیمه ایران فعله گری

⚡️ انواع بیمه نامه های بیمه ایران

🌀مشترکان بیمه ایران در کردستان از طریق نمایندگی بیمه ایران در کردستان از تمامی خدمات نسبت به نیاز خود از بیمه عمر ، بیمه بدنه ، شخص ثالث ، بیمه مسئولیت ، باربری ، زلزله ، بیمه مسافرتی ، درمان تکمیلی ، انواع بیمه مسئولیت ، بیمه حوادث ، بیمه بازنشستگی ، بیمه زنان خانه دار ، مدیران ، ورزشکاران و مراکز ورزشی بیمه مهندسی و… بیمه ایران بهره مند گردد. مأموریت بیمه ایران تأمین آرامش خاطر و اطمینان برای جامعه است . به همین خاطر بیمه ایران برای تمامی اصناف شغلی انواع بیمه نامه ها را برای شهروندان تحت پوشش بیمه ایران مهیا نموده است .

🚙 صدور انواع بیمه نامه های اتومبیل توسط نمایندگی بیمه ایران در کردستان

🌀نمایندگی بیمه ایران در کردستان با عرضه و صدور کلی بیمه نامه های اتومبیل سعی بر این دارد تا خدمات ارزنده ای را در این خصوص به مشتریان خود عرضه نماید. بیمه اتومبیل به طور کلی جبران کننده خسارت های ناشی از حوادث رانندگی ، آتش سوزی ، سرقت ، تصادفات وارد به خودرو و به سرنشینان خودرو می باشد.

🌀همانطور که همه ما به خوبی می دانیم خسارت هایی که در اثر حوادث اتومبیل متوجه اشخاص ثالث می گردد از طریق بیمه ثالث ایران مورد تأمین قرار می گیرد. بیمه شخص ثالث جنبه اجباری داشته و قانون و مقررات خاص را دارا است. در کل بیمه نامه های اتومبیل را می توان بیمه بدنه ، بیمه شخص ثالث و بیمه سرنشین دسته بندی کرد.

🔻 انواع بیمه مسئولیت قابل ارائه در نمایندگی بیمه ایران در کردستان:

✨بیمه نامه های مسئولیت عمومی و حرفه ای بیمه ایران در قالب طرح های زیر ارائه می گردد. این بیمه نامه ها تقریبا تمام مسئولیت مدنی و حرفه ای افراد را تحت پوشش قرار می دهند.

🔹بیمه مسئولیت حرفه ای پزشکان، پیراپزشکان، مسئولین فنی بیمارستان
🔹بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین
🔹بیمه مسئولیت حرفه ای وکلای دادگستری
🔹بیمه مسئولیت حرفه ای سردفتران و دفتریاران
🔹بیمه نامه های مسئولیت عمومی و حرفه ای بیمه ایران در قالب طرح های زیر ارائه می گردد. این بیمه نامه ها
🔹بیمه مسئولیت حرفه ای نمایندگان بیمه
🔹بیمه مسئولیت حرفه ای دلالان رسمی
🔹بیمه مسئولیت حرفه ای مراقبین منزل
🔹بیمه مسئولیت حرفه ای تعمیرکاران
🔹بیمه مسئولیت CRM ( حمل و نقل بین المللی جاده ای )
🔹بیمه مسئولیت تمام خطر پیمانکاران ، عملیات ساختمانی
🔹بیمه مسئولیت نگهبانان مسلح بانک
🔹بیمه مسئولیت جامع شهرداری، تابلوهای تبلیغاتی
🔹بیمه مسئولیت آتش سوزی، نگهداری آسانسور، پارکینگ
🔹بیمه مسئولیت صاحبان و مدیران مجموعه های ورزشی ، استخرو ناجیان غریق
🔹بیمه مسئولیت مدیران مراکز آموزشی، مهدکودک ها و اردوها
🔹بیمه مسئولیت شکارچیان، محیط بانان، حیوانات خانگی
🔹بیمه مسئولیت رایانه
🔹بیمه مسئولیت شهربازی
🔹بیمه مسئولیت مستاجر در مقابل موجر
🔹بیمه مسئولیت مدنی مدیران رستوران، تورها، هتل داری، مدیر سینما
🔹و طرح های نوین و خاص

🔰 بیمه عمر ایران چیست

⚜️بیمه عمر ایران با نام های دیگری از قبیل بیمه زندگی، بیمه آتیه، بیمه عمر مان و … نیز شناخته می شود. بیمه عمر از انواع بیمه های اشخاص است. بیمه عمر با هدف کاهش دغدغه و نگرانی افراد برای آینده طراحی و ارئه شده است. درواقع این بیمه نامه پس اندازی یا شرایط عالی برای آینده محسوب می شود. به سرمایه بیمه عمر سود تضمینی تعلق می گیرد. در بسیاری از موارد سود مشارکت نیز به سود تضمینی افزوده می شود. علاوه بر سرمایه گذاری طلایی، بیمه عمر افراد را از پوشش های بیمه ای بهره مند می نماید. در بیمه عمر افراد مبلغ معینی را به عنوان حق بیمه پرداخت می نمایند. سپس از سود تضمینی و پوشش های متنوع بیمه ای برخوردار می شوند.

🔥 بیمه آتش سوزی ایران

💠بیمه آتش سوزی، تأمین خسارت و جبران زیان‌های مالی و مادی که بر اثر وقوع خطر آتش‌سوزی به اموال و دارائی‌های منقول و یا غیرمنقول بیمه‌گذار اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی وارد می‌شود را برعهده دارد. بنابراین خسارت‌های مالی مورد تأمین قرار می‌گیرند نه خسارت‌های جانی و بدنی. لذا، درصورتی‌که صدمه‌ای به افراد برسد، معمولاً این بیمه‌نامه، آن‌را پوشش نمی‌دهد. لازم به ذکر است که خسارت وارد به اموال اشخاص ثالث بر اثر وقوع آتش‌سوزی که مطابق قانون، موجب مسئولیت و پاسخ‌گویی بیمه‌گذار شود نیزهمراه پوشش خطر در بیمه آتش‎سوزی ایران یا به‌طور جداگانه از طریق بیمه مسئولیت مدنی مورد تأمین بیمه‌گران قرار می‌گیرند. بیمه آتش سوزی ایران مانند سایر شاخه‌های بیمه اموال، شامل اصل غرامت، قاعده جانشینی، اصل حسن نیت، قاعده نفع بیمه‌ای و قاعده نسبی سرمایه و حق‌بیمه می‌باشد.

به مدیریت : محسن فعله گری

 

 

نمایندگی بیمه ایران فعله گری در کردستان , نمایندگی بیمه ایران , نمایندگی بیمه ایران در کردستان , بیمه ایران در کردستان , آدرس بیمه ایران در کردستان , نمایندگی بیمه در کردستان , نمایندگی بیمه , بیمه ایران نمایندگی فعله گری  ,