Address & Contact

Our Address

شهرستان ساوه شهرصنعتی کاوه

Telephone

خرید و فروش عمده پالت چوبی موسوی

پالت چوبی موسوی 

💠کارگاه پالت سازی و فروش بشکه پلاستیکی و فلزی موسوی درشهرستان ساوه💠

09902551018

🪵 پالت چوبی را از انواع مختلف چوب روسی و ایرانی می‌توان تهیه کرد. جنس پالت چوبی می‌تواند روی میزان توان حمل و نقل و استحکام آن تاثیر بگذارد. کاربرد اصلی پالت چوبی در صنعت حمل و نقل است اما برای ساخت وسایل گوناگونی مثل نیمکت و میز چوبی هم از آن استفاده می‌شود.

🪵 می‌دانید که از پالت‌‌‌های چوبی استفاده‌‌‌های متعددی می‌شود و برای ساخت و ساز و ساختمان سازی از این نوع پالت‌ها استفاده می‌شود.

🪵 کیفیت و دوام این نوع پالت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است که باید در هنگام خرید پالت چوبی مورد بررسی قرار گیرد.

🪵 مزایای پالت چوبی

در این جا برخی مزایای پالت چوبی را با هم بررسی می‌کنیم:

۱-کالا‌‌‌های مختلف روی پالت چوبی محکم تر قرار می‌گیرند و تعادل آن‌ها نیز بیشتر حقظ می‌شود زیرا اصطکاک مناسبی میان سطح پالت و کالا وجود دارد. مقدار اصطکاک در سطح پالت چوبی از پالت پلاستیکی و فلزی مناسب تر است.

۲- هنگامی‌که لیفتراک پالت را بلند می‌کند، به خاطر اصطکاک مناسب بخش زیرین پالت با کف انبار، از لغزیدن پالت چوبی جلوگیری می‌شود.

۳-مراحل ساخت پالت چوبی آسان و نیز سریع انجام می‌شود.

۴- قیمت فروش پالت چوبی در مقایسه با موارد مشابه کمتر است.

۵-وزن آن در قیاس با مواد مشابه به مراتب کمتر است.

۶- قابلیت بازیافت برای ساخت کاغذ دارد.

۷- قابل فروش مجدد است یعنی می‌توان از پالت چوبی دست دوم هم استفاده کرد.

پالت‌ها سازه‌هایی محکم هستند و در صنایع مختلف برای حمل و نقل به کار می‌روند. جنس این پالت‌ها می‌تواند از چوب، پلاستیک، مواد بازیافتی و یا فلزات مختلف باشد. در صنایع مختلف نیاز به حمل و نقل‌های درون کارگاهی و بیرون کارگاهی باعث شد تا سازندگان به فکر تولید و ساخت پالت بیفتند. این پالت‌ها بسته به نیاز مشتریان در دو نوع سبک و سنگین تولید می‌شوند. اولین و مهم‌ترین مزیت پالت‌ها قابلیت حمل آن توسط لیفتراک، جک پالت و جرثقیل می‌باشد. پالت‌های پلاستیکی و چوبی از انواع متنوع و شایع پالت‌ها هستند. با استفاده از پالت‌ها علاوه بر محافظت کالاها در حین حمل و نقل و ایجاد دقت در حمل بار نوعی دسته بندی و طبقه بندی برای کالاهای خود ایجاد خواهید کرد.

🛢 انواع بشکه پلاستیکی 

در یک دسته بندی کلی می‌توان بشکه‌ها را به دو نوع دهانه باز و دهانه بسته تقسیم کرد.

🛢 بشکه دهانه باز

انواع دهانه باز طبیعتا می‌توانند میزبان محصولاتی باشند که امکان ریختنشان از بشکه کم باشد و همچنین در صورت تراوش مواد به محیط زیست خطری برای آن نداشته باشد. معمولا از این بشکه‌ها برای ذخیره سازی جامدات استفاده می‌شود.

🛢 بشکه دهانه بسته

بشکه پلاستیکی دهانه بسته، به نوعی عمل می‌کنند که اگر بشکه را به طور کامل از محصول مورد نظرتان پر کنید، در آن را ببندید و بر روی سطحی صاف قلش بدهید، هیچ ماده ای از آن خارج نمی‌شود. امنیت محصولات در حین جا به جایی با این مخازن کاملا تضمین شده است.

🛢 اما از نظر کاربرد، بشکه‌ها را به چند دسته می‌توان تقسیم کرد، مخصوص انواع مواد غذایی، مخصوص مواد شیمیایی و مخصوص روغن‌‌‌های صنعتی.

🛢 تفاوت اصلی و کلیدی مابین نوع ویژه مواد غذایی و دیگر انواع، food grade بودن آن است. food grade بدین معنا است که می‌توان در بشکه، مواد غذایی و نوشیدنی جات، حتی آب شرب، نگهداری کرد بدون آنکه مشکلی برایشان به وجود آید.

🛢 در بشکه‌‌‌های ویژه مواد شیمیایی، مواد اسیدی، خطرناک، خورنده و … ذخیره سازی می‌شوند. مواد سازنده بشکه پلی اتیلنی نسبت به این مواد مقاوم هستند و هیچ تغییری در آنها پدید نمی‌آید.

🛢 بشکه‌‌‌های ویژه روغن صنعتی نیز در صنایع مربوطه کاربرد دارند. هر نوع روغن صنعتی از انواع مخصوص ماشین آلات گرفته تا دیگر انواع در این بشکه‌ها می‌توانند نگه داشته و حمل و نقل شوند.

 

مدیریت : آقای موسوی

 

پالت چوبی , بورس پالت چوبی , ابعاد پالت چوبی , پالت روسی , مصارف پالت چوبی ,