Address & Contact

Our Address

دزفول ، کیلومتر سه جاده شمس آباد ، کانال قلعه ربع

Telephone

تولید و فروش گل رز هلندی و نهال مرکبات پیوندی در دزفول خوزستان

? تولید و فروش انواع نهال?

?? تولید گل های رز هلندی و مرکبات پیوندی ??

? ارائه خدمات تخصصی در امور کاشت، داشت، برداشت، هرس و مشاوره باغات

? ارسال به سراسر کشور

? تهیه وعرضه انواع بذر نهال

? احداث باغات میوه

? طراحی واحداث فضای سبز

? هرس درختان مثمروزینتی

? پیوندزنی نهالستان ودرختان

? تولید عرضه انواع نهال‌‌‌های مثمر و غیر مثمر، احداث باغ،اجرای فضای سبز ویلایی

??????????????

? گل رز هلندی

گل رز هلندی بدون شک یکی از زیباترین انواع رز است که با نگاه کردن به آن اوج زیبایی این گل را می بینیم. این گل دارای گلبرگ ها و شکوفه های بزرگ است و انواع آن شامل رنگ زرد و طلایی است. اگر در مسیر رشد صحیح خود باشد بسیار خوش رنگ خواهد بود. عطر این گل، سبب شده تا جزء انواع رزهای پر طرفدار باشد.

? مشخصات رز هلندی

? از خانواده های گل های دو رگه چای به شمار می آید.

? قدرت عطر آن بسیار قوی است و دارای بوی شیرین و دل انگیزی است.

? گل دهی آن به صورت تکرار بر شاخه است.

? ارتفاع و عرض این گل به ابعاد 2 * 3 فوت ( 60 تا 91 سانتی متر) می رسد.

? این گل برای نگهداری در باغ و باغچه و مکان های کوچک مناسب است.

? آنها عادت دارند تا در کنار حصار یا دیوار به سادگی بالا روند. شاید به همین خاطر است که کاشت آنها در دیواره ی جلوی خانه یا باغچه مناسب است.

? رز هلندی با گیاهان دیگر زیاد سازگار نیست و اگر در میان گل های دیگر قرار گیرد، رشد کمتری خواهد داشت.

? رز هلندی نیاز به نور مستقیم آفتاب دارد و با انواع خاک سازگار است. همین موضوع می تواند یکی از مهم ترین نگرانی ها شما برای نوع خاک خاص برای این گل ها را منتفی کند. اما اگر بخواهید که خاک مناسبی را برای رشد بهتر این گل در نظر بگیرید، باید از خاک بارور و غنی شده استفاده کنید.

???????????????

? مدیریت باغ در زمستان?

✍️ بسیاری از مردم با شروع پاییز و زمستان رسیدگی به باغات و اقدامات نگهداری از این مهم را تا شروع فصل جدید (بهار) قطع میکنند. در صورتی که فصل زمستان در کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

❄️ یخ آب یا آبیاری غرقابی یک روز قبل از اینکه دمای هوا به سرمای قابل توجهی (کمتر از صفر درجه سانتیگراد) برسد در از بین بردن بسیاری از تخمها، لاروها و حشرات کامل تاثیر بسیار زیادی دارد، ضمن اینکه بسیاری از بیماریهای قارچی و باکتریهای هم کنترل نسبی می‌شود.

? تعداد زیادی از این آفات، آفات خاکزی هستند که خسارت خود را به ریشه و طوقه گیاهان میزنند. تعدادی از این حشرات، حشراتی هستند که تنها زمستان را در زیر خاک و کاه و کلش روی زمین میگذرانند و خسارات آنها در بخش‌‌‌های هوایی گیاه و با شروع فصل بهار ایجاد می‌شود.

? لذا یخ آب زمستانه می‌تواند بخش زیادی از آفات را از بین ببرد.

?در سالهای اخیر آفت کرم سفید ریشه و آبدزدکها، خسارت جدی را به باغات میوه و مزارع ایجاد کرده اند و کشاورزان با استفاده از سموم مختلف به مبارزه با آنها می‌پردازند، اما استفاده سموم در خاک خسارات جبران ناپذیری را به کیفیت خاک ایجاد می‌کند.

? اینجا است که لزوم استفاده از روش آبیاری غرقابی زمستانه را پررنگ میکند.
غرقاب کردن خاک درختان منجر به یخ زدن سطح خاک شده و مانع از تنفس کرم‌ها و آفات می‌شود. بهترین دمای هوا برای انجام این عملیات دمای ۷- است اما دماهای پایین تر از صفر تا ۱۰- مفید هستند باید توجه داشت که دماهای بسیار پایین میتواند به طوقه و ریشه درختان خسارت بزند و لذا در چنین دماهایی این روش توصیه نمی‌گردد.

? آبیاری غرقابی زمستانه یا یخ آب، علاوه بر کنترل بخش زیادی از آفات و بیماریها موجب بهبود خواص فیزیکی خاک میشود. خاکهایی که یک یا دوبار در زمستان با این روش آبیاری می‌شود بافت اسفنجی تری پیدا کرده و تخلخل بیشتری پیدا می‌کنند، در حقیقت آب در زمان یخ زدن دچار انبساط می‌شود و این انبساط در خاک، موجب جدا شدن ذرات خاک از هم و بالارفتن تخلخل خاک می‌شود، در خاکهای سنگین و رسی سنگین ( که اکثر خاکهای کشور را شامل می‌شود ) بالا بردن تخلخل موجب حفظ رطوبت خاک، در دسترس قرار گرفتن عناصر غذایی و گسترش ریشه گیاهان می‌شود.

مدیریت : آقای محمدعلی هندونه کار
09166419453

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 نهالستان , گلخانه , نهال , نهال فروشی , بهترین نهالستان , نهال مرکبات پیوندی , رز هلندی ,