Address & Contact

Our Address

مازندران،کلاردشت

Telephone

نما رومی شسته کاری سیمانکاری نماکاران سبلان قربانی

✳️مزایای نمای رومی  

🔸🔹استفاده از مصالح سخت و محکمی‌ مانند تراورتن که بر خلاف بسیاری از مصالح مانند آجر در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند.

🔸🔹استحکام بالای مصالح به کار رفته باعث افزایش قابل توجه ماندگاری این نوع نما و متعاقباً طول عمر ساختمان می‌شود.

🔸🔹نمای رومی‌نقش خود در برجسته کردن ساختمان در یک منطقه را به نحو احسنت ایفا می‌کند.

🔸🔹نمای رومی‌یکی از بهترین نماها از لحاظ سازگاری با فرهنگ عامه مردم در کشورمان ایران است.

🔸🔹ارزان و در دسترس بودن مصالح از دیگر نقاط قوت بارز اجرای نماهای رومی‌است.

🔸🔹بسیاری از اجزای نماهای رومی‌از جمله ستون‌ها به صورت پیش ساخته در دسترس هستند و تنها به یک مجری باتجربه نیاز است. به همین دلیل سرعت اجرا از آنچه که به نظر می‌رسید بسیار سریع‌تر خواهد بود.

✳️نمای شسته چیست؟

🔺یکی از نماهای بسیار رایج در ایران نمای شسته می باشد.در واقع نمای شسته جزء نماهای اندودی می باشد. اندود در واقع پوشش یکنواختی است که بر روی سفت کاری ساختمان اجرا می شود.

🔺نمای شسته ترکیبی است از سنگ دانه های دانه بندی شده که در بسته بندی با رنگ های متنوع قرمز، مشکی، خاکستری، سبز، سفید و غیره که در بازار یافت می شود و پودر سنگ و سیمان سفید ( البته با توجه به رنگ نهایی نمای شسته از سیمان سیاه و رنگ های معدنی هم می توان در این مخلوط استفاده کرد)چون این نما بعد از اجرا و به عنوان مرحله پایانی با آب شسته می شود، به اسم نمای شسته رایج است.

✳️مزایای نمای شسته چیست؟

⚡️یکی از مزایای نمای شسته در صورتی که خوب اجرا شود استحکام و ماندگاری بالای آن است.

⚡️می توان طرح ها ی متنوعی مانند نمای سنگ اجرا کرد ولی با هیزینه بسیار کمتر.

⚡️تنوع رنگی آن بسیار بالا می باشد.

⚡️بعضی رنگها کثیفی را نمایان نمی کنند. البته اگر در کار نهایی درز ایجاد کنیم در داخل درزها ممکن است خاک جمع شود و نما را کثیف نشان دهد.

✳️سیمانکاری 

💫استفاده از نمای سیمانی ساختمان به قدری محبوب شده است که می‌ توان آن را به وضوح در بسیاری از بناهای مدرن امروزی مشاهده کرد. کارفرمایان و همه افرادی که در حوزه ساختمان‌ سازی مشغول به کار هستند، نمای سیمانی ساختمان را به عنوان نمایی زیبا و منحصربه فرد می‌شناسند.نمای سیمانی، روح تازه‌ ای به ظاهر ساختمان می‌دهد، به شکلی که می‌ توان بنا را به عنصری یکپارچه از چهره شهر در نظر گرفت.

💫در کنار زیبایی، این نما دارای ویژگی‌‌‌‌های متفاوت دیگری می‌باشد که باعث شده است تا بسیار پرکاربرد باشد.نمای سیمانی انواع مختلفی دارد و با مصالح و ابزارهای مختلفی اجرا می‌شود.

💫که نمای کمچه ای، نمای کلنگی، نمای سیمان شسته، نمای سیمانی تخته ماله، نمای تگرگی، نمای ماهوتی، نمای تیشه ای یا نمای چکشی، نمای سیمانی آبساب، نمای موزائیک شسته، نمای سیمانی خراشی، نمای سیمانی کلاسیک یا نمای سیمانی رومی، نمای سیمانی طرح چوب، نمای سیمانی طرح سنگ و… از آن جمله اند.

به مدیریت:قاسم قربانی

 

 

اجرای نما رومی نماکاران سبلان کلاردشت مازندران , اجرای شسته کاری نماکاران سبلان کلاردشت مازندران , اجرای سیمانکاری نماکاران سبلان کلاردشت مازندران , هزینه اجرای نما رومی در کلاردشت , هزینه اجرای سیمانکاری در کلاردشت , هزینه اجرای شسته کاری در کلاردشت ,