Address & Contact

Our Address

رشت،خیابان بیستون،نبش معلم،فروشگاه چرخ خیاطی رهبر

Telephone

مرکز تعمیرات تخصصی انواع چرخ خیاطی رهبر در بیستون رشت

✨نمایندگی فروش انواع چرخ خیاطی مدل کاچیران و ژانومه
✨انواع چرخ خیاطی ژانومه برادر مارشال زوجی جک سیلتر
🔴چرخ خیاطی کاچیران

❇️کاچیران یکی از برندهای خوش‌نام و معروف ایرانی در زمینه‌ تولید انواع چرخ خیاطی است. این شرکت یکی از بهترین و برترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات دوخت و دوز در ایران است که طی سال‌های گذشته افتخارات و جوایز بسیاری از آن خودش کرده است. برند کاچیران از سال 1376 فعالیتش در تهران را آغاز کرد و در مدت زمان کوتاهی به شهرت جهانی رسید.

❇️در حال حاضر شرکت کاچیران تنها شرکت تنها تولیدکننده‌ی چرخ خیاطی خانگی در خاورمیانه است که از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار است.
کاچیران در حال حاضر بیش از هشتاد مدل چرخ خیاطی دارد که هر کدام از آن‌ها امکانات خاص و ویژه‌ی دارند ولی به طور کلی محصولات این شرکت در چهار گروه زیر قرار می‌گیرند:

🔸 گروه نیولایف
🔸 گروه یاسمین
🔸 گروه رز
🔸 گروه نیولایف کیش

❇️چرخ خیاطی مصرف خانگی و صنعتی دارد. از چرخ خیاطی که با نام ماشین خیاطی نیز شناخته شده است برای دوختن انواع پارچه، لباس، پرده و … استفاده می‌شود. استفاده از چرخ خیاطی در خانه‌های ایرانی از گذشته برای دوخت لباس رایج بوده است. بسیاری از زنان و مردان با خرید پارچه‌های رنگی لباس‌های مورد علاقه و دلخواه خود را می‌دوزند و از رفتن به بازارها و پاساژهای لباس دوری می‌کنند.

❇️چرخ خیاطی خانگی کاچیران این امکان را می‌دهد تا هر مدل لباسی که افراد می‎‌خواهند را در منزل به‌راحتی بدوزند. دوختن لباس به‌وسیله‌ی چرخ خیاطی کاچیران صرفه‌ی اقتصادی دارد زیرا با هزینه‌ی کمتر می‌توان لباس دلخواه را طراحی کرد و دوخت.

❇️چرخ خیاطی‌های خانگی کاچیران در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. برخی از چرخ خیاطی‌های کاچیران دارای قابلیت‌های ویژه‌ای هستند و لباس دوختن را آسان می‌کنند. آن‌ها قابلیت تنظیم برای پهنای دوخت‌های متفاوتی دارند و می‌توان به‌راحتی انواع ملحفه، روبالشتی و لباس‎ با آن‌ها دوخت.

❇️چرخ خیاطی‌های خانگی قابلیت دوخت به‌صورت‌های ساده، زیگزاگ، گلدوزی، تیکه دوزی، پارچه‌های ضخیم، پارچه‌های نازک، زیپ، دکمه و جادکمه و پس‌دوزی را دارند و به‌راحتی می‌توان تمامی نیازهای خود را به‌وسیله‌ی آن‌ها رفع کرد. چرخ‌ خیاطی‌های خانگی کاچیران توانایی‌های دوخت پارچه‌های ضخیم، نازک، ابریشم و مخمل را هم دارند و می‌توان به کمک آن‌ها انواع لباس‌های مجلسی و پالتو دوخت.

❇️برای استفاده از چرخ خیاطی کاچیران بهتر است آن را روی میز قرار داد تا آسیب جسمانی به گردن و کمر وارد نشود. برخی از چرخ خیاطی‌های خانگی کاچیران میزهای متناسب با خود را دارند تا خیاط به‌راحتی از آن‌ها استفاده کند. برخی از چرخ خیاطی‌های کاچیران دارای نمایشگر هستند و اطلاعات مربوط به دوخت و دوز را نشان می‌دهند.

🔴چرخ خیاطی ژانومه

💠نام ژانومه از دیرباز مورد توجه تمامی ایرانیان بوده است. برند ژانومه به چرخ خیاطی‌ های خانگی خود در ایران مشهور شده است. ورود چرخ خیاطی ژانومه به ایران از سال ۱۳۴۰ شروع شده است و تاکنون ادامه دارد. این برند سال‌ ها است که وارد بازار ایران شده و کارایی خود را نشان داده است. این چرخ خیاطی‌ های محبوب امروزه از پر استفاده ترین چرخ خیاطی های ایران هستند و بسیار پرفروش و پرطرفدارند.

💠چرخ خیاطی های ژانومه به سادگی ساخت و سهولت نگهداری و نیز آسان بودن تعمیر شهرت دارند. قیمت چرخ خیاطی های ژانومه در مقایسه با برندهای رقیب مناسب است. نکته مهم دیگر درباره چرخ خیاطی ژانومه این است که این برند طیف وسیعی از چرخ خیاطی ها برای کاربردهای گونانون و نیز بودجه های متفاوت تولید کرده است.

💠ژانومه یک برند ژاپنی است و در ابتدا چرخ خیاطی های ان در ژاپن تولید می‌ شد. اکنون نیز بسیاری از چرخ خیاطی های استوک تولید ژاپن هستند. از این قبیل چرخ خیاطی ها، می‌توان به چرخ خیاطی ژانومه 802، چرخ خیاطی ژانومه های اکسل مانند مدل 641 و چرخ خیاطی های دو کله اشاره نمود.

💠پس از سال ۲۰۰۰ شرکت ژانومه به دلیل کاهش هزینه‌های تولید، کارخانه تولید چرخ خیاطی های میان رده خود را از ژاپن به به تایوان منتقل نمود و چرخ خیاطی های میان رده را در کشور تایوان تولید کرد. قیمت چرخ خیاطی های ژانومه تولید تایوان از ژانومه تولید ژاپن کمتر بوده و کیفیت این چرخ ها نیز به نسبت از مدل های ژاپنی پایین تر است. چرخ خیاطی های ژانومه تایوان بیشتر به قیمت پایین برای مصارف خانگی و افراد کم مصرف پیشنهاد می‌گردند.

به مدیریت:محمد رهبر

 

 

 

چرخ خیاطی , انواع چرخ خیاطی , چرخ خیاطی کاچیران , چرخ خیاطی ژانومه , فروش چرخ خیاطی کاچیران در رشت , فروش چرخ خیاطی ژانومه در رشت , قیمت انواع چرخ خیاطی در رشت , نمایندگی فروش انواع چرخ خیاطی کاچیران و ژانومه رهبر در بیستون رشت , مرکز تعمیرات تخصصی انواع چرخ خیاطی رهبر در بیستون رشت , هزینه تعمیرات چرخ خیاطی در رشت , انواع مدل های چرخ خیاطی در رشت ,