پخش وایر شمع والئو پژو آپادانا

? پخش لوازم برقی، تهیه و توزیع قطعات برقی، انژکتوری و موتوری، پخش انواع رله های شرکتی، پخش محصولات شرکت کروز اورجینال

? یکی از بهترین وایر شمع های موجود در بازار میباشد و برند والئو نیز برندی معروف است . وایر شمع خودرو معمولا از جنس مقاومی ساخته می شوند ، چون قطعه متحرکی نیستند در معرض آسیب و خوردگی کمتری هستند و اگر در نگهداری و بازدید از آنها دقت کافی را داشته باشید کمتر مشکل ساز می شوند. تنها مشکلی که برای وایر شمع ممکن است پیش آید این است که به عایق آن خدشه وارد شود و الکتریسته از مسیری که نباید جریان پیدا کند .

?  جریان الکتریسیته باید به شمع برسد و عایق لاستیکی وایر شمع و وظیفه دارد از نشت آن به مسیری غیر از شمع ها جلوگیری بعمل آورد. برای اینکه در سر شمع ها جرقه داشته باشیم باید این ولتاژ آنقدر بالا باشد که جرقه مسیر خود را از فاصله هوایی ببندد و این ولتاژ بالا سبب جریان های خزشی در عایق های صدمه دیده می شود و به مرور مسیر جریان خزشی می سوزد و یک مسیر کربنی ایجاد می شود و رسانایی مسیر نشتی بیشتر می شود و عملاً جریان فقط از این مسیر می گذرد، چون ولتاژ سر شمع ها به دلیل این اتصالی ناخواسته عایق افت می کند و به حداقل مقدار تشکیل جرقه نمی رسد. در این زمان است که موتور بد کار می کند یا خاموش می شود چون جرقه ای ایجاد نمیشود و انفجاری در داخل سیلندر نداریم یا اینکه سوخت به خوبی نمی سوزد. یک وایر معیوب نه تنها ممکن است سبب بد کار کردن موتور شود بلکه سبب افزایش مصرف سوخت خودروی شما هم خواهد شد. یا ممکن است بنزین نسوخته وارد مسیر اگزوز شود و کاتالیست های گرانقیمت شما را خراب کند. و همچنین بسیار اتفاق افتاده است که نشتی بنزین و جریان الکتریسیته در موتور به صورت همزمان وجود داشته است و سبب آتش گرفتن خودرو شده است! ممکن است برای شما هم اتفاق بیفتد پس بهتر است این بازدید ها را جدی بگیرید.

 با مدیریت آقای مهرشاد گل سرخی

وایر شمع والئو پراید, وایر شمع والئو پژو 405, وایر شمع والئو سمند, قیمت شمع والئو, وایر شمع والئو 206, وایر شمع سورن, نمایندگی وایر شمع والئو