Address & Contact

Our Address

قزوین،البرز،بلوار سهروردی،بیزینس فردی

لوازم خانگی بیزینس فردی 

🔰لوازم خانگی و جهیزیه فردی 

🔰پخش لوازم خانگی مادیران 

🔰عرضه مستقیم با برندهای معتبر و نازلترین قیمت 

جهت سفارش و ثبت کالا به سایت فروشگاهی ما مراجعه نمایید

www.business-fardi.ir

✳️لوازم خانگی 

🔺مادیران ارائه دهنده بهترینها در لوازم خانگی و سیستمهای تهویه مطبوع در ایران با گارانتی معتبر، پشتیبانی و خدمات پس از فروش در سراسر كشور.

🔺مادیران هم اکنون محصولاتی همچون یخچال فریزر و لباسشویی با برند X.Vision و گارانتی مادیران در بازار عرضه می شوند.

✳️صوتی تصویری 

🔺عالیترین كیفیت صدا و تصویر را با محصولات صوتی و تصویری مادیران تجربه كنید. دستگاه‌ها و سیستمهای صوتی و تصویری مادیران با كیفیت بالا و شفافیت تصویر به همراه قیمتهای مناسب میباشد.

🔺مادیران بزرگترین شركت تولید كننده لوازم و تجهیزات صوتی و تصویری با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش، اطمینان از خرید را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔺لوازم خانگی در تعریف به ماشین‌‌‌های مکانیکی و الکتریکی گفته میشود برخی از عملکردها {فعالیت یا مجموعه پاسخ هایی که به نتیجۀ موثر در محیط منجر شود} خانگی مانند پخت و پز، تمیز کردن یا نگه داری مواد غذایی را انجام میدهند.

 

🔺در زبان انگلیسی لوازم خانگی به دو دسته لوازم خانگی بزرگ(یا کالاهای سفید)، لوازم کوچک که اکثرا الکترونیک هستند(به کالاهای قهوه ای معروف است) تقسیم بندی میشود. این طبقه‌بندی، بر پایه اندازه و وزن این لوازم می‌باشد.

🔺کالاهای قهوه ای به مهارت فنی و دانش تخصصی در تعمیر و نگه داری نیاز دارند و با گذشت زمان پیچیده تر می‌شوند، مانند رفتن از لحیم کاری به یک ایستگاه لحیم کاری هوای داغ.

🔺در حالی که کالاهای سفید ممکن است به مهارت‌‌‌های عملی بیشتری نیاز داشته باشند و برای تعمیر آنها به دستکاری دستگاه‌ها و ابزارهای سنگین نیاز است.

به مدیریت:رضا فردی 

شماره تماس

09122821631

09198873400

 

برای دیدن محصولات بیشتر کلیک کنید

CATALOG-X.V-4-lat-website-M-0006_compressed-compressed
tclHA-catalog
CATALOG-X.V-4-lat-website-M-0006_compressed-compressed
tclAC-catalog

لوازم خانگی در قزوین , پخش لوازم خانگی در قزوین , فروش لوازم خانگی در قزوین , خرید لوازم خانگی در قزوین , عرضه مستقیم محصولات مادیران در قزوین , فروش یخچال در قزوین , فروش کولر در قزوین , ظرفشویی در قزوین , فروشگاه بیزینس در قزوین , فروش لوازم برقی در قزوین , لوازم خانگی رضا فردی , پخش محصولات مادیران در قزوین , بهترین برند لوازم خانگی , برند ایرانی لوازم خانگی , قیمت محصولات مادیران ,