صنایع گاز سوز نویدی در تهران

شماره های تماس:
09390181009
09119786227
09120742056

✳️مزایای کباب پز گازی 

🔺از جمله مزایای کباب پز گازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

🔥سرعت پخت بالا: این نوع از کباب پزها برخلاف باربیکیوهای زغالی برای پخت و پز نیازی به طی شدن زمان برای برافروختگی زعال نخواهند داشت و بلافاصله بعد از روشن کردن آن ها می توان به پخت و عمل کباب کردن اقدام کرد.

🔥سهولت در شت و شو: این نوع از باربیکیو ها دارای این قابلیت می باشند که قسمتی که کباب روی آن قرار می گیرد را جدا نموده و به آسانی شست و شو داد و پاک نمود.

🔥تنظیم حرارت: در کباب پز های گازی به راحتی می توان نسبت به تنظیم حرارت با توجه به نیاز اقدام نمود. دمای اینگونه از کباب پزها را به راحتی می توان تنظیم نمود. برخی از مواد برای کباب شدن به حرارت کمی نیاز دارند و برخی از مواد حرارت بیشتری را برای خوب کباب شدن لازم دارند. تنظیم حرارت از مزایای این نوع از کباب پز ها می باشد.

🔥طعم زغالی: با استفاده از یک کباب پز گازی می توان مواد پخته شده را با مزه زغالی تجربه کرد. ایجاد مزه زغالی یکی از مزه های مورد علاقه افراد است که برای آن، اقدام به خرید باربیکیو زغالی می نمایند. از مزایای یک باربیکیو گازی این است که بدون داشتن هیچ گونه زغالی می توان یک طعم زغالی را تجربه نمود.

🔥انتقال یکسان حرارت: کباب پزهای زغالی با استفاده از منقل و زغال برای کباب کردن ممکن است باعث شود که مواد مورد استفاده به طور یکسان کباب نشوند. در برخی نقاط که برافروختگی زغال بیشتر است مواد به خوبی کباب خواهند شد و در نقاط دیگر ممکن است مواد خام بمانند. اما کباب پز های گازی به دلیل انتقال یکسان حرارت باعث می شوند مواد به طور یکسان کباب شوند.

🔺اجاق گاز پروفیلی چیست؟

🔸🔹یکی از زیر مجموعه های اجاق های پلوپز است که در ابعاد واندازه های مختلف تولید می شوند وبرای نیاز های گوناگون کاربرد دارد این اجاق گازها از سوخت گاز مایع(کپسول) یا شهری استفاده می کنند از این شکل از اجاق گازها بیشتر در مراسم ها مخصوصا مراسم مذهبی مورد استفاده قرار می گیرد.

🔺تنور گازی چیست؟

💎تنور گازی از لوازم مورد نیاز هر خانه ای است که با آن می توانید انواع غذاها را بپزید. شکل ظاهری آن به صورت مکعب مربع می باشد و در سه سایز استاندارد متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ تولید می شود. تنور گازی ها از در کنار هم آمدن ورق فلزی به وجود می آید. بین ورق ها عایق پشم شیشه قراردارد تا بتواند گرما را حفظ کند.

💎قطر ساج یا سنگ نان پزی آن ها از ۳۲ سانت الی ۵۰ سانت می باشد،هر کدام دارای دوعدد سینی به شکل های مستطیلی برای پخت کیک و شیرینی و … می باشند. در برخی مدلها تنور گازی مجهز به جوجه گردان است که با استفاده از برق خانگی روشن می شود.

🔺انواع تنورگازی 

💫تنور گازی در انواع مختلفی تولید میشود که میتوان به تنور گازی تمام استیل، نیمه استیل، رنگ کوره ای و گالوانیزه اشاره نمود. تنور گازی در نوع خانگی و نیمه صنعتی نیز تولید میشود. تنور گازی ها را باید متناسب با میزان مصرف خود تهیه نمایید.هر چه میزان مصرف و حجم کاری شما بالاتر باشد در نتیجه باید تنوری را تهیه کنید که از سنگ و سینی بزرگتری برخوردار باشد.

به مدیریت:آقای نویدی 

شماره های تماس:
09390181009
09120742056
09119786227

 

 

 

 

 

 

🔺🔺🔺🔺🔺🔺

🔺🔺🔺🔺🔺🔺

 

🔺🔺🔺🔺🔺🔺

 

 

🔺🔺🔺🔺🔺🔺

 

 

 

تولید کباب پزهای گازی نویدی در تهران , پخش انواع کباب پزهای گازی نویدی در تهران , تولید اجاق پروفیلی نویدی در تهران , تولید تنور گازی نویدی در تهران , کباب پز گازی نویدی , اجاق پروفیلی تنور گازی , قیمت انواع کباب پز در تهران , قیمت اجاق پروفیلی در تهران , قیمت تنور گازی در تهران , صنایع گاز سوز نویدی در تهران , صنایع گاز سوز نویدی ,