Address & Contact

Our Address

خراسان رضوی، گناباد

Telephone

نمایندگی و فروش زعفران و زرشک

🔸🔹تولید،فروش و صادرات 
🔸🔹صادرات زعفران درجه یک 
🔸🔹فروش زعفران درجه یک ، دو ، سه 
🔸🔹پاسخگویی 24 ساعته 
💎تولید و بسته بندی بهترین و با کیفیت ترین زعفران در جهان💎
💎صادرات به تمامی کشورهای دنیا💎

محصولی از شرکت راستین پخش گناباد
09157271522
09153674804
09159099602

✳️مهم ترین روش تشخیص کیفیت زعفران 

⚡️اولین فاکتور و شاید مهمترین فاکتور برای تشخیص کیفیت زعفران، سر شیپوری مانند زعفران است. در هر شاخه زعفران به راحتی می‌توانید ببینید که سر هر شاخه زعفران، حالتی شیپوری مانند دارد و هر چه این قسمت شیپوری درشت‌تر باشد، آن زعفران قدرت رنگدهی بالاتری دارد.

⚡️قدرت رنگدهی، خیلی برای مردم مهم است، اما هر رنگی هم خوب نیست. رنگ مصنوعی زعفران، آب را نارنجی می‌کند. در حالیکه رنگ واقعی زعفران در آب اول باید زرد باشد و در ادامه، آب نارنجی شود. سر شیپوری مانند زعفران، خیلی برای صادرات مهم است. زعفران صادراتی باید حتما این ویژگی را داشته باشد.

✳️صاف بودن زعفران 

⚡️شاید باور نکنید، ولی حتی صاف بودن زعفران، در قیمت آن اثر گذار است. واقعا صاف بودن یا صاف نبودن زعفران تاثیری بر کیفیتش ندارد، ولی بر قیمت آن اثر می‌گذارد. این معیار، برای خانواده‌ای که می‌خواهد زعفران را خودش استفاده کند، اصلا اهمیتی نباید داشته باشد، ولی برای صادرات زعفران خیلی مهم است.

✳️طول هر شاخه زعفران 

⚡️شاخه زعفران، هرچه بلندتر باشد، ارزش آن بالاتر است. شاید این ویژگی در خیلی از زعفران‌هایی که برای مصرف شخصی می‌خواهند استفاده شوند، رعایت نشود و مهم هم نباشد. اما زعفرانی که این ویژگی را دارد، خیلی خوب است.

⚡️ برای خرید عمده و صادرات، قضیه فرق می‌کند. یکی از ویژگی‌های زعفران صادراتی اینست که زعفران بلند باشد و سفیدی هم نداشته باشد.

✳️رنگ زعفران 

⚡️زعفران هر چه روشن‌تر باشد، ارزش آن بالاتر است. رنگ تیره زعفران (رنگی که به سیاهی می‌زند) می‌تواند به معنای قدیمی بودن زعفران یا دیر جمع کردن آن از زمین باشد. رنگ روشن زعفران، یک روش تشخیص کیفیت زعفران صادراتی است.

⚡️اگر به دنبال خرید زعفران برای صادرات هستید، حتما دقت کنید که رنگ آن روشن باشد و زعفران امسالی را خرید کنید. البته در برگه آزمایش آن، می‌توانید متوجه امسالی بودن و کیفیت زعفران بشوید.

قیمت محصولات با احترام
زعفران اصل خراسان
نگین مثقالی: 180 هزارتومان
سوپر نگین: 200 هزارتومان
سوپر نگین اتویی: 215 هزارتومان
پوشال مثقالی: 173 هزارتومان
سرگل یک مثقال: 178 هزارتومان
زعفران دسته مثقالی: 155 هزارتومان
زعفران نرمه یا آشپزخانه مثقالی: 95 هزارتومان
زعفران سوپر نگین یک کیلو: 43/600 میلیون تومان
زعفران پوشال یک کیلو: 41/700 میلیون تومان
زعفران سوپر نگین: 57 هزارتومان
زعفران پوشال: 53 هزارتومان

 

 

مدیریت : عباس تقوی منش

زرشک اعلا خراسان رضوی
عناب اعلا خراسان رضوی

 

 

 

تولید زعفران  , فروش زعفران , صادرات زعفران ,  قیمت زعفران , زعفران درجه یک , صادرات زعفران , ارسال زعفران به سراسر کشور ,