Address & Contact

Our Address

شیراز

Telephone

پخش محصولات صافی کرامنت همتی

پخش محصولات صافی در سراسر ایران
کلیه محصولات صافی کرامنت

❇️محصولات صافی اُرگانیک

❇️صافی مو با مواد معدنی

❇️۱۰۰ درصد صافی و احیا مو

❇️با بیش از ۸ ماه ماندگاری صافی مو

❇️بدون بو و بدون گاز

❇️۱۰۰ در صد بدون گاز فرمالدئید

❇️محصول کشور ایتالیا

❇️بازخورد منفی از این محصولات نداشتیم

❇️استفاده بدون محدودیت سنی

?صافی دائم مو فرآیندی است که که در آن یک فرایند شیمیایی بر روی مو ساختار شیمیایی مو را تغییر می دهد و با کوتیکول مو در تماس است. به این صورت که طی یک فرایند شیمیایی ساختمان گوگردی شکل مو که در زیر میکروسکوپ، در حالت طبیعی زیگزاک مانند است، شکسته شده و به حالت موازی تبدیل می شود که برای همیشه ماندگار است. و موهای صاف شده به هیچ وجه به حالت فر یا وز تبدیل نمی شود و در هوای مرطوب پف نمی کند و جهت ترمیم تنها قسمت های رشد کرده در ریشه مو نیاز به ترمیم دارند چرا که بخش صاف شده قبلی همچنان صاف بوده و نیازی به ترمیم مجدد ندارد.

به مدیریت:سحر همتی

09173018147

محصول شماره 01 شامپویی با PH9(خنثی و قلیایی ضعیف) و برای شستشوی قبل از صافی کرامنت استفاده میشود
این شامپو پولک مو(کوتیکول مو) را باز میکند تا مو را برای مواد گذاری آماده کند . روش استفاده از شامپوی پلینگ برای موهای مختلف متفاوت است . اگر مو سالم باشد تعداد دفعات شستشو بیشتر و اگر مو آسیب دیده باشد تعداد دفعات شستشو کاهش میابد

??????????????

محصول شماره 2 که صافی میباشد
صافی کرامنت محصولی ارگانیک میباشد که بدون بو و بدون گاز بوده و برای انواع موها (موی فر ، وز ، نچرال ، رنگ شده ، مش ، دکلره و سالم ) بسیار مناسب است که بعد از حمام با یک باد ملایم سشوار کاملا صاف و خوشحالت میشود


??????????????

محصول شماره 3 شامپوی بعد از صافی ، احیا و رنگ میباشد
شامپو ضد وز با PH5 ، تثبیت کننده و فاقد سولفات سدیم است که برای نگهداری مواد صافی و کراتین روی موی مشتری استفاده میشود.
مصارف دیگر شامپوی آنتی فیریز: مصرف در خانه (Home care)


??????????????

محصول شماره 4 نرم کننده ، ضد وز ، با PH4.5 و تثبیت کنندگی بالاست که مانند ماسک مو دارای سیلیکون بوده و مو را ابریشمی و براق و نرم میکند.
مصارف دیگر این محصول:
مصرف در خانه (Home care)
به عنوان ویتامینه مو و ترکیبی به عنوان کراتین سرد ، ویال ، آرگان تراپی استفاده میگردد.


??????????????

روغن آرگان که به طلای مایع شهرت دارد عصاره بادام کمیابی است که از دانه میوه درخت آرگان در مراکش استخراج میشود. این روغن حاوی ویتامین EوA ، امگا 6و 9 بوده و جالب است بدانید به دلیل وجود مقادیر بسیاری از اسیدهای چرب در این روغن در مقابل اکسیده شدن بسیار مقاوم تر از روغن زیتون عمل میکند.
بنابراین در درمان مشکلات پوست و جوانسازی آن و موهای خشک و موخوره بسیار موثر است.همچنین این محصول قدرت جذب چربی بالا دارد و برای ترکهای بدن ، پوست و صورت مناسب است.
جلوگیری از آفتاب سوختگی ، از بین بردن چروکهای سطحی دور چشم ، بدن و صورت ، رطوبت رسانی قوی پوست ، درمان شوره و خارش کف سر و استحکام ناخن ها از دیگر خواص فوق العاده این روغن است.جای جوش سوختگی و زخم را بهبود میبخشد و التهاب های پوستی را کاهش میدهد.
اگر میخواهید همیشه مثل یک الماس بدرخشید این محصول قطعا انتخاب شما خواهد بود.

 

 

 

صافی مو , احیای مو , انواع روش های صافی مو , کراتینه مو , محصولات صافی ارگانیک مو در شیراز , پخش محصولات صافی کرامنت همتی در شیراز , صافی مو بدون گاز , محصولات کرامنت در شیراز , قیمت انواع محصولات صافی مو در شیراز ,