پخش چسب کاشی و سرامیک پرسلان ایتالفیکس و زیگما فیکس 09123223917

🔰تولید بتن و لاتکس پرسلان ایتالفیکس والترا وان مخصوص اسلب  
🔰و پخش چسب پودری و خمیری ایتالفیکس و بروزترین ابزار و چسبهای اسلب و سرامیک 

🔴درباره ی ما: 

🔶این مجموعه با بیش از ۳۰ سال سابقه در این زمینه در تلاش است که با استفاده از تجربه و دانشی که طی سال ها تلاش به دست آمده محصولی با بالاترین سطح کیفی و زیر قیمت بازار داخلی و خارجی و رغیب جدی با برندهای وارداتی و خارجی تهیه کند.

🔶این مجموعه طی آزمایش و با در نظر گرفتن اقلیم هر استانی شروع به تولید چسب کاشی ایتالفیکس کرده که تهیه شده از مواد اولیه کشور آلمان و ایتالیا میباشد و با در نظر گرفتن سرامیک درجه یک و تولید چسب درجه یک هدف از تولید این محصول کاهش هزینه و تولید و پخش انواع چسب زیر قیمت بازار و قطع دخالت دلال و افراد سودجو و فروش مستقیم به نصابهای کاشی و سرامیک درجه یک پایتخت میباشد.

ایتالفیکس انتخاب بهترین ها

✳️محصولات مجموعه:

⚡️پودر بند کشی سرامیک در ابعاد بزرگ و کوچک 

⚡️پودر بند کشی میکرو مکانیزه اسلب 

⚡️پودر بند کشی بند کیپ  

⚡️چسب بین مکمل ایتالفیکس 

⚡️خمیری ایتالفیکس مخصوص نصب کاشی روی کاشی

✳️انواع پودر بندکشی 

🌟پودرهای بندکشی را می‌توان با توجه به مواد به کار رفته در ساخت آنها به انواع مختلفی دسته بندی کرد که هر کدام از آنها در یک حوزه خاص در ساخت و ساز و سرامیک نما به کار گرفته می‌شود. همچنین با توجه به این تفاوت‌ها، کاربرد آنها نیز ممکن است تغییر کند.

🌟امروزه به دودسته کلی از نظر مواد تشکیل دهنده تقسیم بندی می‌شوند. این دو گروه عبارتند از پودر‌های بندکشی پایه سیمانی و خمیرهای بندکشی اپوکسی که هرکدام رنگ بندی متنوع و خواص منحصر به فرد خود را دارند.

✳️فواید و مزیت های استفاده از پودر بندکشی چیست؟

🔹🔸ایجاد ارتباطی مستحکم و پایدار مابین مواد و مصالح ساختمانی با پر نمودن درزها و ممانعت از کنده شدن آنها

🔹🔸ایجاد چسبندگی زیاد در دیوارهای سرامیک و کاشی و…

🔹🔸ایجاد یک پوشش محافظتی و عایق برای ممانعت از ورود آب و رطوبت به طبقات زیرین 

🔹🔸تعبیه یک لایه محافظتی با خاصیت آنتی باکتریال برای ممانعت از تکثیر باکتری ها و قارچ ها در مکانهایی مانند استخر، حمام، سرویس های بهداشتی و سایر محیط های مرطوب و نم دار 

🔹🔸مقاوم و مستحکم کردن سطح های مورد استفاده در برابر ترک خوردگی و شکستن 

🔹🔸سهولت اجرایی و نبود انقباضات در زمان خشک شدن ملات و تمیز کاری نهایی در کاشی کاری 

🔹🔸تنوع رنگ در این فراورده که باعث زیبایی دوچندان و رنگ پردازی های متنوع در کار شده است و برای اواع بندکشی دیوار سنگی نیز مناسب خواهد بود.

✳️چسب لاتکس بتن 

💫چسب بتن بر پایه لاتکس محصولی شیمیایی است که بر پایه رزین های آکریلات تولید می شود و برای جلوگیری از نفوذ آب به بتن از آن بر روی محصولات بتنی استفاده می شود. این محصول با ایجاد لایه های به هم پیوسته، بتن را در مقابل شرایط محیطی مختلف و حرکات لرزشی کاملاً مقاوم می کند. چسب بتن بر پایه لاتکس در واقع یک نوع افزودنی است که بر پایه لاتکس طراحی و تولید شده است.

پخش چسب ایتالفیکس پرسلان در تهران

✳️موارد کاربرد و مزایای چسب بتن بر پایه لاتکس 

🔺چسب بتن بر پایه لاتکس کاربردها و مزایای فراوانی دارد که در جاهای مختلفی از صنعت ساختمان سازی از آنها استفاده می شود. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این محصول به بتن اضافه می کند، افزایش کارایی بتن است. در عین حال به شدت نفوذپذیری آن را کاهش می دهد و اجازه نمی دهد که سیالاتی هم چون آب و دیگر محلول های خطرناک به بتن نفوذ کنند.

🔺به این ترتیب بتن اجازه‌ی نفوذ آب به درون خود را نمی دهد و سیکل های مخربی هم چون انجماد و ذوب شدن آب در آن رخ نمی دهد. می دانیم که آب با منجمد شدن افزایش حجم می دهد. بنابراین اگر آب بتواند به داخل بتن نفوذ کند، در هنگام برودت هوا منجمد می شود و حجمش افزایش پیدا می کند.

