Address & Contact

Our Address

مراغه،خیابان کاشانی،آخر ۱۲متری ارسلان،نبش خیابان ۱۲متری ارسلان،وانت بار دوستان

Telephone

وانت بار دوستان

✨ارائه انواع خدمات باربری با وانت

❇️در زمان برنامه ریزی برای اسباب کشی، نکته ای که باید در نظر گرفته شود میزان حجم وسایل می باشد، چرا که نیاز است در زمان تهیه لوازم بسته بندی بدانید که چه تعداد کارتن و چه مقدار استرچ رپ نیاز دارید؛ از طرف دیگر تعداد و حجم اثاثیه منزل یا شرکت مشخص می کند که چه خودرویی باید برای حمل بار انتخاب شود.

❇️در صورتی که حجم لوازم کم باشد از خودروهایی مانند وانت و نیسان، در صورتی که حجم لوازم متوسط باشد از کامیونت، کامیون، هیوندا و ایسوزو و در صورتی که حجم اثاثیه زیاد باشد از خودروهای سنگین مانند خاور، ترانزیت و کمپرسی استفاده می شود.

❇️برای اسباب کشی اثاثیه منازل و حمل بار شهری عموماً از ماشین های نیمه سنگین استفاده می شود اما ماشین های سنگین و بسیار بزرگ برای جابجایی بار هایی با حجم بسیار زیاد و خارج از شهر یا حتی کشور بکار گرفته می شوند.

❇️یک شرکت باربری معتبر باید انواع خودروهای باربری را در اختیار داشته باشد تا بتواند تمام نیازهای مشتریان خود را تامین کند. همچنین ارائه خدمت مشاوره قبل از اسباب کشی در زمینه های مختلف و به ویژه انتخاب خودرو متناسب با اثاثیه می تواند باعث صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از اشتباهات و اتلاف زمان شود.

❇️علاوه بر دریافت مشاوره از شرکت های باربری، خود افراد نیز باید برای انتخاب خودروی مناسب باربری به عواملی توجه کنند که شامل موارد زیر می باشد:

🚚جم و نوع اثاثیه و لوازم

🚚 مسافت حمل بار

🚚 زمان (فصل) و ساعت حمل بار

🚚 نوع مسیر بین مبدا و مقصد

💠تفاوت وانت بار با سایر خودروهای باربری چیست؟

🔸مهمترین تفاوت وانت بار با سایر خودروهای باربری در اندازه باریست که می توانند حمل کنند؛ میزان وزن بارگیری انواع وانت بار بر اساس مدل آن مشخص می شود، به عنوان مثال وانت پیکان حدود 500 کیوگرم، وانت مزدا حدود 1 تن و وانت نیسان تا 2 تن بار را می توانند حمل کنند. وانت بار نیسان به دلیل ظرفیت بالاتر و مقاومت بیشتر خودرو کاربرد بیشتری دارد و برای حمل بار به شهرستان و مسافت های زیاد انتخاب می شود.

🔸به دلیل ظرفیت کمتر، مصرف بنزین کمتر و همچنین اصطلاک کمتر، هزینه حمل بار با انواع وانت یا نیسان تا حدودی کمتر از خودروهای سنگینتر می باشد. این تفاوت هزینه نباید باعث شود تا افراد ریسک کنند و بخواهند تمام لوازم خود را در خودروهای سبک جا دهند، زیرا معمولاً خودروهای باربری مسقف هستند و علاوه بر وزن، از نظر حجم نیز محدودیت دارند.

به مدیریت:آقای محرم شیری

 

 

 

باربری , وانت بار , انواع خدمات باربری در مراغه , هزینه وانت بار در مراغه , اتوبار در مراغه , وانت بار دوستان در مراغه , حمل بار , حمل اثاثیه منزل , انواع بار , باربری در مراغه , وانت بار دوستان , وانت و مزدا ,