مرکز پاکسازی جوانسازی و فیشیال پوست در صیاد شیرازی مشهد

💫درباره اتاق پوست ساناز 

💫سلام عزیزان 

💫خدمات اتاق پوستمون در حال حاضر👇🏻👇🏻👇🏻

1_فشیال با مرغوب ترین مواد
2_ماساژ حرفه ای
3_درمان تخصصی دور چشم
4_پارافین تراپی
5_درمان تخصصی دست و پا

🌟این پکیج ها جوری طراحی شده که با هر بودجه ای بتونید رسیدگی پوستتون و شروع کنید🌟

*پکیج گلد:
پکیج درمانی لاکچری آنوبیس
شروع قیمت لاین های درمانی از 350 هزار تومان تا 550 هزار تومان

*پکیج سیلور:
شروع قیمت از 280 هزار تومان

*پکیج برنز :
شروع قیمت از 180 تومان

_____
فشیال درمانی شما با مواد
شامل:لایه برداری
اتوپوست
ویال تراپی
جذب مواد با دستگاه آلتراسوند
ماسک تراپی
و ماساژ حرفه ای

“حال پوستت و خوب کن”

🌟*خودت و دوست داشته باش🌟

✳️فیشیال چیست؟

🔹🔸فیشال یک روش درمانی رایج و محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان است. این روش درمانی در چند مرحله به مدت 1 ساعت انجام میشود. به عبارت دیگر، از زمانی که واردکلینیک زیبایی پوست و مو شده و تا زمانی که از آن خارج میشوید، تنها به 1 ساعت زمان نیاز خواهد بود تا به پوستی درخشان و البته جوانتر برسید.

🔹🔸فیشیال یکی از بهترین و البته ساده ترین درمانهایی است که با انجام آن میتوانید یک هفته پر از استرس را پشت سر گذاشته تا اثری از آن در چهره خود باقی نگذارید.

🔹🔸بنابراین اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که برای مراقبت از سلامت پوست خود، به استفاده از یک مرطوب کننده اکتفا کرده اید؛ بهتر است یک بار فیشیال را تجربه کنید تا شاهد تاثیر مثبت آن در سلامت پوست خود باشید.

🔹🔸نکته حائز اهمیت در خصوص این روش درمانی این است که تنها در یک جلسه 2 ساعتی، میتواند بسیاری از مشکلات پوستی، مانند جوشهای سر سیاه یا کومودن را از بین ببرد. به همین خاطر است که به عنوان یک روش درمانی عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد.

🔹🔸البته لازم به ذکر است که فیشیال هم در سالن های زیبایی و هم در کلینیک های پوست و مو انجام میشود.توصیه ما به شما این است که برای فشیال به یک بیوتی تراپیست ماهر و دارای مدرک بین المللی مراجعه کنید تا مشکلی در روند انجام فشیال شما ایجاد نشود و نتیجه خوبی به دست بیاورید

✳️جوانسازی پوست چیست؟

🔺چین و چروک، آکنه، کک و مک و لکه، خشکی و پوسته شدن از شایع‌ترین مشکلات پوستی هستند که در گذر زمان یا در اثر مراقبت‌های نادرست بوجود می‌آیند. یکی از راه‌های پیشگیری و مراقبت بیشتر از پوست صورت روش‌های جوانسازی پوست است.

🔺با انجام روش‌های مختلف جوانسازی پوست می‌توانید به میزان قابل توجهی از پیری پوست جلوگیری کنید. البته برای جوانسازی گردن، دست و سایر نقاط هم می‌توان اقدامات مختلف انجام داد و منظورمان از پوست محدود به صورت نیست.

✳️چه زمانی باید جوانسازی پوست صورت را انجام داد؟

🔰جوانسازی و مراقبت از پوست سن و سال خاصی ندارد. همچنین یادتان باشد که نباید مشکل پوستی داشته باشید یا پوست صورتتان افتاده و چروکیده شده باشد تا به فکر روش‌های جوانسازی باشید.

به مدیریت:ساناز سالارنژاد

 

فیشیال صورت نوعی درمان پوستی، پاکسازی، لایه برداری، آب رسانی عمقی به شمار می اید که اقدام به پاکسازی و بستن منافذ باز صورت می کند. همچنین سلول های مرده پوست رو بیرون کشیده و با یک ماسک معمولی شروع به درمان می کند.

