Address & Contact

Our Address

تهران،چراغ برق،خیابان امیرکبیر،خیابان سعدی جنوبی،پلاک ۲۲۵

روغن صنعتی و گریس صنعتی آبین روانکار پرتو در تهران

🔺شرکت آبین روانکار پرتو
🔺تامین کننده ی انواع روغن و گریس صنعتی اصلی و تخصصی 

شرکت آبین روانکار پرتو

02133900920

02133995497
02133995498
02136619761

واتساپ ?
09023900920

تماس و واتساپ ?
09035003343

💫شرکت بازرگانی آبین روانکار پرتوبه عنوان اولین مرکز مشاوره فروش گریس ها و روغن های صنعتی و دریایی خاص با برندهای معتبر با بهره مندی از تجارت و دانش فنی با هدف تامین نیاز کارفرمایان و صنایع آمادگی خود را برای تامین درخواست آن مجموعه ی محترم در صورت نیاز در هریک از زمینه های زیر و همچنین مشاوره تخصصی و ارائه کلیه خدمات آزمایشگاهی و نیاز سنجی اعلام میدارد.

💫روغن های سیستم های هیدرولیک – روغن های مخصوص سیستم های انتقال قدرت و دنده صنعتی – روغن های فرایند جهت منابع لاستیک سازی ، روغن ها و امولسیون های عملیات فلزکاری برشکاری و تراشکاری فلزات -روغن های مخصوص عملیات حرارتی و آبکاری فلزات – روغن های مخصوص صنایع نساجی و ماشین ابزار – روغن های مورد نیاز نیروگاهها و صنایع برق – روغن توربین روغن های ترانسفورماتور(عایق الکتریکی ).

💫روغن های مخصوص صنایع و تجهیزات ، روغن انواع کمپرسور – روغن کمپرسورهای برودتی و سردخانه -روغن پمپ وکیوم و خلاء -انواع روانکار و روغن مورد استفاده در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ، انواع روغن و گریس های تخصصی صنایع داروسازی و غذایی و روغن های مختلف مورد نیاز ماشین آلات کشاورزی معادن راهسازی صنایع شیشه بلور و …

💫فعالیتهای اصلی💫

۱. نمایندگی فروش setral آلمان
۲. نمایندگی nimol هلند
۳.نمایندگی sinopec چین

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

✳️روغن صنعتی و کاربردهای آن 

🔺روغن های صنعتی طیف وسیعی از روانکارهای صنعتی را تشکیل می دهند که در صنایع مختلف کاربرد بسیار وسیعی دارند. بیشترین کاربرد انواع روغن های صنعتی در کشتیرانی و صنایع دریایی، صنعت تولید سیمان، حمل و نقل هوایی، صنایع شیمیایی، داروسازی، صنایع غذایی، صنعت برق، چاپ و بسته بندی، صنایع فلزکاری، نساجی و… کاربرد دارند.

🔺روغن های صنعتی با ویسکوزیته پایین با غلظت کم و ویسکوزیته بالا با غلظت بالا تولید می شوند. همچنین این نوع روغن ها عموما با پایه مینرال یا سنتتیک تولید شده که هر کدام خصوصیات منحصر به فردی دارند. روغن های سنتتیک عموما طول عمر و پایداری بالاتری نسبت به روغن های مینرال دارند.

✳️انواع روغن صنعتی 

🔰روغن هیدرولیک، روغن های با شاخص گرانروی (VI) بالا و یا روغن هیدرولیک بدون روی (Zinc free)

🔰روغن های گردشی جهت استفاده در ماشین های صنعتی دارای سیستم های گردشی و هیدرولیکی 

🔰انواع روغن های دنده معدنی و سنتتیک (Synthetic) با پایه PAO (Poly-Alpha-Olefin) و PAG (Polyalkylene Glycol)

🔰روغن های پمپ وکیوم و پمپ های دیفیوژن با پایه سیلیکون جهت استفاده در صنایع اتمی و اتاق های خلا

🔰روغن های ترانسفورماتور و عایق الکتریکی 

🔰روغن های انتقال حرارت معدنی و سنتتیک جهت استفاده در سیستم های انتقال حرارت بسته و غیر مستقیم تا دمای 360 درجه سانتیگراد

🔰روغن های امولسیون شونده، روغن های آب صابون و روغن های کشش 

🔰روغن های عملیات حرارتی جهت انواع عملیات کوئینچینگ قطعات فولادی و آلیاژهای مختلف 

🔰روغن های کمپرسورهای هوا از نوع مارپیچی و تیغه ای و همچنین کمپرسورهای روتاری اسکروو کمپرسورهای گاز 

🔰روغن های کمپرسورهای سرمایشی مخصوص سرد خانه ها و سیستم های تهویه 

🔰روغن های توربین جهت استفاده در انواع توربین های بخاری، آبی و گازی صنعتی در نیروگاه های برق، پتروشیمی ها و پالایشگاه ها

🔰روغن های ویژه ماشین ابزار، روغن های برش، مته کاری، تراشکاری و فرزکار فلزات آهنی 

🔰روغن با گرید خوراکی مخصوص صنایع غذایی و داروسازی جهت استفاده در دستگاه هایی که در نزدیکی مواد خوراکی کار می کنند.