پخش چسب ایتالفیکس پرسلان در تهران

🔺همین موضوع باعث تخریب بتن و بروز ترک هایی در آن می شود و در نتیجه آسیب دیدگی های گسترده‌ای در بتن رخ می دهد. چسب بتن بر پایه لاتکس از ابتدا از ورود آب به بتن جلوگیری می نماید و هم چنین اجازه‌ ی بروز چنین مشکلی را نمی دهد. پس می توان گفت که به نوعی دوام و عمر بتن را نیز افزایش می دهد. چسب بتن بر پایه لاتکس در عین حال با اضافه شدن به بتن می تواند مقاومت فشاری آن را تا پانزده درصد افزایش دهد و این نکته نیز ویژگی بسیار مهمی است که در این محصول موجود می باشد.

🔺هم چنین مقاومت های خمشی و سایشی بتن را نیز افزایش قابل توجهی می دهد. از چسب بتن بر پایه لاتکس بیشتر در نماسازی های سیمانی و بتن هایی که سطح آن در معرض محیط قرار دارد استفاده می شود. یکی دیگر از کاربردهای بسیار مهم این چسب استفاده از آن در مخازن و منابع آبی جهت آب بندی می باشد.

✳️تفاوت چسب پودری و خمیری  

💫ترکیبات چسب کاشی پودری بیشتر بر اساس سیمان است که با برخی از دیگر افزودنی‌ها ترکیب می‌شود. برخی از چسب‌های کاشی بیشترین میزان چسبندگی را دارند تا بتوان از آن‌ها برای چسباندی بر روی هر سطوحی استفاده کرد. به‌عنوان‌ مثال از این چسب برای چسباندن سرامیک بر روی سرامیک‌های قدیمی استفاده می‌شود که انتخاب بسیار خوبی برای بازسازی است.

پخش چسب ایتالفیکس پرسلان در تهران

✳️فرق چسب کاشی پودری و خمیری ؛ نحوه استفاده 

💠چسب کاشی پودری با افزودنی‌های پلیمری تقویت می‌شوند و یکی از چسب‌های پرکاربرد در این زمینه است. قبل از استفاده از چسب پودری باید آن را با آب مخلوط کرد تا حالت خمیری پیدا کند و سپس قابل‌ استفاده می‌شود.
وجود پلیمر در ساختار آن چسبندگی و مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت را به آن داده است که یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از آن است.

💠چسب کاشی خمیری به شکل خمیری است و از همان ابتدا می‌توان از آن استفاده کرد و مانند چسب کاشی پودری نیازی به‌اضافه کردن آب ندارد. یکی از معایب چسب کاشی خمیری این است که به 72 ساعت زمان برای خشک شدن نیاز دارد درصورتی‌که با استفاده از چسب کاشی پودری این مدت‌زمان بسیار کم بود.

✳️کاربردهای چسب کاشی پودری 

🔹🔸نصب کاشی و سرامیک روی سطوح بتنی و رنگ‌شده 

🔹🔸برای استفاده در قسمت‌هایی که رطوبت و میزان حرارت زیاد است 

🔹🔸نصب کاشی جدید بر روی کاشی قدیمی 

🔹🔸چسب کاشی قدرتمند باقدرت استحکام و چسبندگی زیاد

پخش چسب ایتالفیکس پرسلان در تهران

✳️کاربرد چسب کاشی خمیری 

🔹🔸اتصال انواع کاشی با سطوح گچی و سنگی 

🔹🔸چسباندن کاشی در آشپزخانه 

✳️مزایای چسب پرسلان پودری 

🌟استفاده از کاشی‌های پرسلان این تضمین را به شما خواهد داد که محل پوشانده شده توسط آن‌ها مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت خواهد داشت، البته فراموش نکنید که این وضعیت به شرطی عملی می‌شود که پیش از هر چیزی بتوانید کاشی‌های مذکور را به درستی در جای خود نصب کنید.

🌟استفاده از چسب‌های معمولی برای چسباندن کاشی‌های مقاوم شده چینی نتیجه‌ای جز شکست به همراه نخواهد داشت. در واقع شما برای نصب کاشی پرسلان باید از چسب سرامیک پرسلانی پودری استفاده کنید. از ویژگی‌های این نوع چسب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

⚡️چسبندگی بالا

⚡️مقاومت در برابر نفوذ رطوبت

⚡️مقاومت در برابر تغییرات دمایی

❇️چسب زیگما فیکس

💠چسب زیگما فیکس مطابق با استاندارد های جهانی تهیه و عرضه بازار شده این چسب بر پایه مواد سیمانی و افزودنی های پلیمری با فرمولاسیون خاص تهیه شده که مناسب برای نصب انواع کاشی ،سرامیک ،سرامیک پرسلانی و اسلب می باشد .

شماره تماس:
09123223917

 

https://www.instagram.com/omid__zarenejad/

 

ایتالفیکس یازده هجده اس وان پلاس مخصوص صادرات
با پاکت لمینتی

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

پخش چسب ایتالفیکس پرسلان در تهران , پخش چسب ایتالفیکس در تهران , قیمت چسب ایتالفیکس , کاربرد چسب ایتالفیکس , قیمت چسب ایتالفیکس , پخش چسب پودری در تهران , پخش چسب خمیری در تهران ,

Distribution of Italfix porcelain adhesive in Tehran , distribution of Italfix adhesive in Tehran , price of Italfix adhesive , application of Italfix adhesive , price of Italfix adhesive , distribution of powder adhesive in Tehran , distribution of paste adhesive in Tehran ,