دفتر مرکزی سفال طبرستان در مشهد، گلبهار، شاندیز ، سبزوار ، بجنورد ، بیرجند ، طرقبه

۰۹۱۲۳۷۶۵۸۱۶-۰۵۱۳۵۵۱۲۲۱۸

 

🔻 سفال طبرستان با مواد اوليه داخلی و خاک رس منطقه و با استفاده از پوشش سفال در بام‌ها علاوه بر سازگاري با محيط زيست، زيبايي و بافت سنتي جلب اعتماد و اطمينان معماران را نيز به همراه آورده است.

💠 سفال سقف طبرستان برای بام ویلا

🔰 سفال سقف طبرستان متریالی بسیار مناسب برای نصب بر روی پشت بام ویلا در شمال یا هر منطقه دیگری است.برخی از افراد بر این تصورند که سفال بام فقط مناسب برای شمال است.یا بعضی از افراد فکر می کنند که این متریال اصلا برای شمال که دارای رطوبت بالاست مناسب نیست. نمایندگی سفال طبرستان

نمایندگی سفال طبرستان

🔰 قابل ذکر است که سفال بام طبرستان از جمله متریال هایی است که هم برای مناطق معتدل و مرطوب شمالی و هم برای مناطق گرم و خشک بامپوش بسیار مناسبی است. و این را در طی چند سالی که در مناطق مختلف اجرا شده به عینه به اثبات رسانده است.

💠 نصب سفال سقف طبرستان

⚜️ نصب انواع سفال سقف از جمله طبرستان نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد تا آب بندی کامل انجام گردد.از این رو توصیه می شود کار اجرا و نصب آن را به افراد با تجربه و کار آزموده بسپارید.کار نصب دقت بالایی را در حین اجرا می طلبد.

نمایندگی سفال طبرستان

💠 خواص فیزیکی سفال طبرستان

✳️ مقاوم در برابر آتش سوزی
✳️ مقاوم در برابر زلزله و برخورد
✳️ دارای طول عمری به اندازه یک قرن
✳️ عایق در برابر صدا
✳️ عایق در برابر حرارت و …

نمایندگی سفال طبرستان

🔴 خرید و اجرای سفال طبرستان چه توجیهی برای خریدار یا استفاده کننده دارد؟

🌀 به علت مقاوم بودن و داشتن طول عمر بالا، یک بار برای همیشه است.

🌀 به عبارت دیگر یک بار هزینه می شود و برای حداقل صد سال مورد استفاده قرار می گیرد.

🌀 در برابر حرارت نقش عایق را بازی می کند و باعث می شود در هوای بسیار گرم یا خیلی سرد هوای محیط داخل ساختمان مطبوع شود و گرما و سرمای شدید برای ساکنین اذیت کننده نباشد.همچنین در این حالت انرژی کم تری برای گرمایشی و سرمایشی محیط داخلی استفاده می شود.بنابراین از نظر اقتصادی هم به صرفه تر است.

به مدیریت : حمید کاشانی مطلق

 

فیسبوک👇
https://m.facebook.com/707158346321053/

 

 

نمایندگی سفال طبرستان

نمایندگی سفال طبرستان

 

نمایندگی سفال طبرستان , دفتر مرکزی سفال طبرستان در مشهد , دفتر مرکزی سفال طبرستان در گلبهار , دفتر مرکزی سفال طبرستان در  شاندیز ,  دفتر مرکزی سفال طبرستان در سبزوار , دفتر مرکزی سفال طبرستان در بجنورد , دفتر مرکزی سفال طبرستان در بیرجند , دفتر مرکزی سفال طبرستان در طرقبه ,