نمارومی و سیمان بری کردی در گیلان

تلفن و واتساپ:۰۹۱۲۷۳۶۵۸۵۵
آدرس؛صومعه سرا و حومه گیلان و رشت
✳️نمای رومی چیست؟

💫نمای رومی را می‌توان الهام گرفته از سبک معماری خاص کلاسیک روم و یونان دانست اما در گذر زمان و ورود آن به ایران المان‌هایی از ایران باستان نیز به آن وارده شده است. نمای رومی ساختمان که بسیاری از آن به عنوان نمای کلاسیک نیز یاد می‌کنند با توجه به المان‌های شاخصی که در طراحی و اجرای آن به کار برده می‌شود در جلب توجه کردن بسیار بارز عمل می‌کند.

💫این‌گونه نماها به خاطر معماری تقریباً پیچیده و مصالح ساختمانی گران قیمت مانند سنگ‌های طبیعی مرمر، گرانیت و تراورتن به گونه‌ای در تصور عموم مخصوص ساختمان‌های لوکس و طبقه مرفه جامعه است در صورتی که این‌گونه طرح‌ها در بسیاری از ساختمان‌ها و آپارتمان‌های امروزی کم و بیش استفاده می‌شود.

✳️مزایای نمای رومی 

🔻استفاده از مصالح سخت و محکمی مانند سیمان که بر خلاف بسیاری از مصالح مانند آجر در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند.

🔻استحکام بالای مصالح به کار رفته باعث افزایش قابل توجه ماندگاری این نوع نما و متعاقباً طول عمر ساختمان می‌شود.

🔻نمای رومی نقش خود در برجسته کردن ساختمان در یک منطقه را به نحو احسنت ایفا می‌کند.

🔻نمای رومی یکی از بهترین نماها از لحاظ سازگاری با فرهنگ عامه مردم در کشورمان ایران است.

🔻ارزان و در دسترس بودن مصالح از دیگر نقاط قوت بارز اجرای نماهای رومی است.

🔻به همین دلیل سرعت اجرا از آنچه که به نظر می‌رسید بسیار سریع‌تر خواهد بود.

✳️سیمان بری چیست؟

🔸🔹سیمانبری از جمله نماهای ساختمان می باشد، و همانطور که می دانید نما یکی از مهمترین بخش های ساختمان به شمار می رود و به همین دلیل باید به آن بسیار اهمیت دهید. ساخت نمای ساختمان با سیمانبری یکی از بهترین متریال هایی می باشد که از گذشته مورد استفاده قرار می گرفته است.

🔸🔹کیفیت این نما بسیار عالی و بی نقص می باشد، به همین دلیل بسیاری از ساختمان ها از این نما استفاده می کنند. البته باید بدانی مصالحی که در نمای سیمانبری می رود از سیمان است ولی ظاهر آن مقداری متفاوت می باشد. به طور کلی باید دانید این نما مزایایی بسیاری دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد در نمای ساختمانی خود از این نما استفاده می کنند.

🔸🔹امروزه نسبت به گذشته به نمای سیمانبری توجه کمتری می شود چرا که نماهای دیگری وجود دارد و زیبایی آن نماها تاثیر بسیاری در زیبایی ساختمان ها می گذارد. اما باید بدانید نمای سیمانی از آنجایی که کیفیت بسیار عالی و بی نظیری دارد ماندگاری آن طولانی خواهد بود، در واقع به دلیل کیفیت آن می باشد که بسیاری از افراد هنوز از این نما استفاده می کنند.

به مدیریت:علی کردی

 

 

 

 

 

 

 

نما رومی و سیمان بری کردی در صومعه‌ سرا گیلان , نما رومی کردی در صومعه‌ سرا , سیمان بری کردی در صومعه‌ سرا , نما رومی و سیمان بری در گیلان , هزینه نما رومی در صومعه سرا , هزینه سیمان بری در صومعه سرا ,