Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

وارد کننده اتصالات کرم و نیپل فنری چینی صومی

🔰 تولید و پخش انواع اتصالات گالوانیزه به صورت عمده🔰

🔰 ارسال به تمام نقاط کشور🔰

اتصالات کرم و نیپل فنری چینی صومی

🔰 نیپل (رابط ) فنری رادیاتور بهترین جایگزین نیپل و دیگر اتصالات نصب رادیاتور می باشد . این محصول کاملا انعطاف پذیر بوده و می توان به راحتی و در هر شرایطی رادیاتور را نصب نمود .

🔰 قابل استفاده برای انواع رادیاتورهای آلومنیومی و پنلی

🔰 استیل انعطاف پذیر ضد زنگ گرید 304

⚡️ چرا اتصالات گالوانیزه 

اتصالات دنده ای به خاطر شرایط محیطی که در آن قرار میگیرند در معرض خطر زنگ خوردگی می باشند لذا نیاز به پوششی برای مراقبت و محافظت دارند تا در مقابل زنگ زدگی مقاوم باشند. اتصالات زنگ زده شده پس از مدتی دچار خوردگی می شوند و از محل خوردگی سوراخ می شوند که باعث خرابی سیستم لوله کشی می شود.

⚡️ آب بندی اتصالات گالوانیزه

یکی از بزرگترین مشکلات اتصالات دنده ای مشکل نشتی و عدم آببندی در رزوه ها می باشد که برای حل این مشکل می بایست اولا از اتصالات گالونیزه با برند مناسب استفاده شود و دوما در هنگام اجرای لوله کشی می بایست از اقلامی همچون نوارتفلن، کنف و یا خمیر لوله کشی استفاده کرد .

⚡️ اتصالات دنده ای سیاه

همانند اتصالات گالوانیزه، نوع سیاه و گالوانیزه نشده آن ها نیز موجود می باشد که مناسب برای مکان هایی می باشد که رطوبت کمتری دارند و احتمال زنگ زدگی اتصالات دنده ای کمتر می شود. برندهای موجود از اتصالات دنده ای سیاه عبارت است از :

اتصالات دنده ای سیاه برزیل: برند توپی برزیل دارای سبد کاملی از اتصالات دنده ای سیاه و گالوانیزه می باشد که در تمامی محصولات به غیر از مهره ماسوره دارای لیست قیمت مشابه می باشند و لیست قیمت مهره ماسوره گالوانیزه توپی برزیل از لیست قیمت مهره ماسوره سیا برزیل بالاتر می باشد .
اتصالات دنده ای مک چین: این برند چینی دارای سبد کاملی از اتصالات دنده ای سیاه نمی باشد ولی سبد کالایی اتصالات گالوانیزه مک چین کامل و موجود می باشد .
اتصالات دنده ایی سیاه چینی: این نوع از اتصالات دنده ای بدون برند بوده ولی ارای سبد کالایی کامل اتصالات سیاه و گالوانیزه می باشد.

اتصالات کرم و نیپل فنری چینی صومی

مدیریت : امیرناصر صومی

 

 

 

اتصالات گالوانیزه , قیمت اتصالات گالوانیزه , نیپل فنری چینی  ,