Address & Contact

Our Address

تبریز

Telephone

تولید و فروش انواع نهال پیوندی گردو در تبریز

✳️نهالستان چیست؟

💫نهالستان به مکانی گفته میشود که حداقل به مدت چند سال متوالی با توجه بـه منـابع آب و خـاک و شـرایط آب وهوایی که دارای اقلیم مناسب برای تولید و تکثیر نهال و اندامهای تکثیـری سـالم و اصـیل کـه منطبـق بـا ضـوابط قرنطینه ای است مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.

✳️بهترین و پرسودترین نهال گردو در تبریز:

🔹🔸نهال گردو چندلر 
🔹🔸نهال گردو فرنور 

🔹🔸نهال گردو اسرائیلی 
🔹🔸نهال گردو پالیز کانادایی 

🔹🔸نهال گردو ژنوتیپ برتر 
🔹🔸نهال گردو تویسرکان 

✳️نهال گردو اسرائیلی 

💥نهال گردو اسرائیلی را می‌توانید در باغ های تبریز به راحتی بکارید. این نوع نهال گردو در شرایط سردسیر به خوبی رشد می کند و می تواند در هر هکتار، ۶ تن گردو تولید نماید.

💥 نهال گردو اسرائیلی در شرایطی رشد می‌کند که حداکثر ارتفاع از سطح دریا ۱۵۰۰ متر باشد. اگر برای خرید بهترین نهال گردو در تبریز از این نوع ارقام گردو به مشاور نیاز دارید می ‌توانید از مشاوران نهالستان پالیز سوال کنید.

✳️نهال گردو فرنور 

💥یکی از پربارترین و پرفروشترین نهال های گردو برای کاشت در شهر تبریز، نهال گردو فرنور است. این نوع نهال گردو در حداکثر ارتفاع از سطح دریا ۳۰۰۰ متر بهتر رشد می کند. میزان باردهی نهال گردو فرنور در هر هکتار، حدود 8 تن گردوی مرغوب است.

✳️نهال گردو تویسرکان 

💥با خرید نهال گردو تویسرکان می توانید بهترین نهال گردو در تبریز را پرورش دهید، باغ های گردو در تبریز عموماً دارای شرایط سردسیر و کوهستانی هستند، بنابراین گردو تویسرکان یک انتخاب عاقلانه خواهد بود. در سن بلوغ، نهال گردو تویسرکان می تواند حدود ۸ تن در هر هکتار گردو تولید کند.

✳️نهال گردو چندلر 

💥یکی از انواع بهترین نهال گردو در تبریز، نهال گردو چندلر است. این نهال در حداکثر ارتفاع ۱۵۰۰ متر از سطح دریا به خوبی رشد می کند. میزان باردهی گردو چندلر در هر هکتار، ۷ تن میوه است.

💥برای توسعه باغ گردو در شرایط کوهستانی، نهال گردو چندلر را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید ارقام مختلف نهال گردو را از نهالستان مرکزی مجوزدار تبریز به صورت عمده و خرده خریداری کنید.

✳️نهال گردو کانادایی پالیز 

💥یکی دیگر از بهترین انواع نهال گردو برای کاشت در شهر تبریز، نهال گردو کانادایی نام‌ دارد. نهال گردو پالیز کانادایی در مناطقی با ارتفاع ۳۰۰۰ متر از سطح دریا رشد خوبی دارد و میزان باردهی این نوع نهال در مقایسه با ارقام دیگر در هر هکتار بیشتر است.

💥اگر به دنبال بهترین نهال گردو در تبریز هستید که در سال‌های اول پس از کاشت باردهی بالایی داشته باشد، نهال گردو پالیز کانادایی را به شما پیشنهاد می دهیم.

✳️نهال گردو ژنوتیپ برتر 

💥نهال گردو ژنوتیپ برتر از نظر ویژگی‌های رشد و باردهی بسیار مرغوب و مقرون به صرفه است. این نوع نهال ها از نظر ویژگی‌های ژنتیکی، اصلاح شده هستند.

💥 بنابراین میزان باردهی آن ها در طول دوران بلوغ می تواند به ۱۶ تن در هر هکتار هم برسد. اگر بتوانید نهال گردو ژنوتیپ برتر را به صورت عمده بخرید، برای توسعه باغ گردو، یک انتخاب عالی خواهد بود.

به مدیریت:فریادی

 

 

 

نهالستان فریادی تولید و فروش انواع نهال پیوندی گردو در تبریز , نهالستان فریادی , نهالستان فریادی در تبریز , فروش انواع نهال پیوندی گردو در تبریز , تولید انواع نهال پیوندی گردو در تبریز , نهالستان گردو , نهال گردو , نهال پیوندی گردو ,