نمایندگی پاناسونیک مکی

♻️ برای بهره مندی از خدمات با کیفیت و سریع همراه با گارانتی همه ی ما به دنبال نمایندگی معتبر هستیم. مرکز سخت افزار ایران نمایندگی مجاز پاناسونیک جهت خدمات رسانی در بخش فروش و تعمیرات پاناسونیک راه اندازی شده است.

♻️ نمایندگی Panasonic با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ این شرکت، اقدام به راه اندازی مجموعه ای جهت ارائه خدمات به کاربران و طرفداران پاناسونیک نموده است. خدمات نمایندگی پاناسونیک در دو بخش ارائه می گردد؛ بخش نخست، واحد فروش است که با بهره گیری از حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه، به عرضه محصولات این شرکت به کاربران می پردازد. بخش دوم، واحد خدمات پس از فروش است که در آن متخصصان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده، به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک مبادرت می ورزند. خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و تمامی تولیدات این شرکت را دربرمی گیرد.

♻️ نمایندگی پاناسونیک در بخش خدمات پس از فروش از محصولات زیر پشتیبانی می کند: تلویزیون (ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی)، دستگاه‌های پخش (دی وی دی)، سیستم ‌های سینمای خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین های فیلمبرداری ویدیویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم های صوتی حرفه‌ای، لوازم خانگی، سیستم‌های دوربین مدار بسته، تجهیزات مانیتورینگ، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم های پردازش اسناد، دستگاه های فتوکپی و فکس، سیستم های سنترال مرکزی تلفن و پی‌ای‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و…

♻️ لذا در بخش تعمیرات ، از خدمات تعمیر سانترال پاناسونیک ، تعمیر تلویزیون پاناسونیک ، تعمیر لوازم خانگی پاناسونیک، تعمیر ماشین های اداری پاناسونیک بهره مند خواهید شد.

♻️ احترام به ارباب رجوع
♻️ رعایت اصل مشتری مداری در نمایندگی پاناسونیک
♻️ مشاوره‌ و راهنمایی درباره‌ی نقاط قوت و ضعف هر محصول
♻️ ارائه ی بالاترین سطح کیفی خدمات در زمینه ترمیم و تعمیر محصولات پاناسونیک
♻️ فروش محصولات پاناسونیک با ضمانت‌نامۀ اصل و اورجینال بودن محصول
♻️ ارائه‌ی تمامی اطلاعات مورد نیاز به خریدار پیش از خرید در نمایندگی پاناسونیک
♻️ سرعت‌بخشی به روند تهیه و تحویل کالای خریداری شده توسط مشتریان محترم
♻️ ارائه‌ی تمامی خدمات پس از فروش همراه با ضمانت و گارانتی در نمایندگی پاناسونیک

مدیریت:آقای دانیال کیانی

 

سایت رسمی پاناسونیک , پاناسونیک تلفن , پاناسونیک ویکی پدیا , سانترال پاناسونیک , محصولات پاناسونیک در ایران , محصولات پاناسونیک , فروشگاه پاناسونیک , شرکت پاناسونیک ,