نمایندگی کفش و صندل طبی دکتر شول 09121266734

👞 استفاده روزمـره و مــدوام از کـفش و توجه به ساختــار پیچیده و حسـاس پا لـزوم توجـه بیشتر و جـدی تر به کـفش را سبـب می شود فشـار عمـده وزن بـدن بر روی پاها بوده و تمرکز و عبــور سیستـم و رشته هـای عصبی مهم بدن در قسمـت تحتـانی بـدن ، پاهـا را به عنـوان ستـون بدن و یکی از مهــم ترین قسمت های بدن معرفی می کند. همچنین امکان حرکت به منظور انجام تمامـی کارها توسط پاهــای سالــم صورت گرفته و بدون آن و یا در حقیقت با وجود کوچکترین نارسائی در آن ، انسان موجودی است ضعیف و آسیب پذیـر،لذا توجه و مراقبت از پا نه تنها امــری ضـــروری بوده بلکه در بسیاری موارد حیـاتی است و این درحالـی است که با اندکی آگاهی و دقت می توان سلامتی پاهـا و برخـورداری از تنـدرستی عمـومـی بــدن را برای سالیـان متمادی تضمین کرد.

👞 اولین قدم در راه رسیدن به این مهم ، انتخاب و خرید یک کفش مناسب می باشد.فلسفه و ساختار دکترشول نشات گرفته از تفکرسلامتی برای پا و سعی در تولیـد محصولاتـی است که درکنار استفـاده از آن محصـولات ، حس مراقبت و رسیدگی به سایر اعضــای بدن نیز به مصرف کنندگان القـا شود سیستـم پیوسته و متحد اعضـای بدن و رشته های عصبـی به هم پیوسته آن فقط درصورتی سـالم و شاداب خواهد بود که تمامـی اعضـا در وضعیتـی مطلـوب و سالـم باشند . با بـروز کوچکترین عـارضه در عضـوی از بدن ، تمامی اعضا درگیر شده و درصورت عدم رسیدگی ، نارســائی به تمــامی قسمت های بــدن گسترش پیدا کرده و سلامت عمومی بدن در وضعیت بحرانی و خطرناک قرار می گیرد.

👞 دکتر شول زمانی به هـدف خود می رسد که مصــرف کننده از هر لحـاظ در وضعیتی منـــاسب قـرار گرفته و راحتی و سلامتی خود را به طور کامل احساس نماید . تمـام تلاش و فعالیت های ما در این راستــا بوده و با اطلاع رسانی گستــرده و منظــم وتولید محصــولات مناسب و راحت ، مشکلات و نارسائی های جسمی و روحی شما را به حداقل خواهیم رساند

👞 همکاری با سازمان ها و تشکل های خیریه دولتی و غیردولتی در راستای کمـک به بیمــاران و افـراد نیازمند نیز بخشی از اهداف وفعالیت های گسترده و بلند مدت دکترشول می باشد.

👞 محصولات دکتر شول دارنده:

گواهینامه ISO 13485:2003 در سیستم مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی از آلمان
گواهینامه ISO 9001 برای مدیریت تولید تجهیزات پزشکی
گواهینامه BQS در سیستم مدیریت کیفیت تولید از سوئیس
گواهینامه سیسم مدیریت کیفیت از TUV آلمان
گواهینامه استانداردکیفیت اروپا CE
تندیس و لوح تقدیر از همایش حمایت از مصرف کنندگان
تندیس و لوح تقدیر از همایش کیفیت برای تولیدات داخلی
تندیس برتر و لوح تقدیر از همایش مدیران اثربخش و تأثیرگذار صنعت
تندیس ویژه و لوح تقدیر از کنگره بزرگان صنعت کشور
تندیس برتر و لوح تقدیر از همایش بنیانگذاران صنعت کشور
تأییدیه از برجسته ترین متخصصین ارتوپدی سراسر کشور
تأییدیه از دانشگاه علوم پزشکی تهران
تأییدیه از اداره کل تجهیزات پزشکی

مدیریت: آقای مداحی

 

http://kafshetebitehran.com

سفارش تلگرام ۰۹۱۲۱۲۶۶۷۳۴

 

 

