Address & Contact

Our Address

تهران شهر خاوران اتوبان امام رضا شهرک خاورشهر جاده محمودآباد پلاک ۱۴

Telephone

لوازم آشپزخانه منصوری

🌀 وسایل آشپزخانه ابزارهایی هستند که با یاری آنها مواد خوردنی را می‌توان به گونه‌ای غذا تبدیل کرده و آماده خوردن کرد. این ابزارها را می‌توان به دسته‌های گوناگونی بخش کرد:

🔻🔻 ابزار آشپزی
🔻🔻 لوازم آشپزخانه
🔻🔻 اثاثیه آشپزخانه
🔻🔻 ظروف آشپزخانه
🔻🔻 ابزار پذیرایی
🔻🔻 منسوجات آشپزخانه
🔻🔻 ابزار نظافت

✅  ظروف بلوری در آشپزخانه

🌀این روزها ظروف بلور جزو محبوب‌ترین انواع ظروف در هر خانه‌ای بوده و یکی از اعضای قدیمی آشپزخانه‌ها محسوب می‌شوند. انواع ظروف بلور آشپزخانه یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های جهیزیه نیز به‌شمار می‌روند که این موضوع سبب ارائه انواع مدل پارچ و لیوان شکلات خوری،میوه خوری،پیش دستی،آجیل خوری،پیاله،فنجان،قندان، نمکدان و… از طرف تولیدکنندگان به بازار شده است.

🌀در خرید ظروف بلور آشپزخانه توجه داشته باشید که محصولاتی باکیفیت را خریداری کنید که قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز داشته باشند. محصولات بی‌کیفیت بعد از شستشو با ماشین ظرفشویی کیفیت خود را از دست داده و دیگر درخششی نخواهند داشت.

☑️ دلیل اهمیت لوازم آشپزخانه پلاستیکی

🌀 لوازم آشپزخانه از جنس پلاستیک بدون شک جزء پر کاربرد ترین و البته مهم ترین‌ها در آشپزخانه به حساب می‌آید لوازم آشپزخانه پلاستیکی بدون شک جزء لوازمی هستند که تمام افراد در آشپزخانه از این وسایل استفاده می کنند. ساختار متفاوت این لوازم بسیار کاربردی و پر استفاده صددرصد دلیل استفاده و کاربرد ویژه آن است. دقت داشته باشید که رنگ بندی انواع مختلف لوازم آشپزخانه باعث شده است که افراد بتوانند به راحتی به خرید لوازم آشپزخانه فکر کنند و با هزینه بسیار کم و مناسب، زیباترین دکوراسیون را برای آشپزخانه خود در نظر داشته باشند

مدیریت : احمد منصوری

شکلات خوری ,  میوه خوری , پیش دستی ,  آجیل خوری , پیاله , فنجان , قندان,  نمکدان , گیلاس خوری , کلمن شربت، سرویس پذیرایی کریستال , جا کاردی , لیوان شربت خوری , اردو خوری , کشکول ,