Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی،مهاباد،چهار راه آزادی،خیابان جمهوری،ساختمان قره داغی،غرفه3،بازرگانی مانا یراق

Soc. Networks

بازرگانی مانا یراق در مهاباد

✨تولید و واردات انواع دستگیره،لولا،قفل،سیلندر

✨دستگیره درب جنوبی،دستگیره کابینت

✨پخش و فروش به صورت عمده

✨ارسال و پخش اجناس به همه شهرستان ها و سراسر ایران ( غرب کشور، آذربایجان غربی و شرقی ،کردستان، اردبیل)

?دستگیره کابینت چیست ؟

دستگیره به عنوان نقطه ورود نیرو و یا اعمال کشش برای باز و بسته نمودن در یا کشو بود و در محل مورد نظر نصب می شود.محل نصب دستگیره کاملا سلیقه ای است .

?انواع دستگیره کابینت:

?دستگیره های کلاسیک :

این دستگیره برای کابینت های ممبرانِ کلاسیک( کابینت های که ابزار خورده باشند و به سبک سنتی هستند ) و کابینت های کلاسیک ( که کابینت چوبی را در ذهن ما تداعی می کند ) مناسب است.شاخصه ی دستگیره های کلاسیک ظاهر این دستگیره ها هستند. با نقش گل که اغلب به صورت سرامیکی است یا رنگ های کافه ای مات و زیتونی مات که پیشتر تداعی کننده ی طرح های سنتی اصیل ایرانی هستند.

?دستگیره کابینت مدرن :

این دستگیره را می توان در فضاهایی که مدرن و کابینت های آنها از MDF هایگلاس و براق طراحی شده است ، استفاده کرد.معمولاً این دستگیره ها از طرح های جدید و به اصطلاح به روز استفاده شده است.اکثراً دستگیره های مدرن درطیف های رنگی طلایی، سفید، نقره ای، زرد، زیتونی، استیل و ساتن است.

?دستگیره های مخفی :

دستگیره های مخفی برای کمد دیواری هایی که درهای آن به صورت ریلی هستند.یا برای کابینت های جزیره که عمدتاً نیازی به دستگیره هایی که به روی کابینت نصب می شوند ندارند.یا از دستگیره های مخفی استفاده می شود یا از ریل و لولای لمسی.

?دستگیره های کودک :

همانطور که از اسم این نوع دستگیره پیداست برای اتاق های کودک یا سرویس چوب کودک استفاده می شود.دستگیره هایی که به صورت شخصیت های کارتونی که برای کودکان آشنا و جذاب هستند.برای سنین بالاتر هم از دستگیره های سرامیکی گل دار ( معمولا برای دختران ) و دستگیره های که با برندهای ورزشی معروف طراحی شده است برای ( پسران ) استفاده می شود.

?دستگیره پلاک چیست؟

? دستگیره پلاک یکی از انواع دستگیره درب می‌باشد که بیشتر بر روی درب‌های دفاتر در ادارات و درب اتاق‌ها در منازل نصب می‌شود. این دستگیره در مدل‌های متنوعی عرضه شده است تا تمام افراد با هر سلیقه‌ای که دارند بتوانند نمونه دلخواهشان را انتخاب و خریداری نمایند.

? دستگیره پلاک از مقاومت و دوام مناسبی برخوردار است، بنابراین می‌توانید از آن مدت زمان طولانی استفاده کنید.

?شکل ظاهری این دستگیره ممکن است به صورت ساده و یک دست باشد یا از طراحی‌های خاص و مدرن بر روی دستگیره استفاده شده باشد.بنابراین هنگام انتخاب و خرید دستگیره درب، باید به محلی که جهت نصب دستگیره مد نظر دارید توجه ویژه‌ای داشته باشید، تا دستگیره پس از نصب دارای ظاهر مناسبی باشد.

به مدیریت:آقای رحمت قاسم زاد

 

 

 

 

ابزار یراق , انواع ابزار یراق در مهاباد , ابزار یراق مانا در مهاباد , بازرگانی مانا یراق در آذربایجان غربی , تولید و واردات انواع دستگیره و لولا در آذربایجان غربی , دستگیره درب , دستگیره کابینت , دستگیره کابینت مدرن , دستگیره کابینت کلاسیک ,