Address & Contact

Our Address

تهران ، کیلومتر 15 جاده خاوران ، سایت چوب استانه 5264

فروش انواع ورق هایگلاس ایرانی — خارجی

 

? عرضه انواع ورق های هایگلاس ایرانی و خارجی
? AGT , Aisik__پانوتک , ایزوفام , یلدیز , مونتکس
? فروش ورق MDF سفید و رنگی
? آرین سینا , فومنات , گلستان
? ایزوفام , تیسان
? فروش ورقهای فوق برجسته
? فرامید , رئونت , ایزوفام
? فروش صفحه کابینت , ۳میل ,  ورق فومیزه
? ارسال بار به سراسر کشور

 

? هایگلاس High Gloss نوعی ورق چوبی با مغزی از جنس ام دی اف (MDF) می باشد که با استفاده از یک روکش پلاستیکی از جنس پلکسی گلس رویه این نوع ورق پوشانده شده است.

? ورق های، هایگلاس عموما از یک طرف با استفاده از پلکسی گلاس پوشانده می شوند و به دلیل به صرفه بودن از نظر اقتصادی طرف دیگر ورق های های گلاس با استفاده از مواد ارزانتری پوشش داده می شوند.

? پلکسی گلاس موجب می شود حالتی براق، شفاف و زیبا به ورق های هایگلاس داده شود. بنابراین رنگ های هایگلاس بسیار جذاب می باشد و به همین دلیل کاربرد زیادی در ساخت تجهیزات دکوراسیون داخلی مانند کابینت، کمد، دکور و …. دارد. این لایه حالتی براق، شفاف، و زیبا به ورق «های گلاس» می دهد و به همین دلیل کاربرد زیادی در ساخت تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله کابینت، کمد، دکور و غیره پیدا کرده است.

? تنوع رنگی بالا ورق های هایگلاس موجب شده استفاده از انواع طرح های هایگلاس در تولید کابینت های هایگلاس استفاده شود. و به عنوان محبوب ترین ورق کابینتی در بین ایرانیان شناخته شود. ورق های هایگلاس از سمتی که لایه پلکسی گلاس بر روی آن قرار دارد ضد آب محسوب می شود و بهتر است برای دوام بهتر و ماندگاری بیشتر لایه دیگر آن با استفاده از یک ماده مرغوب مانند ملامینه پوشش داده شود.

? ورق هایگلاس و قیمت ورق هایگلاس نیز نسبتا مناسب است و این امر نیز خود محبوبیت این نوع ورق را دو چندان کرده است. قیمت ورق ام دی اف هایگلاس اصولا بر اساس نام برند و کیفیت ورق هایگلاس تعین می شود بنابراین قیمت ورق هایگلاس ایرانی , قیمت هایگلاس agt و قیمت کابینت هایگلاس ترک با یکدیگر متفاوت خواهد بود

مزایای ورق هایگلاس

? درخشندگی زیاد

✨ این ویژگی ورق های هایگلاس، شناخته شده ترین مزیت اون هاست. اکثر افرادی که هایگلاس رو انتخاب میکنن به دلیل همین مساله است. البته گفتم که درخشندگی زیاد و سطح صیقلی هایگلاس، مثل یک شمشیر دولبه است. از طرفی باعث چشم نواز تر شدن آشپزخانه میشه و از طرف دیگه باعث افزایش احتمال لکه شدن و خش افتادن سطوح کابینت و کمد میشه

? مقاومت بالاتر از ام دی اف در برابر رطوبت

✨ ورق هایگلاس در برابر رطوبت مقاومت بالاتری نسبت به ام دی اف داره. دلیل مقاومت بالاتر هایگلاس در مقایسه با ام دی اف، نوع روکش این ورق هاست که از جنس پلی گلاسه. این روکش ها در برابر آب آسیبی نمیبینن. ورق های هایگلاس هم تا وقتی که روکش روی اون ها آسیب ندیده، در برابر رطوبت مقاوم هستن اما اگر روکش اون ها آسیب ببینه، همانند ام دی اف مقابل رطوبت دچار آسیب میشن.

? طرح های متنوع و زیباتر از ام دی اف

✨ ورق های هایگلاس نسبت به ورق های ام دی اف دارای تنوع بیشتری در طرح هستند. این مزیت دست شما رو در انتخاب طرح روی ورق های کابینت و کمد منزلتون باز میذاره. مزیت مهمی که اکثر مواقع ازش غافل میشیم.

? دوام بسیار بالا

✨ این مزیت هم بسیار با اهمیت و ضروریه. دوام بالای کابینت یعنی شما میتونین مدت زمان زیادی رو اون استفاده کنید و مجبور نباشین در مدت زمان کوتاهی کابینت های منزلتون رو تعمیر یا تعویض کنین. میتونیم بگیم این مزیت کابینت هایگلاس از سایر مزیت های اون هم مهمتره. چرا که باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما میشه.

✨ ✨ ✨ ✨ ✨ ✨ ✨ ✨ ✨ ✨

02133287780

02133287790

09128700834



 

مدیریت : آقای رضا کاظمی

 

 

 

 

 

قیمت ورق هایگلاس , قیمت ورق ام دی اف خام ۸ میل , قیمت عمده ورق ام دی اف ,