Address & Contact

Our Address

یزد ، بلوار سرگل سامعی ، خیابان گلبهار

 پرتو پلاست پارسه

?تولید انواع نایلون ، نایلکس ، کیسه فریزر ، کیسه زباله

?تفاوت نایلکس و نایلون

?تفاوت نایلون و نایلکس در ظاهر این است که نایلون شفاف و براق و نرم است ولی نایلکس خشک و مات و در تولید، نایلکس را می توان با ضخامت بسیار کم و فوق العاده نازک که تعداد هر برگ در یک کیلو زیاد است تولید کرد اما برای نایلون به این راحتی نمیتوان جنس نازک تولید کرد.

برای نایلکس می توان محصولات زیر را مثال زد:

?سفره یکبار مصرف

?کیسه زباله رولی

?نایلکس های فروشگاهی

?کیسه فریزر

?نایلکس چاپی رکابی

?دستکش یکبار مصرف

?دلایل و موارد استفاده از کیسه فریزر

?کیسه فریزر یکی از محصولات پرکاربرد و مفید در آشپزخانه است که از آن برای نگهداری سالم و بهداشتی مواد غذایی، جلوگیری از نفوذ رطوبت و آلودگی به مواد داخل آن و حمل راحت انواع مواد غذایی و غیره در خانه استفاده می‌شود. یکی از دیگر دلایل استفاده از این محصول، پایدار و مقاوم بودن و همچنین راحتی استفاده از آن است.

?استفاده از این کیسه‌ها عموماً در همه‌ی منازل مرسوم است. به خصوص به‌منظور نگهداری سالم مواد غذایی در یخچال فریزر. اما این کیسه‌ها کاربردهای دیگر هم دارند که در خارج از منازل حائز اهمیت است.

دلایل استفاده از کیسه فریزر:

?نگهداری سالم و بهداشتی از مواد غذایی
?جلوگیری از نفوذ رطوبت
?محفوظ ماندن غذا از آلودگی
?بسته بندی مواد غذایی به صورت بهداشتی
?قابل استفاده برای تمامی مواد خوراکی

?کیسه زباله

?مسئله مهمی که خیلی از افراد در زندگی روزمره با آن رو به رو هستند، مدیریت پسماند زباله و محصولاتی است که از آنها استفاده می‌کنیم. در منزل، محل کار، کلاس درس، حتی مترو و وسایل نقلیه شخصی و … همیشه در حال تولید زباله هستیم و برای حفظ بهداشت و رعایت تمیزی در محیط اطراف استفاده از کیسه زباله اجتناب ناپذیر است.

?موارد مهمی که در بالا ذکرکردیم باعث شده تا استفاده از کیسه زباله به امری ضروری تبدیل شود که همیشه در سبد خرید خانواده‌ها قرار دارد.

دلایل و کاربردهای کیسه زباله

?استفاده از کیسه زباله برای مدیریت پسماندها، امری ضروری است. استفاده از این کیسه‌ها، همه روزه و در هر مکانی یک نیاز اجتناب‌ناپذیر است زیرا در هر قشر، صنف و یا مکانی که باشیم، ما دائماً در حال تولید زباله به نحوه گوناگونی هستیم و برای حفظ بهداشت محیط زندگی‌، نیاز به کیسه‌هایی برای نگهداری از زباله‌ها تا زمان دفع آن‌ها داریم.

?علاوه بر دفع پسماند و رعایت نظافت، کیسه زباله کاربردهای دیگری دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جابجایی وسایل در زمان اسباب کشی:

?در زمانهای جابجایی برای وسایل می‌توان از کیسه زباله استفاده کرد با توجه به اندازه و ضخامتی که دارند گزینه مناسبی هستند.

نگهداری وسایل:

?گاهی اوقات نگهداری وسایل در انباری و … دغدغه خیلی از افراد است به همین دلیل برای فرهنگ سازی می‌توانید از آنها در نگهداری وسایل‌تان استفاده کنید و این کیسه‌ها را به طبیعت بازنگردانید.

به مدیریت : محبوبه فتاحی

 

شماره تماس :

09130011512?

03535214671☎️

03535214672☎️

03535214673☎️

 

 

پرتو پلاست پارسه در یزد  , پرتو پلاست پارسه  , تولید انواع نایلون در یزد  , تولید نایلکس در یزد , تولید کیسه فریزر در یزد  , تولیدکیسه زباله در یزد  , پرتو پلاست پارسه ,