نمایندگی پلی کربنات جی لیان جی علی ابادی در ازنا

? نمایندگی ورق های پلی کربنات و کارتن پلاست در غرب کشور

? ورق های پلی کربنات مسطح، ظاهر مشابه شیشه به ابعاد 3/50*2/50 متر تولید می‌گردد. این ورق دارای یک لایه ضد uv برای محافظت در برابر نور آفتاب می‌باشد. می‌توان ورق با دو طرف ضد uv نیز سفارش داد، این ورق در ضخامت های 2،3،4،6،8،10،12 میلیمتر تولید می‌شود و علاوه بر بیرنگ (رنگ شیشه‌ای) دارای تمام رنگ‌های اصلی (برنز، ابی ،شیری ،زرد ،قرمز و سبز) می‌باشد. این ورق فقط از دو قسمت طول و عرض قابلیت خم شدن دارد، و مزیت ان سبک بودن آن است.

? کاربرد پلی کربنات

✔️ کاربرد این ورق در انواع پوشش سقف‌ها، پارکینگ، سقف کاذب و دیوارهای سوله و … می‌باشد.

✔️ عوامل جوی همچون طوفان و تگرگ و حوادث طبیعی مانند زلزله از مهم‌ترین عوامل در تعیین و انتخاب مصالح ساختمانی مناسب می‌باشد که با توجه به شفافیت و ضربه پذیری و مقاوم بودن ورق پلی کربنات، استفاده ار این ورق در لیست مصالح ساختمانی بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است. با توجه به مسئله عدم تبادل حرارتی کاهش هزینه انرژی در فصول مختلف چشمگیر است که این خود در مناطق سردسیر و گرمسیر یا حتی معتدل با توجه به اهمیت بهینه سازی میزان مصرف سوخت و انرژی الکتریکی از مهمترین خصوصیات این ورق می‌باشد.

✔️ سر و صدا و مزاحمت حاصل از ان همیشه از عوامل مهم در تامین فضاهای امن از نظر مزاحمت صوتی بوده است. ورق پلی کربنات با ضخامت‌ها و لایه های مختلف عامل موثر در تامین اینگونه فضاها می‌باشد. اشعه ماورابنفش به عنوان اشعه سرطان زا موثر بر سلامتی موجودات زنده و به عنوان از بین برنده رنگ اجسام شناخته می‌شود.

✔️ مشکل تمیز نگه داشتن نماها و سقف‌های شفاف ساختمان‌ها همیشه وجود داشته که در مورد ورق‌های پلی کربنات با توجه به خصوصیت آنتی استاتیک بودن لایه خارجی آن، گرد و غبار و دوده معلق در هوا جذب سطح ورق نشده و با اولین شستشوی ساده یا باران به راحتی پاکیزه می‌گردد. ضربه پذیری و نشکن بودن ورق پلی کربنات موجب فراهم کردن فضایی عاری از خطر در برابر سقوط اجسام می‌گردد.

? موارد کاربرد پلی کربنات

✔️ ساختمان سازی
✔️ سقف‌های متحرک استخری
✔️ سایبان منازل
✔️ صنعت حمل و نقل
✔️ کاربردهای شیشه
✔️ عملکرد شیشه ایمنی
✔️ پنجره سقفی، پارتیشن بندی، گنبدهای تزیینی، اتاقک سازی
✔️ استادیوم‌های فضای باز یا بسته
✔️ پوشش استخر
✔️ پوشش گلخانه
✔️ پوشش سقف پاساژ و بازارچه
✔️ پوشش نورگیرهای انبارها
✔️ پوشش نورگیرهای سالن‌های اجتماعات

? کارتن پلاست

ورقی است به شکل کارتن که به صورت اکستروژن و از جنس پلاستیک (پلی پروپیلن) می‌باشد.

کارتن پلاست شامل دو ورقه مسطح خارجی است که توسط صفحات باریک عمودی به صورت موازی به یکدیگر متصل می‌شوند. نام لاتین ان کروگیت پلاستیک شیت میباشد. نسبت به ورق کارتن ضریب مقاومت بالاتری در برابر ضربه و عوامل فیزیکی دارد. این ورق‌ها شامل دو ورقه مسطح خارجی است که توسط صفحات باریک عمودی به صورت موازی به یکدیگر متصل می‌شوند.

ورق‌های کارتن پلاست با عرض 2 متر و در ضخامت 2 تا 10 میلیمتر و در رنگهای متنوع تولید می‌گردد. این ورق ها عمدتا در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای مصارف تبلیغاتی، صنعتی، ساختمانی و کشاورزی بسیار مناسب می‌باشد.

کارتن پلاست مانند کارتن های مقوایی دایکات می شود و عملیات چاپ به روش سیلک اسکرین بر روی آن انجام می‌پذیرد. از دیگر ویژگی های کارتن پلاست ضریب مقاومت بالا در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی است. نام های رایج تجاری دیگر آن ورق کارتن پلاست، شیت پلاست، پلاست شیت، پلاست پک، هالوپروفیل شیت، کروگیت پلاست شیت می باشد.

? ویژگی های کارتن پلاست

✔️ در برابر ضربات احتمالی مقاومت دارد.
✔️ در برابر رطوبت پایداری دارد، انعطاف پذیر می باشد و بدون بو است.
✔️ سبک و در مقابل تغییر شکل مقاوم است.
✔️ قابل شستشو است و مواد اولیه آن کاملا بهداشتی می باشد.
✔️ به راحتی می توان روی آن عملیات چاپ انجام داد.
✔️ قابلیت اتصال با مفتول (منگنه)، چسب، جوش حرارتی را دارد.
✔️ عایق حرارتی و الکتریکی است.
✔️ محدوده وسیعی از تغییرات دما را تحمل می کند. (15- تا 60 درجه سانتی گراد)
✔️ مورد تایید سازمان نظارت بر غذا و دارو آمریکاست.

مدیریت : آقای محسن علی آبادی

ورق های پلی کربنات , نمایندگی کارتن پلاست در لرستان , کارتن پلاست چیست , ورق پلی کربنات مشکی , ورق پلی کربنات مات , پلی کربنات جی لیان جی  , گروه بازرگانی علی آبادی ,