Address & Contact

Our Address

کرج،گرمدره،کوهک،جنب مسجد صاحب الزمان،نمایندگی باطری کولیوند

Telephone

 فروش انواع باطری ایرانی سپاهان اوربیتال و صبا

☑️ باتری اوربیتال

💥 برند اوربیتال دارای کامل ترین سبد محصول باتری های خودرویی است. این باتری منحصر به فرد، به لحاظ شاخص های تولیدی و فنی و همچنین فاکتور های کیفی در رتبه برتر باتری های تولیدی کشور قرار می گیرد. با خرید باتری اوربیتال قدرت و انرژی استارت خودروی شما تضمین می شود.

💥 باتری کار به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتی تعطیلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات می پردازد. حمل، نصب و تست دینام وسیستم برق خودرو کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.

 

 

💥 باتری های اوربیتال نیازی به مراقبت ندارند و نسبت به باتری های دیگر عمری طولانی تر، شارژ سریعتر ، مقاومت بیشتر در برابر شارژ بیش ازحد، کاهش خوردگی ترمینال ها و زمان مجاز جهت نگهداری کالابه مدت طولانی تر هستند . این نوع باتری ها ، دارای صفحه سرب – کلسیم / کلسیم هستند و و در مقابل عیوب ناشی از دشارژ عمیق ریزش مواد فعال صفحات ، خیلی زود از کار می افتند .

✳️ویژگی های باتری ماشین اوربیتال 

🔰باتری های ماشین اوربیتال دارای ویژگی های زیر می باشند:

🔸🔹اصلا نیاز به نگهداری و مراقبت ندارند.
🔸🔹نسبت به دیگر باتری ها طولانی تر عمر می کنند.
🔸🔹سریعتر شارژ می شوند.
🔸🔹در برابر شارژ بیش از حد مقاومت دارند.
🔸🔹خوردگی ترمینال ها در آنها کم است.
🔸🔹سلول های این باتری از صفحات سرب کلسیم تشکیل شده.
🔸🔹در زمان ایراد های مربوط به تخلیه شدن عمیق، سریع از کار می افتند.

✳️ انواع باتری های اوربیتال 

🔰باتری های اوربیتال شامل یک مجموعه بزرگ بوده و در انواع زیر تولید و عرضه می شوند. این انواع عبارتند از:

🔺🔻باتری اوربیتال قرمز 
🔺🔻باتری اوربیتال نقره ای 
🔺🔻باتری اوربیتال پریمیوم  
🔺🔻باتری اوربیتال AFB 

✳️ باتری اتمیک 

⚡️باتری اتمی به نوعی از باتری ها گفته می شود که صفحات داخل آن قبل از ساخت، شارژ شده و به صورت دسته صفحه درآمده باشد و در نهایت مونتاژ شود.

⚡️این باتری که باتری سیلد نیز نامیده می شود ، باتری پلمپ شده ای است که دارای درپوش یکپارچه ای می باشد. باتری اتمی بر خلاف باور عمومی دارای الکنرولیت می باشد. اما به دلیل جنس خاص صفحات داخل آن، نیاز به افزودن آب مقطر ندارد. راه شناخت این گروه از باتری ها از روی ظاهر آن ها و نداشتن پیچ برای افزودن اسید می باشد.

⚡️این نوع باتری با استفاده از دو نوع فناوری کلسیم – کلسیم ویا کلسیوم – سیلور ساخته شده است. این دو نوع جدید ترین مدل هستند و نسبت به سایر باتری ها قیمت و طول عمر بیشتری دارند.

⚡️باتری اتمیک متداول از نوع باتری‌های اتمی است و نیازی به نگهداری ویژه از سمت مصرف کننده یا خریدار ندارند. این مدل از باتری های اتمیک به دلیل استفاده از شبکه های کلسیمی با کیفیت، از طول عمر بالایی برخوردار است. در ادامه مهمترین ویژگی‌های باتری سوزوکی متداول آورده شده است:

⚡️دارای شبکه های سرب-کلسیمی 
⚡️کاهش مصرف آب 
⚡️طراحی شده برای استفاده بدون نیاز به مراقبت از طرف مصرف‌کننده 
⚡️پاسخ‌گو برای نیاز خودروها با مصرف پایه  

به مدیریت:علیرضا کولیوند

شماره تماس
09122653714

 

 

 

نمایندگی فروش باطری اتمیک و اوربیتال کولیوند در گرمدره کرج , نمایندگی فروش باطری در گرمدره , نمایندگی فروش باطری در کرج , نمایندگی فروش باطری اتمیک در کرج , نمایندگی فروش باطری اوربیتال در کرج , باطری اتمیک و اوربیتال کولیوند , قیمت باطری اتمیک در گرمدره , قیمت باطری اوربیتال در گرمدره ,