واردات فروش و پخش یراق آلات آلومینیوم و upvc خرازی

🌀 واردکننده انواع یراق آلات آلومینیوم و upvc ، روتو ، زیکنیا و استاک 

🌀 پخش انواع لولا ، سرمه ، رزه و …

🌀 قیمت یراق آلات upvc در مجموعه های مختلف متفاوت می باشد برای خرید یراق آلات upvc با کارشناسان یو پی وی سی خرازی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند .

🌀 یکی از انتخاب‌هایی که در هنگام تصمیم‌گیری درباره پنجره‌های جدید برای منزل شما صورت می‌گیرد, نوع پنجره‌ای است که باید انتخاب کنید. برای مثال پنجره های دوجداره upvc یکی از بهترین انواع پنجره های دوجداره می باشد همچنین قیمت یراق upvc بسیار مناسب و همیشه در دسترس می باشد.

✳️ مزیت های پنجره دوجداره upvc

💎 مزیت اصلی پنجره‌های UPVC مقاوم بودن آن است. پوشش UV و مواد قوی، دو جداره آن‌ها را طولانی‌تر از سایر مواد می‌سازند. به طور کلی، اکثر پنجره‌های UPVC بین ۲۰ تا ۲۵ سال قبل از نیاز به جایگزینی هستند.یک مزیت مهم دیگر حفظ و نگهداری است. UPVC نیازمند نگهداری پایین است. نیاز به تغییر رنگ با در حال محو شدن به خاطر روکش UV ندارد؛ پنجره‌های UPVC به خوبی عایق شده‌اند، که خانه را در طول زمستان و یا در طول تابستان خنک نگه می‌دارد و در نتیجه به ذخیره کردن پول کمک می‌کند – این یک ماده سازگار با محیط‌ زیست ساخته‌شده از PVC و در نتیجه به کاهش انتشار کربن کمک می‌کند.برای اطلاع دقیق از قیمت یراق آلات upvc با ما در ارتباط باشید.

💎 مجموعه خرازی با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان در زمینه واردات و پخش انواع یراق آلات با استفاده از بهترین و به روزترین تکنولوژی و محصولات دنیا آماده ارائه محصولات به روز و با کیفیت با بهترین قیمت و ارسال به کل کشور می باشد 

✳️ ویژگی­‌‌‌های پنجره upvc:

🔶کاملا سالم و بهداشتی

💫 پایایی upvc بسیار بالاست، خنثی است و با اکسیژن ترکیب نمی­شود. از این رو از نظر بهداشتی و سلامت این ماده کاملا بی­ضرر است و حتی در داخل بدن انسان مشکلی به ­وجود نمی­ آورد. از این رو در زمینه پزشکی و دندانپزشکی نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. از آن­جایی که پنجره حد فاصل بین محیط خارجی و فضای داخل خانه است، با پنجره‌‌‌های upvc خیالتان می­تواند از بابت بهداشت و سلامت محیط خانه آسوده باشد.

🔶 ضد آب

💫 در پنجره‌‌‌های upvc گوشه­‌ها با دقت زیاد جوش داده می­شوند تا از عدم نفوذ آب اطمینان کامل حاصل شود و یک لایه دو طرفه از TPE یا همان الاستومر ترموپلاستیک در اطراف درز و قاب قرار داده می‌شود تا بتواند شکاف را به طور موثر مهر و موم کند. پس نه خود پروفیل و نه درزهای گوشه هرگز اجازه عبور آب و رطوبت از پنجره را نمی‌دهند.

🔶 شیشه دوجداره

💫 شیشه دوجداره شیشه ای می‌باشد که در موازات همدیگر به کارگرفته می‌شود هدف از این استفاده موازی از این شیشه‌ها این است که کارایی شیشه بالا برود همچنین لازم به ذکر می‌باشد شیشه دوجداره در میل‌‌‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد ۲و۴و۶ ۸ و۱۰ و….

💫 یکی دیگر از نکات مهم در شیشه دوجداره این می‌باشد که شیشه ای که برای این نوع از شیشه درنظر گرفته می‌شود می‌تواند هر نوع شیشه ای باشد پس شیشه دو جداره یک شیشه خاص نمی‌باشد این شیشه می‌تواند شیشه رفلکس، شیشه سکوریت، شیشه لمینت و…. باشد.

💫 در بین دو شیشه که به صورت موازی قرار میگیرد از گاز آرگون استفاده می‌شود گاز آرگون یک گاز خنثی می‌باشد و باعث می‌شود خاصیت شنجره بالا برود یکی از مهمترین مزیت‌‌‌های پنجره دوجداره این می‌باشد که عایق بسیار مناسبی برای سرو صدا و سرما و گرما می‌باشد.

💫 گاز آرگون باعث می‌شود که فضای داخلی و فضای خارجی با یکدیگر تعامل نداشته باشند و به عبارت دیگر روی یکدیگر تاثیر نگذارند البته تنها این مورد نمی‌تواند موجب این امر شود چرا که استفاده از پروفیل و همچنین لاستیک هایی که وجود دارد می‌تواند در بالا بردن مزیت پنجره دوجداره تاثیر گذار باشد.

💫 شرکتی است مبتنی بردانش و تخصص گسترده درساخت و تولید درب و پنجره دوجداره سفارشی با کیفیتی بالا که با بهره گیری از مجموعه کامل ماشین آلات روز دنیا و رعایت بالاترین درجه استاندارد کیفیت،بهترین محصول را درنوع خود تولید مینماید.

💫 با احترام به سلیقه مشتری و بهره مندی از تیم فنی متخصص و کارآزموده،سعی در تولید و ارائه محصولی مینماید که برابر با استانداردهای بین المللی بوده و همانا محصولی درخور مصرف کننده میباشد.این شرکت سعی دارد بهترین و مناسب ترین گزینه را با هزینه ای معقول به مشتریان خود پیشنهاد نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیریت:آقای خرازی

09144921676
09148277875

:WhatsApp Group Invite
https://chat.whatsapp.com/
GipDLGyxRpw6Lp1rRt4MZb

 

 

 

درب و پنجره دوجداره upvc , قیمت انواع درب و پنجره دوجداره , درب و پنجره دوجداره , تولید درب و پنجره دوجداره , درب و پنجره آلومینیوم , درب و پنجره ترمال و نرمال بریک ,