Address & Contact

Our Address

مشهد

Telephone

واردات و صادرات مواد شیمیایی

▪️ کالا‌هایی که جهت رفع نیاز‌های تولیدی، توسط سازمان‌ها، شرکت‌ها ویا افراد خریداری می‌شوند، کالا‌های صنعتی نام دارند. مواد اولیه و تمامی قطعات ریز و درشت لوازم جزء کالا‌های مورد استفاده به شمار می‌آیند. به موادی که برای تولیدات کالا‌ها و تولیدات اولیه به کار گرفته می‌شوند مواد اولیه صنعتی می‌گویند.

▪️ مواد خام (فاکتور) خریداری شده، در کارخانجات طی فرایند‌های طولانی به محصول نهایی تبدیل می‌شود. این مواد در کنار نیروی انسانی و قدرت پول عامل تولیدات به شمارمی آیند. این مواد، برای صنایع فراوانی کاربرد دارند مانند: صنایع معدنی غیر فلزی، صنایع جنگلی، صنایع فلزی، صنایع معدنی و استخراج غیر انرژی.

✳️ مواد اولیه صنعتی چیست

▪️ به هر نوع ماده اولیه که توسط صنایع مختلف برای ایجاد و تولید هر گونه خدمت و یا محصولی بکارگرفته می‌شود، مواد اولیه صنعتی گفته می‌شود. تاجران مواد اولیه را خرید و فروش می‌کنند و در نهایت به دست تولیدکنندگان صنایع می‌رسد. شرکت‌ها برای تولید محصولات خود به کالا‌های ورودی و خروجی نیاز دارند مثل چوب، زغال سنگ، پلاستیک، غلات، ذرت و…

✳️ مواد اولیه غذایی چیست

▪️ در غذا های مختلف دارای عملکرد های مفید و متنوعی هستند. در گذشته اغلب برای محافظت و نگهداری گوشت از نمک، بهبود عطر و طعم مواد غذایی از گیاهان و ادویه ها، جهت نگهداری میوه های متفاوت از شکر و در نهایت برای نگهداری بهتر خیار های موجود در ترشی از سرکه استفاده می کردند. امروزه اکثر مصرف کنندگان به دنبال مواد غذایی طعم دار، مغذی، ایمن، راحت، مقرون به صرفه و رنگارنگ هستند و در اینجاست که مواد اولیه غذایی به کمک شما خواهند آمد. پیشرفت تکنولوژی و افزودنی های غذایی دسترسی مصرف کنندگان را به منابع غذایی طعم دار، ایمن، مغذی، راحت، رنگارنگ و مقرون به صرفه امکان پذیر ساخته است.

✳️ مواد اولیه دارویی و صنایع داروسازی:

▪️ پیشرفت تکنولوژی، نوآوری در تحقیق، توسعه و تقاضای روزافزون به مواد اولیه دارویی در سال های اخیر علت پیشروی این صنعت در بازار اقتصادی است. صنایع داروسازی و مواد اولیه دارویی از لحاظ کیفیت و الزامات قانونی دارای محدودیت های بسیار زیادی می باشند. از این رو نسبت به دیگر صنایع دارای عملکردهای متفاوت خواهند بود. صنعت داروسازی در تمامی مراحل تولید، نگهداری و توزیع به دقت و مراقبت بالایی نیاز دارد. تهیه مواد اولیه دارویی باکیفیت از مهمترین و اساسی ترین مراحل محسوب می شود.

 مدیریت: مجتبی عرفانیان

 

 

 

 

 

 

 

اسید نیتریک شیراز , سود پرک , سود مایع , آب ژاول صنعتی , وایتکس , مواد شیمیایی , مواد سی آی پی , چربی بر قوی , مواد اولیه صنایع لبنی , اقلام پر مصرف مواد غذایی , انواع مواد غذایی در فروشگاه , لیست خرید مواد غذایی  ,