Address & Contact

Our Address

تهران،افسریه،بین 15متری اول و دوم،کوچه یازدهم،پلاک 222،دفتر مرکزی

تهیه و پخش یراق آلات خودنگهدار و 20 کیلوولت زندخانی در افسریه تهران

🔻یراق آلات کابل خودنگهدار شامل موارد بسیاری است و ابزارهای مختلفی را در بر می‌گیرد. این یراق آلات هنگام نصب و پیاده سازی کابل خودنگهدار استفاده می‌شود. یراق آلات کابل خودنگهدار برای کانکتورهای قابل اتصال به کابل‌ها به کار می‌رود.

🔻یراق آلات در ابعاد و اندازه‌های متنوع با جنس متریال فلزی و غیر فلزی تولید می‌شوند. یراق آلات شامل روکش دار و بدون روکش است. نمونه‌های روکش دار دارای اصطکاک بوده و به خوبی از لوله و سایر لوازم حفاظت می‌کند. از شل شدن و لرزش اشیا جلوگیری می‌کند.

🔻این یراق آلات شامل انواع بی متال و انواع کانکتور و انواع کلمپ انشعاب و کلمپ انتهایی و کلمپ آویزی خواهد بود. در صنعت از یراق آلات به عنوان جزئی جدا نشدنی یاد می‌شود. یراق الات کابل خودنگهدار در سایز‌ها و ابعاد مختلف تهیه و تولید شده است.

🔻به صورت چهار دسته فشار ضعیف، فشار متوسط و جعبه‌ها و یراق آلات آهنی تقسیم می‌شود. یراق آلات فشار ضعیف در دو دسته کلمپ انتهایی و آویزها و کانکتورهای انشعاب قرار می‌گیرند. یراق آلات به گونه ای طراحی و تولید شده اند که در مقابل شرایط آب و هوایی سخت به خوبی کار می‌کنند. یراق الات کابل خودنگهدار دارای طراحی‌های متنوعی هستند.

✳️اجزای یراق آلات کابل خودنگهدار 

🔰اجزای یراق آلات کابل خودنگهدار شامل موارد بسیاری است. اجزای یراق آلات کابل خودنگهدار به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند. از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

💥کلمپ انتهایی کابل خودنگهدار: کلمپ انتهایی کابل خودنگهدار برای زاویه دادن به مسیر کابل استفاده می‌شود. جنس این کلمپ از آلیاژ استیل ضد زنگ، آهن و یا فولاد تهیه شده است. از مقاومت بالایی برخوردار هستند و در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید شده اند.

💥کلمپ ارتباط کابل به کابل: این کلمپ برای ایجاد ارتباط میان‌‌هادی‌های آلومینیومی‌‌و مسی استفاده می‌شود. از آسیب رسیدن به سیم و کابل جلوگیری می‌کند. عمر طولانی دارد و به راحتی جدا نمی‌شود.

💥کلمپ آویزی: این کلمپ نصب و راه اندازی ساده ای دارد. برای تجهیزات شبکه نیز قابل استفاده است. برای انشعاب مشترکین استفاده می‌شود و هنگام استفاده نیازی به برداشتن پوسته کابل ندارد. دارای پوشش مقاوم در مقابل خوردگی و رطوبت هوا و تغییرات درجه حرارت و نور خورشید است. پیچ و مهره مورد استفاده این کلمپ از جنس فلز و ضد زنگ می‌باشد.

💥آچار کابل: آچار کابل که تحت عنوان آچار فاصله انداز کابل خودنگهدار خوانده می‌شود، برای جدا کردن رشته‌های کابل در زمان نصب کانکتور استفاده می‌شود. این آچار برای جدا کردن سیم مهار در داخل کلمپ آویزی نیز استفاده می‌شود. به صورت فلزی و پلاستیکی موجود است. آچار کابل برای تمام سطوح مقطع کابل‌ها استفاده می‌شود. در کل برای نصب کانکتور و کلمپ روی کابل از آن استفاده می‌شود.

به مدیریت:زند خانی

📞شماره های تماس:
09396325662
09120519451
09120517951
☎️دفتر مرکزی:
02136614317
02136348971

 

پخش لوازم از شرکت های پاسارگاد تاکو و تپکو زندخانی در مازندران و کرج , تهیه و پخش یراق آلات خودنگهدار و 20 کیلوولت زندخانی در افسریه تهران , پخش لوازم از شرکت های پاسارگاد کرج , پخش لوازم از شرکت های تاکو کرج , پخش لوازم از شرکت های تپکو کرج , پخش یراق آلات خودنگهدار در افسریه تهران , پخش یراق آلات 20 کیلوولت در افسریه تهران ,