Address & Contact

Our Address

کرمانشاه، جوانرود،خیابان ۲۲ بهمن،کوچه مسجد خلفای راشدی،روبروی چاپ زاهد

Telephone

نصب و راه اندازی تصفیه آب خانگی صادرات به عراق

✳️تصفیه آب چیست؟

💫در واقع تصفیه آب به روندی گفته می شود که در طی آن، موادی که به صورت شیمیایی آب را آلوده می کنند از آن جدا خواهند شد، از جمله این مواد می توان به آلاینده های بیولوژیکی، فلزات سنگین و همچنین گازهای معلق در آب اشاره کرد. دقت داشته باشید که فرآیند تصفیه آب اما به شکل های مختلف صورت خواهد گرفت.

✳️فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی 

🔻برای تصفیه آب در سیستم تصفیه خانه‌های صنعتی از کلر و برخی از مواد شیمیایی دیگر استفاده می‌شود که در واقع این مواد شیمیایی تنها می‌توانند برخی از باکتری‌ها و ویروس‌های اب تصفیه نشده را از بین ببرند. اما خود کلر در آب باقی می‌ماند و کلر یکی از سمی‌ترین مواد شیمیایی شناخته شده برای بدن است.

🔻دستگاه تصفیه آب از انواع مختلف فیلترها برای حذف انواع آلاینده‌ها استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها اغلب از یک فیلتر اولیه که ممکن است از جنس الیافی و یا جنس سرامیکی باشند استفاده می‌کنند که وظیفه‌ی حذف ذرات و جامدات اب را بر عهده دارد. ذرات بزرگتر از 1 تا 5 میکرون بسته به نوع دستگاه تصفیه آب در این فیلترها گیر می‌کنند کاری که در سیستم‌های تصفیه آب شهری انجام نمی‌شود.

🔻سپس در دستگاه‌های تصفیه آب بو و طعم و مواد شیمیایی آب مانند کلر و مواد شیمیایی آلی، شوینده‌ها و… از آب جدا می‌شوند و در فیلتر دیگر که یا اسمز معکوس است و یا فیلتر ممبران سایر ذرات ریز دیگر آب که اندازه‌ای کوچک‌تر از 0.0005 میکرون دارند از آب جدا می‌شوند و اب کاملاً شفاف می‌شود.

🔻وقتی آب به این مرحله برسد تنها ممکن است برخی از باکتری‌ها و یا ویروس‌ها در آب باشند که دستگاه‌های تصفیه آب جدید با تکنولوژی UV این موجودات را هم از آب حذف می‌کنند تا آب کاملاً تصفیه شود.

✳️روش صحیح نصب دستگاه تصفیه خانگی 

🔸🔹ابتدا زیر سینک را تمیز کنید تا اینکه مخزن تصفیه کننده آب در آن به راحتی جای گیرد.مخزن ۱/۳ زیر سینک را پر می‌کند.

🔸🔹فضای کافی را برای نصب کارتریج تصفیه کننده آب فراهم کنید و از جای کافی آن مطمئن باشید چرا که شما باید هر کارتریج را بین ۶ تا ۲۴ ماه عوض کنید و باید جای کافی داشته باشید تا اینکه بهتر بتوانید دسترسی پیدا کنید.

🔸🔹از یک دریل برای ایجاد سوراخ در اندازه مناسب برای نصب شیر تصفیه کننده آب به بالای سینک، استفاده کنید.

🔸🔹شیرها را طبق اطالاعات داخل بروشور به جای خود متصل کنید تا بتوانید از تصفیه کننده آب استفاده کنید.

به مدیریت:فرهاد احمدی

 

نمایندگی فروش تصفیه آب احمدی در جوانرود کرمانشاه , نمایندگی فروش تصفیه آب احمدی , تصفیه آب احمدی در جوانرود , نصب و راه اندازی تصفیه آب خانگی , صادرات به عراق , راه اندازی تصفیه آب خانگی , نصب تصفیه آب خانگی , صادرات تصفیه آب به عراق ,