مرحله اول : پاکسازی پوست

مرحله دوم : بخور و باز کردن منافذ

مرحله سوم: اسکراب پوست

مرحله چهارم: خارج کردن جوش های زیر پوستی

مرحله پنجم: ماساژ پوست

مرحله ششم: ماسک و موارد دیگر

انجام فیشیال صورت به چه کسانی توصیه می شود؟
شاید بپرسید که از چه سنی می توانید این کارو انجام بدید؟شما از سن 20 سالگی به بعد می توانید فیشیال پوست رو انجام بدهید. تا از همان سن های کم پوست شاداب و درخشان داشته باشید. فیشیال می تواند به عنوان یک درمان از روند پیری پوست شما جلوگیری کرده و لک و جوش پوستی رو از بین ببرد.
مزایای فیشیال صورت
با فیشیال پوست بصورت عمیق و اساسی تمیز می شود.با برخی از مشکلات پوستی مثل آکنه مبارزه می کند. پوست رو درخشان و براق کرده و همچنین از پیری زودرس پوست جلوگیری و باعث کلاژن سازی می شود.
توصیه هایی برای بعد از انجلام فیشیال پوست
1- بعد از فیشیال اصلا پوستتون را دستکاری نکنید و جوش های صورتتونو را نکنید چون صورتتون زخم می شود.
2- بعد از انجام فیشیال صورت به هیچ عنوان آرایش نکنید و از محصولات مراقبت پوستی استفاده نکنید و اجازه بدهید پوستتان مدتی استراحت کند.
3- سعی کنید یک یا دو روز ورزش نکنید تا پوستتان عرق نکند. چون این کار می تواند برای پوست شما که حساس شده مضر باشد.
4- تا سه روز از لایه بردار استفاده نکنید، چون لایه برداری بیش از حد پوست باعث آسیب رسیدن می شود.
5- تا چند روز بعد از انجام فیشیال در مقابل نور آفتاب قرار نگیرید و سعی کنید حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.
6- تا یک هفته بعد از فیشیال صورتتونو بند نندازید و وکس نکنید. همچنین تا مدتی نباید لیزر بروید.
7- هنگام شست و شو دقت کنید و این کار را با ملایمت انجام بدید چون پوست شما به شدت حساس شده است.
8-پس از فیشیال صورت پوست خودتونو ماساژ ندهید.
فیشیال صورت چند وقت یک بار باید انجام شود؟
بهتره هر ماه یکبار فیشیال پوست رو انجام بدهید تا تغییر رو روی پوستتان احساس کنید. یادتان باشد فیشیال پوست زمانی تاثیر گذار هست که شما مراقبت های بعدش را هم به خوبی رعایت کنید.

 

 

 

 

تشخیص درست نوع پوست و مشکل پوستی و اعمال بهترین درمان از حساس ترین کار یه تراپیسته ✓ درمان صحیح و تاثیر گذار در اتاق پوست ساناز👆👆👆

 

 

 

فشیال ایشون واسه پوست چرب و جوشدار بود یعنی همزمان با آبرسانی پوست واسشون درمان جوش و کنترل ترشح چربی انجام شد البته جلسه ی دومشون بود 🥰

 

 

 

مرکز پاکسازی جوانسازی و فیشیال پوست در صیاد شیراز مشهد , مرکز پاکسازی پوست در مشهد , مرکز جوانسازی پوست در مشهد , مرکز فیشیال پوست در مشهد , مرکز پاکسازی پوست ساناز سالارنژاد , مرکز جوانسازی پوست ساناز سالارنژاد , مرکز فیشیال پوست ساناز سالارنژاد , هزینه پاکسازی پوست در مشهد , هزینه فیشیال پوست در مشهد , فشیال مشهد , فشیال , پاکسازی پوست مشهد , پاکسازی پوست , پوست صاف , پوست زیبا , چطور لک صورتم و از بین ببرم کنم , راز سلامت پوست , راز زیبایی , چگونه جوانتر شویم و جوان بمانیم , جوش , لک , تیرگی پوست , راز جوانی , مشکلات پوستی , فشیال چیست , فشیال کجا بریم , آدرس فشیال تراپیست مشهد ,