Address & Contact

Our Address

مازندران،تنکابن،بلوار فردوسی غربی،روبروی اتشنشانی،البرز الکتریک

Telephone

نمایندگی روشنایی افراتاب وفیوز  لنا افراتاب در گیلان و مازندران 

🌟لنا افراتاب محصولات حرفه ای روشنایی به همراه خدمات طراحی نورپردازی و مهندسی روشنایی ارایه می نماید🌟
🌟ما با کیفیت ترین محصولات برق صنعتی فشار ضعیف را به بازار عرضه می نماییم🌟
✳️چراغ خطی یا لاینی چیست؟

🌀این چراغ‌ها (linear lighting) جزو مدرن‌ترین سیستم‌های روشنایی هستند که از لحاظ کارایی نسبت به سیستم‌های روشنایی قدیمی بازده نوری بسیار بالاتر، طول عمر بیشتر، شار نوری بهتر و مصرف انرژی کمتری دارند و همچنین نور را به صورت یکدست و یکنواخت از خود ساطع می‌کنند.

🌀چراغ‌های خطی از نظر نورپردازی نیز ویژگی‌های بهتری نسبت به انواع دیگر چراغ‌ها دارند که با استفاده از آنها می‌توان طراحی‌های متنوع و شیکی با توجه به طراحی داخلی و همچنین در نظر گرفتن ویژگی‌های خاص معماری و دکوراسیون محل مورد نظر، بهترین طراحی برای اجرای نورپردازی را انجام داد.

🌀استفاده از چراغ‌های خطی برای نورپردازی می‌تواند علاوه بر تامین روشنایی مورد نیاز فضا، باعث زیبا و لوکس به نظر رسیدن بیشتر فضا نیز می‌گردد.

✳️چراغ ریلی 

🔶از طریق استفاده از چراغ ریلی می توان نورپردازی منزل را به راحتی انجام داد و نیازی به سیم کشی خاصی ندارد و در هر زمانی می توان آن را نصب نمود و به شبکه برق وصل کرد.

🔶مزیت دیگر چراغ ریلی این است که وقتی نیت دارید که بر روی کار خاصی تمرکز کنید و نیاز به نور بیشتری دارید، استفاده از چراغ ریلی می تواند بهترین گزینه باشد.

🔶قاب ها و ریل های رنگی چراغ هایش ریلی این امکان را برای شما فراهم می کند که سفید انتخاب نمایید و چراغ و ریل خودتان را با رنگ سفید مخفی نمایید.در این صورت می توانید یک پارادوکس سفید مشکی ایجاد نمایید.

✳️چراغ محوطه 

💥چراغ محوطه ویلا برای نورپردازی بخش های مختلف فضای بیرونی ویلا از قبیل: نورپردازی دیوار، نورپردازی راهرو، نورپردازی ورودی ویلا، نورپردازی فضای سبز ویلا، نورپردازی استخر، نورپردازی آلاچیق و قسمت نشیمن باغ ویلا و … استفاده می شود.

💥چراغ آویز : این مدل از چراغ محوطه به گونه ای است که باید آن را به دیوار نصب کرد و پس از نصب بر روی دیوار حالت آویز دارد و نمای بسیار زیبایی را به محوطه ویلا می دهد. چراغ آویز به گونه ای هستند که با وزش باد شدید به این سو و آن سو می روند و تکان می خورند.

💥چراغ پارکی دو شعله: چراغ پارکی دو شاخه یا چراغ حیاطی دارای پایه ای است که پایه آن در داخل زمین نصب می شود و پایه آن در مدل های مختلفی موجود است به این شکل برخی دارای پایه بلند، برخی دارای پایه کوتاه و برخی دیگر دارای پایه های مدل دار هستند که زیبایی آنها در مقایسه با پایه های ساده بیشتر است. قسمت چراغ این چراغ پارکی های دو شاخه نیز دارای دو عدد حباب است و به صورت دو شاخه است که در داخل آن دو عدد لامپ قرار می گیرد.

💥چراغ دیواری: چراغ های دیواری بر روی دیوار نصب می شوند و پایه آنها بر روی دیوار ثابت و محکم می شود. از این چراغ ها بر روی نورپردازی دیوارهای ویلا استفاده می شود. از این چراغ ها در نورپردازی بالکن و تراس ویلا نیز استفاده می گردد.

💥چراغ سردری: چراغ های سردری همان طور که از نام آنها پیداست، برای سر در ویلا مورد استفاده قرار می گیرند. این چراغ ها ظاهر زیبایی را برای قسمت ورودی ویلا فراهم می کنند و همچنین نور مورد نیاز برای روشن شدن کوچه و قسمت ورودی ویلا را فراهم می نمایند.

💥چراغ چمنی: نورپردازی بر روی چمن و یا گیاهان موجود در باغ باعث ایجاد زیبایی چشم نوازی در طول شب می شود و فضای باغ را بسیار دل انگیز می کند، از این رو چراغ چمنی یکی از انواع چراغ محوطه ویلا است که برای نورپردازی بر روی چمن و یا گیاهان موجود در باغ و باغچه مورد استفاده قرار می گیرد.

💥چراغ دفنی: یکی دیگر از انواع چراغ محوطه که امروزه استفاده از آنها در میان مردم بسیار باب شده است، چراغ دفنی است. این چراغ ها به صورت دفنی هستند، بدین شکل که کاملا در داخل زمین دفن می شوند و نور را از داخل زمین انعکاس می دهند. چراغ های دفنی حجم کمی دارند و چراغ های کوچکی هستند، اما با توجه به اندازه کوچک آنها نور خوبی را می توانند ساطع کنند. 

✳️کلید مینیاتوری چیست؟

⚡️کلید مینیاتوری یا فیوز مینیاتوری یا همان MCB مخفف واژه Miniature Circuit Breaker یک کلید الکترومکانیکی خودکار می باشد و تجهیزی است که مصرف کننده را هم در برابر خطای اتصال کوتاه و هم جریان اضافه بار حفاظت می کند و به علت خودکار بودن، بعد از قطع شدن، مجدد به مدار باز می گردد. کلیدهای مینیاتوری غیر قابل تنظیم بوده و می توانند هم به صورت مغناطیسی و هم به صورت حرارتی عمل کنند.

✳️نحوه انتخاب کلید مینیاتوری مناسب 

⚡️کلیدهای مینیاتوری شامل تقسیم بندی های مختلفی هستند. که این تقسیم بندی ها بر اساس سرعت قطع و تعداد پل آنها انجام می شود. در هنگام انتخاب کلید مینیاتوری باید بسته به نوع کاربرد و نوع حفاظت مورد نیاز، کلیدی انتخاب شود که علاوه بر قطع تمام جریان های ناخواسته، حفاظت لازم را برای سیستم فراهم کند، در غیر این صورت خسارت های زیادی به تجهیزات، مدارات و جان انسان ها وارد می شود.

به مدیریت:نوید شاه نظری

 

نمایندگی فروش انواع روشنای افراتاب وفیوز لنا افراتاب در مازندران ,  , فروش انواع روشنایی افراتاب, فروش انواع فیوز لنا افراتاب , قیمت روشنایی در تنکابن ,  , نمایندگی فروش انواع روشنایی و فیوز لنا افراتاب ,