🔰روغن های زنجیر 

✳️گریس صنعتی چیست؟

🔰گریس روان کننده نیمه جامد است. گریس به طور کلی از صابون امولسیون با روغن معدنی یا روغن گیاهی تشکیل شده است. ویژگی بارز گریس ها این است که آنها دارای ویسکوزیته اولیه بالایی هستند، که با استفاده از برشی، افت می کنند تا اثر یاتاقان روغن کاری شده با روغن ویسکوزیته تقریبا همان روغن پایه را که در گریس استفاده می شود، تاثیر بگذارند.

🔰این تغییر ویسکوزیته، نازک شدن برشی نامیده میشود. گریس صنعتی گاهی اوقات برای توصیف مواد روان کننده که به جز مواد جامد نرم و یا مایعات با ویسکویته بالا هستند استفاده میشود، اما این مواد خاصیت برشی نازک کننده گریس صنعتی را نشان نمیدهند.

🔰به عنوان مثال ، ژله های نفتی مانند وازلین معمولا به عنوان گریس طبقه بندی نمیشوند. صنعت حمل و نقل تنها برای یک دهه با توجه به استفاده از این محصولات تاثیرات چشمگیری داشته است به طوری که در همه ی موارد مصرفی از جمله شرکت های حمل و نقل دریایی، خوارکی ها و صنعت به طور قابل توجهی مورد استقبال قرار گرفته است .

🔰گریس ها برای مکانیسم هایی استفاده می شود که فقط به ندرت ممکن است روغن کاری شوند و جایی که روغن کاری در جای خود باقی نماند استفاده می شود. آنها همچنین به عنوان سیلانت عمل میکنند تا از ورود آب و مواد غیر قابل فشار جلوگیری کنند. یاتاقان های روغنی به دلیل ویسکوزیته بالا دارای ویژگی اصطکاک بیشتری هستند.

✳️کاربرد گریس صنعتی 

⚡️کاربرد گریس در روانکاری سطوح متحرک بدون نشت ناشی از نیروی جاذبه، عمل گریز از مرکز یا فشار های وارده است. اصلی ترین نیاز عملی آن این است که در تمام درجه حرارت هایی که در طول استفاده تجربه می کند، خواص خود را در زیر نیروها حفظ کند.

⚡️گریس و روغن قابلیت جایگزینی به جای هم را ندارند. گریس در مواقعی که استفاده از روغن کاربردی و مناسب نباشد استفاده می شود. انتخاب روان کننده برای کاربردهای خاص، از طریق تطبیق طراحی ماشین آلات و شرایط عملیاتی با خصوصیات روان کننده مورد نظر تعیین می شود.

🔰گریس به طور کلی برای موارد زیر استفاده می شود:

1. ماشین آلاتی که به طور متناوب کار می کنند یا برای مدت زمان طولانی در انبار هستند. از آنجا که گریس در جای خود باقی می ماند، یک غشای روان کننده می تواند تشکیل شود.

2. ماشین آلاتی که به راحتی برای روانکاری های مکرر قابل دسترسی نیستند. گریس های با کیفیت بالا می توانند اجزای جدا شده یا نسبتاً غیرقابل دسترسی را برای مدت طولانی و بدون نیاز به تکرار دوباره، روانکاری کنند. گریس ها همچنین در کاربردهای آب بندی شده مانند برخی از موتورهای برقی و گیربکس ها مورد استفاده قرار می گیرند.

3. ماشين آلاتي كه در شرايط شديدي مانند دما و فشار زياد، سرعت آهسته تحت بار سنگین و ضربه های شدید كار می كنند.

به مدیریت:پیام آبین حسینی

شرکت آبین روانکار پرتو

02133900920

02133995497
02133995498
02136619761

واتساپ 
09023900920

تماس و واتساپ 
09035003343

 

 

 

 

 

 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

🔸گریس آیروشل محصولی تخصصی بر پایه ی هیدروکربن های سنتتیک میباشد.
🔸این گریس به دلیل ترکیبات بسیار خاص مقاومت بسیار زیادی در برابر خورندگی اکسیداسیون سایش و فشار دارد
🔸و قابلیت تحمل حرارتی منفی۶۵ تا مثبت ۲۰۴ درجه سانتیگراد را دارا میباشد.
🔸مقاومت در برابر حل و شسته شدن در آب از دیگر قابلیت های ایروشل میباشد.
🔸ازین گریس ب طور خاص براب روانکاری بلبرینگ چرخ هواپیما و هلیکوپتر استفاده میشود
🔸این گریس در بسته بندی های ۳ کیلویی در کشور ما موجود میباشد.

 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

برندshell

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

 

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

برند molykote

 

وارد کننده روغن صنعتی در تهران , تامین کننده روغن صنعتی در تهران , فروش روغن صنعتی در تهران , واردکننده گریس صنعتی در تهران , تامین کننده گریس صنعتی در تهران , تامین کننده گریس صنعتی در تهران , آبین روانکار پرتو در تهران , آبین روانکار پرتو , قیمت روغن صنعتی در تهران , قیمت گریس صنعتی در تهران , کاربرد روغن صنعتی , کاربرد گریس صنعتی , روغن , گریس , روانکار , تخصصی , صنعتی , شرکت آبین روانکار پرتو , Aeroshell shell , mobil , bp , atlascopco , Fuchs , total , Molykote , skf , fag , kluber , Castrol , agip , nynas ,Texaco , petrofer , Ingersoll rand , گریس صنعتی , روغن صنعتی ,