نورپردازی و فیبر نوری و چراغ لاینی نیولایت

💡 ارائه خدمات نورپردازی ، فیبر نوری و چراغ های لاینی💡

💡 نورپردازی با فیبر نوری ضمن مصرف فوق العاده پایین برق، جلوه هایی خاص را ایجاد میکند. قبل از ارائه توضیح در مورد نورپردازی به کمک فیبر نوری لازم است تا با فیبرنوری آشنا شوید . فیبرهای نوری دو دسته اند : یک نوع از فیبرهای نوری برای انتقال اطلاعات و داده ها استفاده می شوند و نوع دیگر برای نورپردازی ساختمان ، نورپردازی هتل و … نورپردازی با فیبر نوری عمدتا برای نورپردازی داخلی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد.

💡 فیبر نوری چیست؟

💡 فیبر نوری در واقع سیم های نازکی هستند که به جای عبور برق، نور را از خود عبور می دهند . فیبر نوری رشته باریک و بلندی است که به تار نوری هم معروف است و از یک ماده شفاف مانند شیشه یا پلاستیک تشکیل شده است که قابلیت انتقال نور از یک سر به سر دیگر را دارد. پهنای باند فیبرنوری خیلی بیشتر از کابل های معمولی است تا حدی که می تواند صوت و داده های دیگر را با پهنای باند ۱۰ گیگا بیت بر ثانیه و حتی بالاتر را نیز انتقال دهد.فیبر نوری را یکی از تجهیزات نورپردازیاست و کاربرد زیادی در زمینه نورپردازی دارد .

فیبر نوری از سه بخش روکش، هسته و بافر رویه تشکیل شده است. در مرکز فیبر هسته قرار دارد که جنس آن ماده ای بی نهایت شفاف شیشه ای است که در آن پرتوهای نور جریان دارد.

💡 مزایای استفاده از فیبرنوری در نورپردازی

در نورپردازی به کمک فیبرنوری مصرف برق در حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ وات خواهد بود . از مزایای دیگر فیبرنوری در نورپردازی می توان به قابلیت ایجاد نقش کهکشانی و همچنین ستاره ای اشاره کرد . همان طور که اشاره کردیم نورپردازی به کمک فیبرنوری کاملا بی خطر و به لحاظ الکتریسیته ایمن است .

در فیبرنوری می توان تنها نور را انتقال داد بدون این که جریان برق نیز منتقل شود . توجه داشته باشید که همه رشته های نوری که در فیبر نوری وجود دارد هیچ گونه جریان الکتریکی ندارند و به همین خاطر ایجاد گرما و حرارت نمی کنند و توان مصرفی آنها تا ۱۵۰ وات می باشد.

مدیریت : آقای فتحی

 

 نورپردازی با فیبر نوری , تجهیزات نورپردازی با فیبر نوری , نورپردازی  , فیبر نوری , چراغ لاینی ,