Address & Contact

Our Address

فارس،کوار‌،روبروی هنرستان شهید غفاری

Telephone

فروش،مشاوره،اجرا و نصب پکیج خورشیدی خانگی و صنعتی پارس سولار در فارس

✳️سیستم های خورشیدی 

🌀طراحی سیستم های خورشیدی با توجه به نیاز و مصرف افراد صورت می گیرد. اما پکیج های خورشیدی بدون نیاز به دانستن مصارف هر مشتری خاص طراحی می شوند. پکیج قابل حمل خورشیدی و یا حتی پکیج های بزرگتر، در انواع و توان‌ های مختلف موجود می‌ باشند.

🌀به‌ طور کلی زمانی‌که محاسبات سیستم‌ های خورشیدی از پیش‌ تعیین‌ شده باشد و به نوعی نیاز مشتریان در محدوده خاصی مثل مانند شارژ یکسری مصارف خاص و یا روشن کردن و راه‌اندازی برخی وسایل پیش‌بینی گردد، به این سیستم خورشیدی طراحی‌شده پکیج خورشیدی گفته می‌شود.

🌀در واقع این نوع از سیستم‌های خورشیدی از پیش‌ طراحی‌ شده به شکلی هستند که نیاز ندارد برای هر مشتری و یا مصرف خاص به شکل جداگانه طراحی و محاسبات صورت بگیرد.

🌀انواع پکیج های خورشیدی آن‌هایی که تنها می توانند چند لامپ را روشن کنند و تلفن‌همراه را شارژ نمایند و یا آن‌ پکیج هایی که توان روشن کردن وسایلی مانند تلویزیون و یخچال را نیز دارند موجود می باشند. در حال حاضر در داخل کشور نیز انواع این پکیج ها تولید شده و در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

✳️پکیج قابل حمل خورشیدی چیست؟

💥از معروف‌ترین پکیج های خورشیدی آن دسته از پکیج هایی می‌باشند که اتفاقاً مصارف محدودی را پوشش می‌دهند اما کاربردها و بازار هدف گسترده‌ای را شامل می‌شوند. پکیج هایی به نام پکیج قابل حمل خورشیدی.

💥پکیج های قابل‌حمل خورشیدی که معروف به پکیج پرتابل خورشیدی می‌باشند، سیستم‌های خورشیدی کوچک و محدودی هستند که با استفاده از پنل های در ابعاد کوچک مانند پنل های ۲۰ و ۳۰ وات، توانایی روشن کردن چند لامپ، شارژ تلفن‌همراه و نهایتاً شارژ لپ‌تاپ و یا وسایل کم‌مصرف دیگری را دارند.

💥با این وجود چون شارژ همین وسایل بسیاری از نیازهای افراد به برق را پوشش می دهد، درواقع پکیج پرتابل که یک منبع تامین برق برای شرایط فورس می باشد (که هزینه مناسبی دارد و گران نیز نیست)، طرفداران زیادی دارد.

💥پنل خورشیدی با دریافت نور از خورشید تولید الکتریسیته می نماید و این برق را به باتری که داخل باکس ذخیره قرار دارد منتقل می نماید. البته قبل از انتقال انرژی به باتری، این برق توسط شارژکنترلر محدود می شود تا آسیبی به باتری وارد نشود.

💥برق خروجی از سیستم پکیج پرتابل خورشیدی DC است و برای روشن ساختن لامپ های DC و شارژ تلفن همراه مناسب است. اما برای شارژ لپ تاپ یا سایر مصارف AC باید با یک پورت فندکی، اینورتر کوچک مثلا 100 واتی را به باکس متصل نموده و به این ترتیب برق متناوب نیز دریافت نمایید.

به مدیریت:علیرضا پیکانی

 

اجرای سیستم خورشیدی ۵۰۰وات جهت مصرف خانگی

 

پروژه ساخت نیروگاه ۳ کیلو وات در ۲۴ ساعت

 

 

تولید پکیج قابل حمل خورشیدی پارس سولار در فارس , فروش پکیج خورشیدی خانگی در فارس , اجرا پکیج خورشیدی خانگی در فارس , نصب پکیج خورشیدی خانگی در فارس , فروش پکیج صنعتی پارس سولار در فارس , اجرای پکیج صنعتی پارس سولار در فارس , نصب پکیج صنعتی پارس سولار در فارس , پکیج قابل حمل خورشیدی پارس سولار , قیمت پکیج قابل حمل خورشیدی پارس سولار ,