کفش طبی دکترشول مدل آکسفورد ساده

کفش طبی دکترشول مدل اسمارت

کفش طبی دکتر شول مدل آکسفورد LA

کفش طبی دکتر شول مدل ارنل

کفش طبی دکترشول مدل دریس

صندل طبی دکترشول مدل سولاریس بندی

صندل طبی دکترشول مدل آلفا مردانه

صندل طبی دکتر شول مدل صنل لئون

صندل دکتر شول مدل صندل واکر

صندل دکترشول مدل صندل کراس

کفش دکتر شول مدل لارا

کفش طبی دکترشول مدل سانی

کفش طبی دکتر شول مدل پینک

کفش طبی دکتر شول مدل آدنیس

👞 کفی طبی LOW ARCH پاپیا طب کفی مناسب قوس کوتاه یا کفی پای صاف ۷۵/۰۰۰ تومان

👞 اسکن پا رایگان انجام میشود

👞 کف پای صاف عارضه‌ای است که در آن، بیماران، فاقد قوس‌های استاندارد درکف پا هستند. قوس‌های موجود در کف پا نیروهایی که از طرف زمین به بدن اعمال می‌شود را کاهش داده و اجازه ورود به همه نیروهای وارده را به بدن نمی‌دهند اما در افراد با کف پای صاف میزان زیادی این نیروها به دلیل فقدان قوس پا به سمت بدن اعمال شده و در دراز مدت می‌تواند منجر به بروز عوارض زنجیره وار در تمام مفاصل بدن خصوصاً ستون فقرات گردد. مشکل صافی کف پا، عموماً مادرزادی بوده و به نام نرمی مفاصل نیز معروف است. نرمی مفصل یا ligament laxity در ناحیه کف پا سبب می‌شود که قوس کف پا در هنگام ایستادن بر روی پا از بین برود؛ همچنین تشکیل نشدن کامل یک یا دو استخوان در ناحیه مچ و کف پا و یا چسبیدن آنها به یکدیگر به صورت مادرزادی نیز در تشکیل نشدن قوس کف پا مؤثر است. به این نوع صافی کف پا، صافی انعطاف‌پذیر یا flexibleمی‌گویند.

👞 صافی کف پا می‌تواند منجر به بروز عوارضی نظیر بروز التهاب در رباط‌های کف پا، التهاب زردپی آشیل و زردپی ماهیچه پشتی استخوان درشت نی، شکستگی‌های فشاری در اندام تحتانی وایجاد بافت‌های مرده پوستی نابجا شود. از آنجایی که صافی کف پا برروی نحوه قرار گیری سایر استخوان‌های بدن نیز اثر می‌گذارد می‌تواند منجر به بروز درد در مچ پا، زانوها و لگن شود.

👞 کفی قوس کوتاه از لایه ها و جداره های تشکیل شده است که بیشترین حمایت را از بخش های پاشنه و میانه پا (rear foot and mid foot ) را داراست .

👞 در طراحی کاپ پاشنه ( (heel cup cushion لایه کناری در سراسر قوس طولی و داخلی و خارجی پخش شده است که این طراحی باعث افزایش تعادل و پخش فشار وارده به پای صاف می شود از مزایای دیگر این نوع کفی افزایش راحتی در هنگام پیادروی می باشد به طوری که دیگر احساس خستگی و درد در کف پای شما به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.

👞 کفی قوس کوتاه پا (کفی پای صاف ) از ۵ لایه تشکیل شده است. این لایه ها طوری طراحی شده است که بیشترین پایداری و حمایت را به پا می دهد.

👞 در تولیداین محصول قسمت رویه کفی از مواد طبیعی و آنتی باکتریال استفاده شده است و ترکیب لایه های دیگر مزایایی از قبیل افزایش تنفس پذیری ، قابلیت شستشو و جذب ضربه و … را به کفی می دهد.

👞 این محصول در دو مدل اسپورت و رسمی عرضه می گردد .

 

کفی طبی مناسب پا قوس پا ☝️

کفی میخچه پینه

کفی دیابتی

کفی سیلیکونی

کفی چرم گاوی مخصوص پای صاف بانوان

کفی چرم گاوی مخصوص پای صاف کودکان

کفی چرم گاوی مخصوص پای صاف آقایان

 

پخش عمده کفش طبی دکتر شول در تهران و سراسر کشور,نمایندگی دکتر شول,فروشگاه کفش دکتر شول,نمایندگی کفش و صندل طبی دکتر شول در تهران و سراسر کشور