Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی

Telephone

انواع پرده توری نایلونی و اهن ربایی درب ورودی احمدی در آذربایجان غربی

شماره های تماس:
09148073306
09144883303

▪️ پرده های نایلونی مغناطیسی آهنربایی محصولی عالی برای جلوگیری از نفوذ سرما یا گرما به داخل محیط و هدر رفتن گرما یا سرمای داخل در فصول مختلف و همچنین جداسازی محیط داخل از خارج.

✅ پرده توری مغناطیسی چیست؟

▪️ درب یا پرده توری مغناطیسی محصولی جهت جلوگیری از ورود حشرات مزاحم مانند پشه و مگس به منازل و مغازه ها می باشد که در جلوی ورودی ساختمان ها ، فروشگاه ها و غیره نصب می گردد و نقطه قوت مهم آن این است که بعد از ورود یا خروج افراد به طور خودکار و اتوماتیک توسط آهنرباها و مگنت های قوی موجود روی خود به سرعت بسته می شود.

✅ مزایای پرده توری مغناطیسی:

▪️ نصب آسان سریع: اولین مورد از مزایای پرده توری مغناطیسی نسب سریع و آسان آن است.همان گونه که می دانید نصب پرده یک کار بسیار پر زحمت است. اما نصب پرده توری مغناطیسی کاری بسیار ساده است که در کمترین زمان ممکن انجام میگیرد. هنگام نصب پرده توری مغناطیسی شما نیاز به هیچ چیز اضافه ای ندارید زیرا نصب این پرده ها به وسیله چسبی انجام میگیرد که برروی خود پرده از قبل وجود دارد و شما کافیست که آن ها را بچسبانید.

▪️ ورود هوای تازه به داخل اتاق: دومین مورد از مزایای پرده توری مغناطیسی ورورد هوای تازه به داخل اتاق است.پرده ههای پارچه ای و یا مشمایی امکان ورود هوای تازه به داخل اتاق را بسیار سخت میکنند. اما پرده توری مغناطیسی به راحتی هوا را به داخل خانه و یا محل کار شما منتقل میکند.

▪️ طراحی مدرن و زیبا: سومین مورد از مزایای پرده توری مغناطیسی طراحی مدرن و زیبای آن است.پرده توری مغناطیسی دارای طراحی بسیار ساده و در عین حال زیبایی است که شما میتوانید از آن برای هرجایی استفاده کنید.

▪️ بدون آسیب به چارچوب در: چهارمین مورد از مزایای پرده توری مغناطیسی امکان نصب آسان و آسیب نرساندن به چهارچوب در است.هنگام نصب پرده ، شما نیاز به چوب پرده دارید ولی پرده توری مغناطیسی همان طور که در موارد بالا نیز گفتیم نیاز به هیچ چیزی ندارد و تنها با چسب برروی پرده نصب میشود و نیازی به آسیب زدن به دیوار و یا چارچوب در نخواهید داشت.

▪️ شبکه توری ریز و مانع حشرات ریز: پنجمین مورد از مزایای پرده توری حشرات جلوگیری از ورود حشرات به داخل منزل است. شبکه های توری ریز این توری ها امکان ورود ریز ترین حشرات را نیز از بین میبرد و شما میتوانید با خیالی آسوده از هوای تازه بیرون بدون نگرانی از ورود حشرات مزاحم لذت ببرید.

▪️ مقاوم در برابر وزش باد: ششمین مورد از مزایای پرده توری مغناطیسی مقاوم در برابر وزش باد است. پرده توری مغناطیسی به دلیل داشتن آهنربا در قسمت میانی پرده دیگر مانند پرده های پارچه ای در هنگام وزش باد تکان نمیخورد. پس هنگام استفاده از آن خیالتان راحت است که هیچ بادی آن را تکان نخواهد داد.

 مدیریت :احمدی

 

درب پلاستیکی مغناطیسی آذربایجان  ,توری پلاستیکی مغناطیسی , پرده توری نایلونی آهن ربایی  , پرده نایلونی اهن ربایی درب ورودی ,