Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی ، ماکو

Telephone

واردات و صادرات کالا گروه بازرگانی تجاری دروازه بازرگان

💫گروه بازرگانی-تجاری “دروازه بازرگان” با سابقه بیش از ده سال، متخصص در امور واردات و صادرات و ترخیص کالا از گمرکات بازرگان با ارائه ضمانت های بانکی، آماده همکاری با تمام گروه ها و شرکت های مربوطه میباشد💫
💫حسنی،مدیریت گروه تجاری دروازه بازرگان💫
💫گروه بازرگانی تجاری دروازه بازرگان با سال­ها سابقه درخشان در زمینه واردات، صادرات، ترخیص کالا و همچنین خدمات بازرگانی داخلی و خارجی در تمامی گمرکات کشور با در اختیار داشتن کادر مجرب در زمینه تجارت، جهت ارائه هرچه بهتر خدمات بازرگانی در خدمت شما تجار عزیز می­­باشد💫

🔴 صادرات و واردات جزء مهم ترین رکن های اقتصادی هر کشور هستند. با استفاده واردات کشورها می توانند کالاهای مورد نیاز خود را از طریق وارد کردن آنها تامین کرده و با استفاده از صادرات کالا می توانند به کسب درآمد ارزی بپردازند. در این بین شرکت ها و تولیدی های بسیار زیادی سعی دارند تا علاوه بر ایجاد یک محیط امن در امر واردات و یا صادرات کالا بهترین خدمات را نیز به این گونه فعالیت های اقتصادی ارائه دهد.

🔴 اگر می خواهید در حوزه بازرگانی بین الملل فعالیت نمایید و به مشاوره صادرات واردات نیاز دارید باید به دنبال کارشناسان و متخصصین این حوزه باشید و از آنها کمک بخواهید.

⚜️ کشورها چه چیزی صادر می‌نمایند

🔰 صادرات کالا و خدمات درجایی صورت می‌گیرد که آن کشور در آن مزیت رقابتی داشته باشد. مزیت رقابتی بدان معنا است که آن کشور در تولید آن محصول خاص بهتر از سایر کشورها باشد. کشورها چیزهایی را صادر می نمایند، که مزیت رقابتی به کشورشان برگرداند.

🔰 کشورهایی که برتری طبیعی در تولید یک محصول دارند در آن کالا مزیت رقابتی دارند. برای مثال کنیا، جامائیکا و کلمبیا آب‌ و هوای مناسبی برای کشت قهوه دارند. آن‌ها صنعتشان را در کنار صادرات قهوه به دست آورده اند. جمعیت کشور هند مزیت رقابتی آن کشور محسوب می‌شود. کارگرهای هندی انگلیسی صحبت نموده و به قوانین زبان انگلیسی آشنا هستند. مهارت آن‌ها در کنار صحبت کارگرهایشان به دست می آید.

🔰 چینی‌ها هم مزیت رقابتی مشابهی دارند. حقوق کارگرهای آن‌ها نسبت به استاندارهای زندگی پایین‌تر است. کارگرهای آن‌ها می‌توانند با دستمزدهای پایین‌تر از سایر افراد در کشورهای توسعه یافته زندگی کنند. مشاوره صادرات واردات کار متخصصین این حوزه می باشد.

💠 خدماتی که در شرکت های صادرات و واردات ارائه می شود

شرکت صادرات و واردات خوش نام و با تجربه، درباره ی همه ی مراحل فرآیند واردات و صادرات کالا، مشاوره های تخصصی و هوشمندانه ای ارائه می دهند.

⚜️ اخذ مجوزها و گواهی ها

ورود کالا به هر کشوری مشمول قوانین آن کشور خواهد بود و نیازمند دریافت مجوزهای لازم است. از کارهای مهم شرکت های بازرگانی، ثبت سفارش و انتقال ارز مورد نیاز برای واردات کالاست. علاوه بر این، کالاهایی که به کشور وارد می شوند باید مجوز بهداشت و گواهی استاندارد و گواهی بازرسی کالا را دریافت کرده باشند؛ اخذ این موارد از جمله خدماتی است که شرکت های صادراتی و وارداتی انجام می دهند.

⚜️ ترخیص کالا

گمرک‌ها مسیرهای مجاز ورود کالا به یک کشور است. انجام امور گمرکی و ترخیص کالا، فرآیندی کاملا تخصصی به شمار می رود. در شرکت های بازرگانی نیروهای متخصص با انواع مقررات و آیین نامه های گمرکی آشنایی دارند و پروسه ترخیص کالا از انبارهای گمرک را به طور کامل به انجام می رسانند.

⚜️ بررسی بازار و ارتباط با شرکت های خارجی

شرکت صادرات و واردات حتی به بررسی و بازارسنجی نیز می پردازند. این شرکت ها بازارهای مختلف بین‌المللی را شناسایی کرده و توان مذاکره و برقراری ارتباط با شرکت های بازرگانی خارجی را دارند؛ از این رو، با انجام مذاکره می توانند کالاهای مورد نیاز را با بهترین شرایط ارسال کرده یا به کشور وارد نمایند.

⚜️ حمل و نقل کالا

حمل و نقل کالاهای وارداتی و صادراتی از دیگر وظایف شرکت های بازرگانی است. جا به جایی کالا در میان مرزهای گمرکی، به صورت هوایی، دریایی، جاده ای و ریلی انجام می گیرد. بارگیری محموله های ترخیصی از انبارهای گمرک و انتقال آن به انبارهای صاحبان کالا نیز، بخش دیگری از فعالیت هایِ شرکت هایِ واردات و صادرات کالا است.

💢 در واقع شرکت هایی که در زمینه ترخیص کالا از گمرک فعالیت دارند، علاوه بر آنکه با تمام قوانین و مراحل انجام این کار آشنا هستند، بارها و بارها این کار را در مرزهای مختلف و در خصوص جا به جایی انواع مختلف کالاها انجام داده اند و در نتیجه تجربه کافی در این زمینه را دارند؛ بنابراین با سپردن فرآیند ترخیص کالاهای تجارت خود به این شرکت ها نه تنها در وقت خود صرفه جویی می کنید بلکه از پرداخت هزینه های سنگین و بیهوده نیز جلوگیری به عمل می آورید. در صورت نیاز به دریافت خدمات بازرگانی و ترخیص کالا با گروه بازرگانی تجاری دروازه بازرگان تماس حاصل نمایید.

به مدیریت : محمد حسنی

 

 

 

واردات و صادرات کالا گروه بازرگانی تجاری دروازه بازرگان در ماکو  , واردات و صادرات کالا در ماکو  , گروه بازرگانی تجاری دروازه بازرگان , واردات و صادرات کالا بازرگان , گروه بازرگانی تجاری بازرگان , صادرات کالا در ماکو , واردات کالا در ماکو ,