پخش عمده نان یوخه و نان پنجره ای نان ولیک

?تولید و فروش انواع نان یوخه،نان پنجره ای و مسقطی(کلی و جزئی) 
?ارسال به سراسر کشور
?نان یوخه حسین ولیک در شهر فسا، مجموعه ای تولیدی در امر نان و شیرینی های محلی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و طراحی زیبایی شیرینی ها 

?نان یوخه یا کاک

?کاک یا یوخه، نوعی شیرینی سنتی ایرانی است که سوغات شهرهای کرمانشاه،خرم‌آباد و شیراز محسوب می‌شود. به این شیرینی در شیراز یوخه یا نان یوخه و در کرمانشاه کاک گفته می‌شود. هرچند کاک کرمانشاه و یوخه شیراز بسیار به هم شبیه هستند، نحوه تهیه این شیرینی در شیراز و کرمانشاه تفاوت جزئی داشته و ضخامت هر لایه در یوخه شیراز کمتر از کاک کرمانشاه است.

?شیرینی کاک از لایه‌های بسیار نازک خمیر است که با استفاده از ساچ‌های مخصوص درست می‌شود. کاک، سبک، خوش‌مزه و پرانرژی است. کاک را از آرد گندم، شکر یا آرد قند، تخم مرغ، دارچین، روغن، هل و آب درست می‌کنند. برای زیباتر شدن و افزودن طعم به این شیرینی، روی آن را با پودر پسته، نارگیل و خلال بادام تزیین می‌کنند.

?پروندۀ طرز تهیه شیرینی محلی «کاک» کرمانشاهی در جریان برگزاری هفتمین اجلاس سراسری شورای سیاست‌گذاری ثبت آثار معنوی کشور به لیست میراث معنوی ایرانیان پیوست.

?نان یوخه حسین ولیک در راستای سلامتی شما هموطنان عزیز
اقدام به پخش نان یوخه با شناسه نظارت کارگاهی(کدبهداشتی) زیرنظر وزارت محترم بهداشت نموده است.?
?پیشکسوتان این فن  

?از پیشکسوتان کرمانشاه هم می‌توان به افرادی چون “حاج امیرعلی جعفری” معروف به “کلوچه‌پز” و حاج داود اسماعیلی معروف به سلطان کاک و “حاج رضا شکرریز” و “حاج عبدالله‌زاده” و “حاج نصرالله خسروی ” و “حاج مسعود مطهری” یاد کرد که به‌واقع همین پیشکسوتان بودند که زمینه انبوه تولید را سبب شدند.غلامحسین قناد طوسی در شیراز، موسس قنادی رضا از اولین پیشکسوتانی است که به تولید تجاری یوخه پرداخت.

?شیرینی پنجره ای 

?شیرینی پنجره ای که با نام نان پنجره ای شناخته می شود یکی از انواع شیرینی های سنتی و پرطرفدار ایرانی است. این شیرینی خوشمزه معمولا در اعیاد مذهبی و اعیاد تاریخی ایرانیان تهیه می شود و برای پذیرایی از مهمانان استفاده می شود.

 

به مدیریت:حسین ولیک
تماس مدیریت ۰۹۱۷۹۱۱۱۴۴۳
مسئول فروش ۰۹۱۷۰۰۴۴۸۰۶

آدرس کارگاه:فارس،فسا،میدان پلیس،نبش پاساژ گل خندان

 

 

 

 

 

 

 

 

نان یوخه در فسا , فروش نان یوخه , قیمت نان یوخه در فسا , تولید نان یوخه در فسا , پخش نان یوخه در فسا , فروش نان پنجره ای , قیمت نان پنجره ای , پخش نان پنجره ای در فسا , فروش مسقطی در فسا , تولید مسقطی در فسا , نان ولیک در فسا , نان ولیک , پخش عمده نان ولیک , نان ولیک در فارس , کارگاه تولید نان ولیک ,